Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

No pro bro' :ler: Jeg er bare glad for at jeg ikke er den eneste. Det viktigste er at du har det bra!

Ha en fin dag :klemmer:

Nei, det blir ikke mye KG tid når man pakker om kveldene og ikke kan åpne laptopen på dagtid uten at en liten tass blir sykelig sjalu :fnise:

Formen er enda bedre i dag, bortsett fra en infernalsk halsbrann. Det ryker snart ut av kjeften på meg. Tar Link, men blir så utrolig kvalm av dem. Kan ikke fatte at jeg spiste eskevis med Link forrige svangerskap fordi det smakte så godt :riste: Våkna i halvfemtida med halsbrann og fikk ikke bukt med den/kvalmen av Link før etter en times tid... Og da snorka samboer'n så mye at jeg ikke fikk sove. Da jeg endelig fikk han til å tie stille og sovna da våkna lillemannen :( Prøvde å roe han i senga, men neida... Satte seg opp i senga og kasta seg bakover slik at han slo hodet i sprinklene flere ganger den lille rakkeren. Men så funka det jo også da og han fikk opp :tommelopp:

Klokka ni var vi i barnehagen på foreldresamtale. Har jo hatt flere foreldresamtaler selv som lærer så det var utrolig rart å plutselig sitte på den andre siden av bordet :Nikke:

Lagde oss toast til lunsj og skal si den lille spiste :hakeslepp: To brødskiver, inkludert at han gnagde på skorpa. Helt utrolig med tanke på hvor lite han har spist i det siste. Men det var vel godt da :sikle:

Nå ligger han og sover på sofaen og jeg sniker meg til litt KG ;) Må vel starte på middagen snart også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper middagen smakte!

:)

Er vel begrenset hvor godt joikakaker og frossengrønnsaker smaker, men det ble iallefall middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så inspirert av Pysepus'en her...

JULEGAVER 2008

Kjøpt og pakket inn

ikke kjøpt enda

Ikke kjøpt, har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe heller

Samboer'n

Lillemannnen: gåvogn fra brio og akebrett

Søster: tv-serie på dvd + bilder

Mamma: Gavekort på interiørstæsj

Pappa: Bilder + kort/konvolutter

Lillemannens oldemor: Album med bilder av lillemannen + flaxlodd

Samboers søster: dvd'er

Samboers bror: cd + presskannetermokopp og kaffe

Kona til samboerns bror: Produkter fra Body Shop + skjerf

niese: rangle + klær

Samboerns mor + mann: gavekort

Samboerns far + samboer: penger og album med bilder av lillemannen

Søskenbarn: Gavekort

Venninne M

Venninne L

Venninne T

Venninne V

Kollega T: smykke, lys og te

Kollega A: smykke

Kollega B: Lysestaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på :klemmer: Skal bli flinkere etter neste fredag :jepp:

Ha en fin helg! :klemmer:

:klemmer: til deg også. Ikke så flink selv for tiden. Ikke bare travelt med pakking og sånn, men pc'en har begynt å slå seg av HELE tida :kjefte: Litt plagsomt...

I dag har jeg gjort masse faktisk. Pakket endel kjøkkenutstyr og ryddet hist og her. Har dessuten gått igjennom skap og fryseboks slik at vi får spist mest mulig av maten vår de siste ukene.

Regner med at vi skal pakke ned enda mer i helga, så det blir bare mer og mer ukoslig i stua vår (og resten av leiligheten) :( Men sånn må det vel være.

En ting er iallefall sikkert. advent hopper vi over i år hos oss :fnise:

GOD HELG ALLE SAMMEN :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også :klem:

Ser ut som det går bra med pakkingen :) Når er det du setter nesen sørover?

Da fikk jeg tid til en svipptur innom KG igjen... Skulle gjerne sagt god helg til deg også Pusilus, men det er vel litt sent nå :( Du får ha en flott uke istedet :klemmer:

Setter forresten kursen sørover den 11. desember :hakeslepp: Ikke lenge til det altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei helg! Ikke akkurat oppladning til ei ny uke nei, men det blir vel sånn fremover :Nikke: Slo meg her om dagen at det skal skje så mye fremover nå at jeg sikkert kommer til å være sliten helt til sommeren :fnise:

Lørdagen måtte samboer'n på jobb (som vanlig) så jeg og lillemannen tilbringte det meste av lørdagen på egen hånd. Kan jo være koselig det, men ikke når ungen er så hissig som han var da. Gutten har fått vilje så det holder (lurer på hvor han har det fra :plystre: ) og hvis dette er en forsmak på trassalderen gruer jeg meg virkelig... Skulle egentlig pakke litt, men lagde et smykke til en kollega istedet. Lovte henne et for lang, lang tid siden og man skal jo holde det man lover.

Søndag minnet ikke mye om første søndag i advent hos oss. Vi fant riktignok frem adventsstaken og julestjerna, men kun for å legge det i en ny eske :fnise: Dessuten spiste vi god frokost med kokte egg, ferskt brød og lys. Men ellers pakka vi stort sett hele dagen. Fikk blant annet gått igjennom all julepynten og kvitta oss med enkelte nisser som en gang i tiden var velmenende julegaver fra håpløse tanter. Utrolig deilig :nigo: Pakka også ned det meste av kjøkkenutstyret så nå lever vi på et slags eksistensminimum. Har kun to kaseroller og ei stekepanne og de er så dårlige at de skal kastes og kun det mest nødvendige. Fikk utrolig lyst på toast i stad men måtte ty til ostesmørbrød i stekepanna istedet, for toastjernet ligger i en eske :ler: Men vi er godt over halvveis nå, så selv om helga var strevsom var det absolutt verdt det :strix:

Men neste helg... Da må alt i esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles litt sur for at du ikke fødte på bursdagen til lillemannen jeg da :snurt:

:fnise:

Snaaaart flytting nå!!! :hoppe: Lykke til framover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, 11 desember er jo rett rundt hjørnet! Åh, det blir fint for dere. Hvor skal dere feire jul forresten, i nyhuset eller hos noen av foreldrene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Snaaaart flytting nå!!! :hoppe: Lykke til framover!!!

Takker for det :)

:hakeslepp:

Flytting NÅ allerede?

Krysser fingrene for hurtig og effektiv pakking og flytting og minimalt med tid boende i esker :)

Ja, det har gått utrolig fort. synes ikke det er lenge siden samboer'n ringte meg på jobb å sa at han hadde fått jobbtilbud. Masse esker nå, men stua er grei nok enda og da overlever jeg :Nikke: Når jeg kommer nedover har jeg jo god flyttehjelp fra foreldrene mine og vaskinga må samboer'n ta :strix:

Herlighet, 11 desember er jo rett rundt hjørnet! Åh, det blir fint for dere. Hvor skal dere feire jul forresten, i nyhuset eller hos noen av foreldrene deres?

Bare ni dager igjen nå :hakeslepp:

Vi skal feire jul for oss selv i nyhuset. Har feira jul alene de siste 3 årene og synes det er greit. Er sikkert så slitne i år også at det er mest behagelig ikke å ha huset fullt av folk. Men fra nese år av har vi sagt at folk kan komme til oss hvis de 1. innretter seg etter våre tradisjoner og 2. hjelper til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire jul for oss selv i nyhuset. Har feira jul alene de siste 3 årene og synes det er greit. Er sikkert så slitne i år også at det er mest behagelig ikke å ha huset fullt av folk. Men fra nese år av har vi sagt at folk kan komme til oss hvis de 1. innretter seg etter våre tradisjoner og 2. hjelper til :fnise:

Hørtes ut som en bra plan for neste år :fnise: For at vi skal kunne gå for samme løsning må vi nok bli enig i hvilke mat som er den riktige :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hørtes ut som en fin plan over julefeiringen fra neste år :) Synes det er koselig å være hjemme sammen med mamma, stepappa og lillesøs jeg og ingen andre... ;) Gleder meg til vi kan være hjemme med egne barn og kanskje bare oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, høres ut som om du har hatt noen slitsomme uker! :troest: Håper formen er helt fin igjen nå, bortsett fra slitenheten? :)

Tenk at dere flytter så snart! Jeg synes også det bare er et par uker siden du fortalte om mannen din som skulle på jobbintervju etc. Tiden har gått fort! Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men ta litt hensyn til deg selv også, midt oppi alt maset. Promise? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...