aimee Skrevet 6. november 2008 #901 Del Skrevet 6. november 2008 Bare titter innom og forsikrer meg om at alt står bra til - og det gjør det jo Hørtes ut som en kjempefin helg OG flytur (hadde alle barn vært som din..). Håper lillemann er frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #902 Del Skrevet 6. november 2008 Du innom??? Skal ikke du føde du Jo, hadde vært no det!!! Men han lille i magen vil det tydeligvis ikke helt sånn enda.... Så da er jeg innom her, igjen!! Håper lillemannen deres har blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 Forfatter #903 Del Skrevet 6. november 2008 Godt å høre at dere hadde det fint på tur, og riktig god bedring til lillemann Bare titter innom og forsikrer meg om at alt står bra til - og det gjør det jo Hørtes ut som en kjempefin helg OG flytur (hadde alle barn vært som din..). Håper lillemann er frisk igjen. Jo, hadde vært no det!!! Men han lille i magen vil det tydeligvis ikke helt sånn enda.... Så da er jeg innom her, igjen!! Håper lillemannen deres har blitt bedre! Lillemannen takker for hilsener om god bedring (og mamma'n hans konstaterer at det er tilfelle siden han endevender skapet mitt as we speak ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 Forfatter #904 Del Skrevet 6. november 2008 Da kom jeg meg endelig innom KG en liten tur... Har ikke vært så lett de siste dagene. En liten tass med feber krever så sannelig sitt... Han var dårlig i går også, men da skulle jeg jo være hjemme uansett. Samboer'n var i møte på naboøya og kom ikke hjem før i sjutida. Merka godt at det er litt mer slitsomt å være hjemme med en syk unge istedet for en frisk I dag er lillemannen mye bedre, men hadde fremdeles litt feber i dagmorres. Jeg burde definitivt ha vært på jobb i dag og samboer'n skulle til byen på et kurs + levere bilen på verksted (for å skifte frontruta etter de steinkastende drittungene ) så hadde egentlig lyst til å sende han i barnehagen. Men man kan jo ikke det så jeg måtte være hjemme i dag også. Merker at jeg ikke har vært ute av huset på to dager nå, blir litt rar av det altså. Ikke bare bare å bruke laptoppen heller for tida, lillemannen er nemmelig sykelig sjalu på den Hver gang jeg forsøker kommer han humpende bort til sofaen, setter seg opp på knær intil sofakanten (for han står jo ikke enda) ser på meg med dådyrøyne eller gråter krokodilletårer. Sååå lyst til å opp i fanget og hjelpe til... Men så lenge hjelpa består i å hamre på tastaturet og fikle av tastene sier jeg nei takk Håper ikke dette er en forsmåk på søskensjalusi Skal ta meg en dagbokrunde i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 Forfatter #905 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Samboer'n kom hjem med blomster i dag Det var lenge siden det Endret 6. november 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #906 Del Skrevet 6. november 2008 Åååååhh!! Snille samboeren da!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 Forfatter #907 Del Skrevet 6. november 2008 Åååååhh!! Snille samboeren da!!! :rødme: Ja, noen ganger slår han til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. november 2008 #908 Del Skrevet 7. november 2008 Søte samboer'n - og søte sønnen som er sjalu på laptoper. Det er jo litt tragikomisk... Godt han er bedre, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. november 2008 Forfatter #909 Del Skrevet 7. november 2008 Søte samboer'n - og søte sønnen som er sjalu på laptoper. Det er jo litt tragikomisk... Godt han er bedre, også! Ja de er jo søte begge to. Men så er det jo mine gutter også da :rødme: Lillemannen er definitivt bedre, men akkurat nå virker det som noe plager han. Det er nemlig IKKE vanlig at han ligger å hylskriker når han er lagt Får håpe han roer seg etterhvert, for dette er ikke hyggelig å høre på altså Ikke lett å være liten og overtrøtt nei. Var en tur på jobb i dag da, siden jeg ikke kunne dra i går. Ble faktisk i tre timer og lillemannen får jo såååå mye oppmerksomhet. Har det som plommen i egget han. Til og med kake ble han servert Bare hylekoret roer seg så blir det endelig helg her i huset også. Har vært ei slitsom uke dette her.... GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. november 2008 #910 Del Skrevet 7. november 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. november 2008 #911 Del Skrevet 7. november 2008 Å, for en herlig samboer du har da Håper lillegutt sovner snart slik at du kan nyte kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. november 2008 Forfatter #912 Del Skrevet 7. november 2008 God helg! Å, for en herlig samboer du har da Håper lillegutt sovner snart slik at du kan nyte kvelden Stor til dere også.. Lillemannen sovna endlig etter ca 30 runder med "So, ro lillemann". Overtrøtthet er ekkelt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. november 2008 #913 Del Skrevet 7. november 2008 Innom for å ønskja deg ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. november 2008 #914 Del Skrevet 7. november 2008 100 dager til termin Da det var 100 dager til vårt bryllup føltes det som evigheter, men det gikk over før jeg klarte å tenke meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. november 2008 #915 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, nå skulle jeg akkurat til å etterlyse deg, men så ser jeg jo at du skriver et innlegg! Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. november 2008 Forfatter #916 Del Skrevet 10. november 2008 Har visst ikke kommet meg innom her på noen dager nå, utrolig som denne helga har flydd avgårde da Må vel innse det at etterhvert som det nærmer seg flytting så blir det mindre og mindre tid til KG Men bare vent, permisjonen min starter jo i goood tid før fødselen så det blir nok tid nok etter jul tenker jeg Lørdag hadde jeg som vanlig min sove lenge dag og det er jo alltid en høydare... Spesielt når lillemannen sovna i vogna og samboer'n kom å la seg litt til. Ikke ofte vi kan ligge å slumre begge to i helgene lenger. Etter en bedre frokost med egg og bacon gikke dagen stort sett med til helgevask siden vi fikk besøk på søndag også en tur på jobb for min del på lørdag. Det er jammen meg ikke lett å få gjort alt man skal gjøre når man bare jobber 30 % Søndag var det forsåvidt farsdag også og det kunne jo ikke gå upåaktet hen. Spesielt siden samboer'n missa farsdagen med to dager i fjor (og fremdeles er litt bitter pga det ) så jeg og lillemannen hadde en slagplan. Opp klokka sju som vanlig og bakterundstykker i tillegg til brød denne søndagen. Når samboer'n våkna fikk han gave på senga og fint oppdekt frokostbord med ferske rundstykker, egg, kaffe, godt pålegg og levende lys når han sto opp. Tror han ble litt overrasket da ja Men det ble veldig koselig da. I to-tida fikk vi besøk av min svigerfar og hans samboer som kom på fortidlig bursdagsbesøk fra Trøndelag. Jeg hadde lagd bløtkake med ett lys og hele kakeseansen var temmelig morsom. Satte kaka foran lillemannen og lot han prøvesmake på kremen, en oppgave han gladelig tok på seg Så ble lyset litt for interessant og vi gav han skje og kakestykke på et eget fat. Skjea slengte han fort fra seg og spiste kake med begge hendene, bokstavlig talt Utrolig hvor mye kake den karen dytta innpå og jeg er overrasket over at ingenting kom opp igjen. Søt type altså :rødme: Nå er forresten flyttebilen bestilt og jeg reiser sørover om ca 1 måned! HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. november 2008 Forfatter #917 Del Skrevet 10. november 2008 100 dager til termin Da det var 100 dager til vårt bryllup føltes det som evigheter, men det gikk over før jeg klarte å tenke meg om Og nå er det bare 97 igjen... Synes ikke det er så lite jeg da men med tanke på alt som skjer nå fremover så raser nok tida avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2008 #918 Del Skrevet 10. november 2008 Ja, nå får vi håpe at tiden begynner å gå fort her, for oss alle sammen. Jeg tenker at bare jule nærmer seg skikkelig så vil det gå fort. Litt optimistisk kanskje, men men-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 10. november 2008 #919 Del Skrevet 10. november 2008 Bare innom og sjekker Ha en flott kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. november 2008 #920 Del Skrevet 11. november 2008 Må vel innse det at etterhvert som det nærmer seg flytting så blir det mindre og mindre tid til KG Men bare vent, permisjonen min starter jo i goood tid før fødselen så det blir nok tid nok etter jul tenker jeg Signerer denne! Etter jul håper jeg også at innleggene kan komme litt mer jevnlig (fra min side altså). litt for 96 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå