Molo Skrevet 3. desember 2008 #1001 Del Skrevet 3. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1002 Del Skrevet 3. desember 2008 Hørtes ut som en bra plan for neste år For at vi skal kunne gå for samme løsning må vi nok bli enig i hvilke mat som er den riktige Jeg var vant til fisk, samboern vant til kveite... Så her spiser vi pinnekjøtt Like greit å lage sine egne tradisjoner fant vi ut (og litt fordi jeg ikke er sååå glad i ribbe og samboern nekter å spise fisk på julaften) Hørtes ut som en fin plan over julefeiringen fra neste år. Synes det er koselig å være hjemme sammen med mamma, stepappa og lillesøs jeg og ingen andre... Gleder meg til vi kan være hjemme med egne barn og kanskje bare oss Vi hadde egentlig bestemt oss for å feire jul hos vær vår familie til vi fikk egne barn, men nå som vi har bodd så langt unna alle har det faktisk vært godt å være hjemme alene og slippe reising sørover. Synes egentlig at det har vært veldig godt og ikke minst avslappende å være bare oss Uff, høres ut som om du har hatt noen slitsomme uker! Håper formen er helt fin igjen nå, bortsett fra slitenheten? Tenk at dere flytter så snart! Jeg synes også det bare er et par uker siden du fortalte om mannen din som skulle på jobbintervju etc. Tiden har gått fort! Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men ta litt hensyn til deg selv også, midt oppi alt maset. Promise? Er sliten, men har vel innfunnet meg med at jeg kommer til å være det i noen uker til. Må bare bli sånn. Er faktisk tre måneder siden samboer'n var på intervju... Skal passe på meg selv Også har jeg jo tante i nabohuset og mamma tar flere feriedager for å hjelpe meg. Kommer nok til å jobbe for å komme i orden fort, men kan iallefall love ikke å bære noe tungt Høres ut som en veldig god plan for både denne og neste jul! Tenk, neste jul er du tobarnsmor Tobarnsmor det høres ganske så skummelt ut... Blir spennande med flytting! Det nærmar seg no. I morra har jeg igjen ei uke her i nord Rart å dra, har tross alt bodd her i over fire nå og mye har skjedd den tida vi har vært her Må si meg enig med flere her. Føles som forrige uke mannen var på intervju ja. Hvor lenge er det siden egentlig? Tre måneder. Gratulerer forresten Du fikk æren av å poste innlegg nr 1000 tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 3. desember 2008 Sliten i dag altså, men så har jeg gjort ganske mye også da Begynte vel med en natt med litt for lite søvn. Fikk ikke sove i går kveld Lå og kasta på meg og fant aldri god nok liggestilling pga vondt i korsryggen. Sovna ikke før langt over ett og når man må opp klokka sju er det litt lite for meg altså Kjørte til byen i nitida for å gjøre noen siste ærender før vi drar. Var bla på Fretex med flere pappesker med diverse kjøkkenutstyr, sko, videofilmer, bøker tja... You name it. Veldig mye rart iallefall. Godt å ikke kaste alt vi ikke vil ha lenger og man får jo litt bedre samvittighet da Hjelper jo på i disse forbrukstider. Var å handlet litt og det ble faktisk bittelitt til lillebaby også Kjøpte to bodier og et teppe på Lindex. Synes de lilla og rosa klærne i den derre Hello Baby serien deres er så stilig. Og når det var salg på dem i dag måtte jeg jo slå til... Avslutta med besøk hos ei jeg har studert sammen med. Er jo fullt mulig at det er siste gangen vi sees, iallefall på veldig lenge. Ellers er vi veldig godt i gang med pakkinga nå... Faktisk ikke så mye igjen nå. Var i kontakt med flyttebyrået i dag og bilen kommer mest sannsynlig den 11, samme dag som vi reiser og det er jo forsåvidt greit. Snakka med tanta mi som vi skal bo hos også i dag og de fornekter seg ikke altså... Hadde funnet ut at huset vi skal leie er for kaldt nå, så de isolerer loftet De er litt søte spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2008 #1004 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Helt enig med deg at de lilla og rosa klærene i Hello Baby serien er nydelige var på juleshopping med svigermor i dag, hun skulle kjøpe til mangen små og da måtte jo jeg trå støttende til Ang. egne juletradisjoner... Lurer på om kjære blir enig i pinnekjøtt lille julaften, torsk julaften og ribbe første dag :klø: Da blir det i allefall ingen som får det de er vant til på julaften. Det må jeg jammen meg høre om Endret 3. desember 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. desember 2008 #1005 Del Skrevet 4. desember 2008 Koselig at de isolerer da:) Kjekt å ha slektninger som bryr seg om en. Da er det altså ikke lenge før dere flytter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1006 Del Skrevet 4. desember 2008 Fikk ikke sove i går kveld heller, jeg... Ikke før to iallefall og det er jo alt for sent. Heldigvis kunne samboer'n stå opp med lillemannen og levere han i barnehagen slik at jeg kunne sove litt lenger. Startet tross alt ikke på jobb før kvart over ti. Men Cloudberry var sliten hun og våkna TI OVER HALV ELLEVE Hadde sovet meg igjennom vekkeklokka og alt Susa opp av senga og fikk tilslutt tak i noen på jobb slik at jeg ble forsikret om at det gikk bra at jeg gjorde en noe sen entre. Pinlige greier altså, spesielt siden jeg starta så seint. Men som sjefen min sa; da var du sikkert veldig trøtt. Godt å møte forståelse iallefall Bare en uke igjen nå og hjemme hos oss ser det mer og mer jævlig ut for hver dag som går. Men sånn må det vel være når alt man eier enten skal skrus fra hverandre eller pakkes ned i pappesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. desember 2008 #1007 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har lov til å se jævlig ut når man flytter. Tenk heller på at det er begynnelsen på slutten! Om en uke er det verste over (ja, se bort i fra ryddingen ut av eskene da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. desember 2008 #1008 Del Skrevet 4. desember 2008 Uff, slitsomt å ikke få sove, det vet jeg alt om. Du trenger jo all den søvnen du kan få for tiden også. Kanskje du kan prøve å roe ned noen timer før du legger deg, drikke en kopp te og lese en bok eller noe sånt. Ikke stress rundt med husarbeid og lignende før du stuper i seng, men legg deg med hvilkepuls. Det har hjulpet meg ivertfall. Håper det går seg til, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1009 Del Skrevet 4. desember 2008 Helt enig med deg at de lilla og rosa klærene i Hello Baby serien er nydelige var på juleshopping med svigermor i dag, hun skulle kjøpe til mangen små og da måtte jo jeg trå støttende til er jo så moro å handle til småttiser da. Mye mer moro enn å shoppe til seg selv for klærne passer jo alltid... Koselig at de isolerer da:) Kjekt å ha slektninger som bryr seg om en. Da er det altså ikke lenge før dere flytter:) Synes nesten de bryr seg litt for mye jeg da. De trenger jo ikke å styre så mye for vår skyld Det har lov til å se jævlig ut når man flytter. Tenk heller på at det er begynnelsen på slutten! Om en uke er det verste over (ja, se bort i fra ryddingen ut av eskene da..) Utpakking kan jeg leve med. Det er mye mer moro enn å pakke ned Uff, slitsomt å ikke få sove, det vet jeg alt om. Du trenger jo all den søvnen du kan få for tiden også. Kanskje du kan prøve å roe ned noen timer før du legger deg, drikke en kopp te og lese en bok eller noe sånt. Ikke stress rundt med husarbeid og lignende før du stuper i seng, men legg deg med hvilkepuls. Det har hjulpet meg ivertfall. Håper det går seg til, vennen Slapper av før jeg legger meg jeg og gjør aldri husarbeid etter ni iallefall. Problemet er nok heller at jeg ikke finner liggestilling. Og at jeg "våkner" idet jeg legger meg i senga. er jo kjempetrøtt i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1010 Del Skrevet 4. desember 2008 Har nettopp spist alt for mye dream mint is... Måtte bare dra å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2008 #1011 Del Skrevet 4. desember 2008 Sleit med å sovne i går jeg også hadde bare tatt det rolig hele kvelden. Når jeg legger meg begynner tankene å kverne, hopper fra det ene til det andre. Slet nok mest i går fordi jeg skulle på jobb igjen i dag, og ikke hadde kjære sovende i sengen ved siden av meg.. Håper du får sove i natt da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. desember 2008 #1012 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjenner meg veldig godt igjen i det å ikke finne noen god stilling, det er noe herk! Tar stort sett alltid lang tid å sovne om dagen, men enkelte netter er det verre enn andre. Håper du sovner greit i kveld og at lillejenta holder seg pent i ro helt til det er på tide å stå opp. Og du - det er lov å forsove seg, selv når man begynner sent. Som rektor på barneskolen sa til meg den gangen jeg kom ruslende i 11-tiden, en times tid etter at jeg skulle vært der - "hvis man skal forsove seg, så må man gjøre det skikkelig!" Det har jeg levd etter ever since. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2008 #1013 Del Skrevet 4. desember 2008 Har klart å forsove meg til en trening som begynte 16.30 kom akkurat på det nå Da hadde jeg sovet i over 15 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 5. desember 2008 #1014 Del Skrevet 5. desember 2008 Som rektor på barneskolen sa til meg den gangen jeg kom ruslende i 11-tiden, en times tid etter at jeg skulle vært der - "hvis man skal forsove seg, så må man gjøre det skikkelig!" Det har jeg levd etter ever since. Har klart å forsove meg til en trening som begynte 16.30 kom akkurat på det nå Da hadde jeg sovet i over 15 timer Her kommer det fram! Ser du Cloudberry - vi er bare mennesker! Hilsen Aimee som definitivt ikke hat stått opp ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1015 Del Skrevet 5. desember 2008 Tusen takk for all sympati når det gjelder å sove litt lenge om morran... Fikk til gjengjeld ikke sove så lenge i dag. Klokka seks var det en liten tass som definitivt ikke skulle ligge i senga si lenger. Egentlig virka det ikke som han ville opp heller for han var potte sur, men alternativet å ligge i senga å HYLE var tross alt verre Klokka halv sju var vi påkledde og ferdig med frokost, så da begynte jeg like gjerne å pakke noen pappesker. Er jo ingenting å ta seg til så tidlig. Tror samboer'n var litt imponert da han så innsatsen min så tidlig Nå er det utrolig lite hjemmekoselig hos oss, men utrolig hva noen t-lys kan bidra med selv om veggene er tomme og det står esker både her og der. Riktig så koselig faktisk. Eneste negative er at det ikke går så mye på TV og vi har pakket ned alt av dvd'er, spill ol. Ikke så mye å ta seg til med andre ord. Dessuten har vi glemt å kjøpe noe fredagsgodt Delte nesttopp en boks hermetisk ananas, men ikke helt det samme det da. Har forsåvidt spist veldig masse ananas denne uka. Vi fant nemlig et aldri så lite ananasdepot når vi begynte å pakke på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. desember 2008 #1016 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes nesten de bryr seg litt for mye jeg da. De trenger jo ikke å styre så mye for vår skyld Utpakking kan jeg leve med. Det er mye mer moro enn å pakke ned Jeg regner med de gjør det fordi de har lyst og ikke fordi de må Så, jeg har sluttet med å 'bekymre' meg for slikt, og lar folk få gjøre det de har lyst til (jeg gjør det jo selv...) Etter alle mine flyttinger (tror jammen det har blitt 20 og vel så det), så er jeg helt enig med deg, utpakking er mye, mye mer moro enn nedpakking... Ha en stråååååålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1017 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Gløtta på et av mine innlegg fra tidligere i uka og ble ikke helt imponert av egne formuleringer Jeg var vant til fisk, samboern vant til kveite... Så her spiser vi pinnekjøtt Tyder vel på at Cloudberry har litt for mye å tenke på for tida, for jeg vet at kveite er en fisk altså... Ja, vi spiser pinnekjøtt, men jeg er vant til kveite og samboer'n ribbe... Huff Endret 5. desember 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. desember 2008 #1018 Del Skrevet 6. desember 2008 Lurte litt på den formuleringen der, men tenkte jeg ikke skulle kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. desember 2008 #1019 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg la også merke til den setningen, men tenkte at kanskje jeg mangler litt kunnskaper...?! Har ikke så god greie på fisker akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1020 Del Skrevet 6. desember 2008 Lurte litt på den formuleringen der, men tenkte jeg ikke skulle kommentere det Jeg la også merke til den setningen, men tenkte at kanskje jeg mangler litt kunnskaper...?! Har ikke så god greie på fisker akkurat... Ikke helt på nett bestandig Og Monica... Fiskekunnskapene dine er sikkert mer enn bra nok. Mine derimot _________________________________________________________ I dag har vi pakket enda mer, selv med febersyk lillemannen Så i praksis har vel en pakket og en hatt unge i fanget. Men, men... Tross alt bedre at han er syk i dag enn den dagen vi skal reise. Eneste er at vi skal til noen venner å spise middag i morra og den må vi nok kansellere hvis knerten ikke blir bedre. Bittelille har vært veldig rolig i dag da. Kanskje hun merker stresset hun også. Eller så lader hun opp til danseshow i natt Det blir jo koselig Nå gjenstår det bare å se om vi vinner en million i lotto i kveld eller noe sånt. Skal tross alt kjøpe ny bil på nyåret så litt cash hadde passet fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå