Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Høres ut som lillemann har hatt en fin dag ;) ingenting er som blåbærsyltetøy over alt :fnise:

Rekker enda en liten :bursdag:

:klem:

Tror bursdagen ble bra ja! Men mistenker at sjokoladekake til kvelds ikke var noe sjakktrekk, for vi hadde en liten kar som våknet klokka fem i dag tidlig med vondt i magen sin :(

Nok en travel dag faktisk. Starta jo veldig tidlig da, så enkelte var i trøtteste laget :Gjesp: Klokka ti var vi på helsestasjonen på ettårs-kontroll og en tur innom jobb etterpå. Var faktisk ikke hjemme før tolv og da hadde verken jeg eller lillemannen fått duppen vår enda :hakeslepp: Så etter litt mat sovna vi og sov et par timer begge to :)

Etter duppen fikk jeg faktisk gjort endel :husarbeid: Egentlig er det samboern som tar seg av helgevasken, men tenkte jeg skulle overraske han litt i dag. Vi skal nemmelig til byen å kjøpe julegaver i morra og på søndag må han jobbe. Synes han fortjener å slappe av litt i helga han også :rødme: Var faktisk bare støvsuging som igjensto da han kom hjem :skya:

Nå har vi nettopp spist Chicken Tandori (må skylde på itla her altså ;) ) og sitter nå og sløver foran tv'en... Tror det blir den tidlig kveld.

Har forresten ordna slik at jeg får neste jordmorkontroll der vi flytter. Noen ganger er det fordel å bo på landet hvor presset på jordmødrene er minimalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vært i byen på shopping vi :) Fant ut at hvis vi skulle få kjøpt noen julegaver i år så var det like greit å gjøre det med en gang :Nikke: Var faktisk utrolig effektive og er nesten ferdige :strix: Mangler noen småting, men det fikser jeg på tirsdag når jeg skal til tannlegen allikevel. OK, må riktignok kjøpe gave til samboer'n og lillemannen, men det ordner jeg når jeg har kommet meg sørover. Må fikse 30 års gave til samboern også... Idiotisk å ha bursdag så nært jul spør du meg. Har faktisk tatt det opp med mora hans også, at det der var dårlig planlegging altså :fnise:

Når vi alt var i byen dro vi å spiste pizza på en plass hvor de selger pizza vi ikke får tak i andre steder enn her... for siste gang. Rart å tanke på alt vi faktisk gjør for siste gang nå. Til og med lillemannen fikk smake pizza i dag og likte det veldig godt faktisk. Ikke at det var overraskende for den ungen der liker alt virker det som :ler:

Siden lillemannen har antydning til ørebetennelse kjøpe vi ny vind/vanntett lue til han i dag på Polarn og Pyret. Vanligvis river han av seg alle hodeplagg, men ikke denne lua nei. Humpet rundt på stuegulvet med flagrende øreklaffer som en annen liten Idiot-Ronny :rødme: Så fornøyd atte...

Nei, må vel legge bort pc'en for vi skal se Billy Elliot (nok en gang)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig og nesten være ferdig med julegavene :hoppe:

Bursdag nære jul er idiotisk ja :Nikke: mamma har rett før jul.. Heldig vis er jeg velsignet med en samboer som nesten nøyaktig på dagen har bursdag 6 mnd før jul :nigo: Men det er uansett problematisk å finne på noe fordi om :roll:

Kos deg med Billy Elliot :danse: kunne sett på den i times vis ;) dans vet du :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig og nesten være ferdig med julegavene :hoppe:

Bursdag nære jul er idiotisk ja :Nikke: mamma har rett før jul.. Heldig vis er jeg velsignet med en samboer som nesten nøyaktig på dagen har bursdag 6 mnd før jul :nigo: Men det er uansett problematisk å finne på noe fordi om :roll:

Kos deg med Billy Elliot :danse: kunne sett på den i times vis ;) dans vet du :sjenert:

Det er det altså :strix: Fant ut i går at vi får prøve å gjøre det til en tradisjon å kjøpe allejulegavene i midten av november. I år er vi jo nødt, men så er det jo deilig å slippe stress-shopping når det er som mest travelt i butikkene :Nikke:

Er ikke så kjempe dansefan jeg da, men Billy Elliot har noe ved seg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og jeg har vært trøtt i hele dag :gjespe: Lillemannen må virkeligsslutte å få luft i magen sin tidlig tidlig på morraskvisten altså :sur: Ellers så kan han slippe ut lufta uten å hyle som en stukken gris samtidig... OK, skjønner at det ikke er greit å være liten, men noen ganger er det sannelig ikke greit å være stor heller :kjefte: Spesielt ikke når jeg sover generelt dårlig på morran for tida pga ei lita frøken som banker meg innafra. Jeg våkner ikke av det, men drømmer veldig mye slitsomme drømmer somblant annet involverer at jeg blir banka/slått/mobbet/dumma ut osv :( Ikke hyggelige drømmer altså.

Heldigvis kan små gutter å gjøre det godt igjen og vi hadde oss en nesten to timer lang dupp på sofaen. Ingenting som er så koselig det :hjerter_rundt: Også fikkjeg sett de to siste episodene i Desperate Housewives ses. 2. Har sesong 3 også og den så jeg faktisk ikke da den gikk på tv. Men spørs om jeg ikke skal gjemme den til etter jul og tida hvor jeg venter på fødsel :lur: Synes jeg minnes at dagene lett ble lange da :Nikke:

Ellers har jeg faktisk pakka noen esker i dag :sjokk: Godt å få starta litt iallefall, men må innrømme at vi ser at vi har veeeldig mange ting altså. Håper at flyttebilen er stor nok...

Nei, nå skal vi snart spise vafler vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh...jeg rekker ikke å lese gjennom alle sidene her jeg sitter nå.

Men har fått med deg at du har en veldig liten pjokk?

Og så kommer det en liten frøken? :rødme:

Må innrømme at jeg har et hemmelig lite ønske om en jente selv. Har to gutter fra før av. Selv om jeg blir glado kke som, selvfølgelig.

Håper du koste deg med vafler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her virker det som dere koser dere ja ;) Må si jeg likte tanken med og feire at dere hadde vært foreldre i ett år. Kan ikke huske jeg har hørt det på den måten før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh...jeg rekker ikke å lese gjennom alle sidene her jeg sitter nå.

Men har fått med deg at du har en veldig liten pjokk?

Og så kommer det en liten frøken? :rødme:

Må innrømme at jeg har et hemmelig lite ønske om en jente selv. Har to gutter fra før av. Selv om jeg blir glado kke som, selvfølgelig.

Håper du koste deg med vafler

Hei og :velkommen: til dagboka mi. Du har fått deg fakta riktig. Vi har en ettåring og får ei pie i februar. Litt tett, men det er kanskje ikke så dumt :vetikke:

Må vel innrømme at jeg også ønska jente denne gangen, selv om det ikke betyr så mye egentlig. Men rart med det når en har det ene kjønnet fra før :Nikke:

Vafler var nydelig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som dere koser dere ja ;) Må si jeg likte tanken med og feire at dere hadde vært foreldre i ett år. Kan ikke huske jeg har hørt det på den måten før :)

Nei, vi synes egentlig at det var på sin plass :) Vi var jo usikre på hvordan hele foreldreprosjektet ville gå og jammen meg har vi ikke klart oss. Det er verdt å feire :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok ikke til å spise kjøttkaker med brun saus og makaronistuing på en lang stund :riste: :riste: :riste:

Vi hadde nemelig det til søndagsmiddag og rundt midnatt fikk lillemannen besøk av Mr. Omgangssyke :gjeiper: Og han hadde spist veeeldig masse middag :( Ikke et hyggelig syn akkurat, men vi kom oss da igjennom natta.

I dag var jeg hjemme fra jobb pga stengt barnehage. Siden jeg er 50 % sykemeldt kunne jeg være hjemme i dag og jobbe full dag på torsdag istedet for å få hverdagen til å gå i hop... Skjønner ikke at barnehagene bare kan stenge sånn :kjefte:

Blir nok en tidlig kveld på meg i dag... Kjenner at natta ble nokså oppstykka. Er vel en reell fare for at Cloudberry :veslejenta: om ikke lenge :fnise: Hm... Hvorfor har vi ikke sjokolade :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slenger over litt :sjokolade: til Clouberry*

Takker for den... Lagde meg kakao, men det er jo ikke helt det samme det da :sjenert:

Da skal jeg jobbe ett par timer, så blir det frisør og tannlege :strix:

(Man :strix: kanskje ikke for at man skal til tannlegen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Jeg møtte faktisk tannlegen min på kino på søndag. Hehe... hun sa "hei, hvordan står det til......?" Må sies at jeg kjenner henne litt mer enn bare tannlege, men likevel. Godt jeg ikke hadde masse godis og brus! ;)

Håper du har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen min hilser på meg på butikken, kino og hvor jeg måtte støte på han, og jeg kjenner han ikke som mer enn tannlege :sjenert: Han hadde et nederlag med en av visdomsjekslene mine :fnise: det er vel det som gjør det....

Håper alt står bra til med deg :)

Flink u er som har startet med pakkingen :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola chica!

Hvordan går det med Mr. Omgangssjuken, er han ferdig med besøket sitt? Håper det.

Kom til å tenke på deg da jeg så reklamen for Grey's i dag. Det ser så gøy ut når alle møtes i heisen :ler:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Jeg møtte faktisk tannlegen min på kino på søndag. Hehe... hun sa "hei, hvordan står det til......?" Må sies at jeg kjenner henne litt mer enn bare tannlege, men likevel. Godt jeg ikke hadde masse godis og brus! ;)

Håper du har hatt en fin dag!

Gikk bra hos tannlegen :) Gruer meg jo forsåvidt ikke da... Men når jeg tenker meg om kan jeg faktisk :strix: for jeg er endelig ferdig med tannlege for denne gang. Har holdt på siden mai og det har kostet meg et femsifret beløp :sjenert:

Tannlegen min hilser på meg på butikken, kino og hvor jeg måtte støte på han, og jeg kjenner han ikke som mer enn tannlege :sjenert: Han hadde et nederlag med en av visdomsjekslene mine :fnise: det er vel det som gjør det....

Håper alt står bra til med deg :)

Flink u er som har startet med pakkingen :klappe:

Alt står bra til, men merker at dagene har vært litt hektiske i det siste.

Føler meg ikke så flink egentlig :sjenert: Her sitter jeg på KG mens samboer'n pakker neg alt vi har i boden :plystre: Men så sier han at jeg må ta det litt med ro også da :Nikke: og da kan jeg vel ikke gjøre annet enn å lystre...

Hola chica!

Hvordan går det med Mr. Omgangssjuken, er han ferdig med besøket sitt? Håper det.

Kom til å tenke på deg da jeg så reklamen for Grey's i dag. Det ser så gøy ut når alle møtes i heisen :ler:

Ha en fin kveld!

Mr. Omgangssyke var heldigvis bare på besøk natt til mandag og vi har ikke sett han siden. Men nå skal det sies at den samme herremannen visstnok besøkte barnehagen i dag :gjeiper: Heldigvis ikke lillemannen da, men det kan jo hende han stikker innom igjen :(

Tenkte du på meg når du så Grey's reklamen? Kan jeg spørre hvorfor?

Dagen i dag startet hektisk med en lillemann som kjentes litt varm ut og to foreldre som egentlig ikke hadde tid/mulighet til å være hjemme i dag :( Fant etter mye frem og tilbake ut at vi kunne dele dagen i mellom oss, men da så plutselig lillemannen litt bedre ut. Merkelige greier. Tok tempen på nytt og litt i overkant av normal, men fremdeles normal :vetikke: Det ble til at vi leverte han i barnehagen med beskjed om å ringe hvis han ble pjusk. Nå skjedde ikke det da, istedet spydde flere av de andre barna :(

Jeg jobbet bare noen timer i dag før jeg kjørte til byen. Først handling av mat, så frisør, så tannlege og så shopping av de siste julegavene jeg manglet. Bare jeg får bestilt noen bilder jeg skal sette inn i album er jeg FERDIG MED JULEGAVENE!!! :strix: Ok, mangler til lillemannen og samboer'n, men det tar jeg når jeg kommer sørover.

Nå ville jeg normalt ha sett Grey's, men vi har sett noen episoder ekstra i det siste vi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tenkte du på meg når du så Grey's reklamen? Kan jeg spørre hvorfor?

Nå ville jeg normalt ha sett Grey's, men vi har sett noen episoder ekstra i det siste vi :sjenert:

Tenkte på deg fordi jeg vet du er fan, vel! ;) Så du hadde allerede sett den episoden skjønner jeg, da jeg du over gjennomsnittet interessert :ler: Vi kjøper dvdene vi også, men venter til etter de har gått på tv :gjeiper:

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg fordi jeg vet du er fan, vel! ;) Så du hadde allerede sett den episoden skjønner jeg, da jeg du over gjennomsnittet interessert :ler: Vi kjøper dvdene vi også, men venter til etter de har gått på tv :gjeiper:

Gjør jeg også... vanligvis :sjenert: Men så var ses. 4 så veldig billig på amazon :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...