Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #881 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, no må du sjå til og leggja den dårlige samvittigheten din vekk, Cloudberry! Du burde IKKJE ha gått tilbake på jobb igjen, når du først var dårlig og hadde gått heim. Trudde eg var samvittighetsfull når det gjaldt jobben, for eg er aldri vekke frå jobb uten at eg virkelig har god grunn for det. Men er eg først heime ein dag fordi eg er dårlig, så går eg ikkje på jobb seinare på dagen igjen - uansett kor bra eg måtte føla meg utover dagen! Du er altfor snill og samvittighetsfull du, Cloudberry... Jammen, jammen... Joda jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 30. oktober 2008 #882 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bra du tar på deg strengstemmen, Mirabella. Du har helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. oktober 2008 #883 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bra du tar på deg strengstemmen, Mirabella. Du har helt rett Ja, ikkje sant! Det er best at Cloudberry begynnar å høyra på oss snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. oktober 2008 #884 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, ikkje sant! Det er best at Cloudberry begynnar å høyra på oss snart. Cloudberry må ta det med ro og bare innstille hodet på det samme (men jeg skjønner tankegangen veldig godt selv da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #885 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bra du tar på deg strengstemmen, Mirabella. Du har helt rett Ja, ikkje sant! Det er best at Cloudberry begynnar å høyra på oss snart. Cloudberry må ta det med ro og bare innstille hodet på det samme (men jeg skjønner tankegangen veldig godt selv da ) Ikke vær så sinte da Nei, jeg skjønner hva dere mener, men ikke bestandig så lett å omsette teori til praksis. Uansett, nå reiser jeg og lillemannen til søstra mi i Nordland og skal være der hele helga. Adios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. oktober 2008 #886 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ha ei fin helg, Cloudberry! Slapp av og KOS deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. oktober 2008 #887 Del Skrevet 31. oktober 2008 God tur, kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 1. november 2008 #888 Del Skrevet 1. november 2008 Håper dere koser dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. november 2008 #889 Del Skrevet 3. november 2008 Håper du og lillemann har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. november 2008 #890 Del Skrevet 3. november 2008 Hatt en fin tur til søstersen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 3. november 2008 #891 Del Skrevet 3. november 2008 Håper du har hatt en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. november 2008 Forfatter #892 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Tusen takk for ønsker om en god tur Da er vi hjemme igjen og arbeidsdagen er over. Sliten egentlig, merker at jeg ikke tåler reisinga så godt for tida Men ei bra helg da Kjørte til flyplassen på fredag formiddag. Litt sent ute og småstressa parkerte jeg der vi alltid parkerer og fikk baggasje, vogn og unge ut av bilen. I det jeg skal betale oppdager jeg at det ikke er noen betalingsautomat der. Grunn - de har gjort om parkeringa til langtidsparkering. Kan ikke gjøre sånt vettu Så jeg måtte laste alt inn i bilen igjen og finne ny parkeringsplass Siden jeg ikke hadde tid til å kjøre litt unna hvor det er billigere parkering ble det nokså dyrt. Men, men... Vi kom oss iallefall på flyet Søstersen kom å møtte oss på flyplassen før vi dro på en aldri så liten shoppingtur. Spiste litt også før vi kjørte "hjem". Tar nesten tre timer og det begynte å bli litt sent så lillemannen sov nesten hele bilturen. Gjett om det var en liten kar som var veldig våken da vi kom frem da Hoppa rundt på rumpa si på gulvet og ropte av glede. Var ikke noe vits i å legge han før i elleve tida. Egentlig trodde jeg at han kanskje skulle sove litt utpå da, men nei Halv sju var han lys våken igjen og da er det godt å ha en tante der Uheldigvis fikk jeg allikevel ikke sovet så lenge, siden jeg sov på stua Vi kjørte oss en tur på lørdagen og var i bassenget. Lillemannen har faktisk ikke vært i bassen før, siden bassenget her er alt for kaldt. Skal si det var en liten kar som likte seg, så det der må vi gjenta Ellers lagde jeg tapas på lørdagskvelden. Utrolig godt, men jeg greier aldri å spise så mye. Vet ikke om det har noe med at man blir litt lei av maten mens man lager den Det tar jo litt tid. Så "mannen som elsket Yngve" etterpå og må innrømme at jeg ikke likte den noe særlig. Men det er vel ofte sånn med bøker som har blitt til film... Natt til søndag var lillemannen veldig urolig og kombinert med uvær førte det til at jeg sov VELDIG dårlig. Sikkert derfor jeg er så trøtt og sliten i dag. Gjorde vel egentlig ikke så mye på søndag heller, for vi måtte kjøre i halv fire tida. Fikk meg ny favorittis da... Dream mint. For en utroooolig god is Fikk jeg veldig lyst på nå kjenner jeg Lillemannen sov nok en gang i bilen og var i fyr og flamme når vi tok flyet hjem. Under take-off satt han og skrattlo Kanskje det kilte i magen, ikke vet jeg. Uansett, koselig med besøk, men veldig godt å komme hjem igjen. Merker at jeg savner samboer'n veldig når jeg er borte fra han. Men det er kanskje bra det da Gruer meg allerede til jeg skal flytte sørover før han. Heldigvis kunne mamma fortelle meg at hun skal ta tre feriedager når jeg kommer ned for å hjelpe til med utpakking og sånn Nei, skal ta meg en kjapp oppdateringsrunde jeg... Endret 3. november 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 3. november 2008 #893 Del Skrevet 3. november 2008 Høres ut som en flott helg til tross for ett par ting man gjerne kunne ha latt bli.. Hyggelig at mammaen din tar seg noen fridager for å hjelpe til med flyttingen. Slik hjelp er gull verdt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #894 Del Skrevet 3. november 2008 Enig med Fisk - det høres ut som en bra helg til tross for et par hickups. Jeg savner også mannen fælt når vi er fra hverandre sånn, men egentlig tror jeg det er litt sunt, også. Ingen glede som gjensynsglede! (Jeg tror jamen jeg fant opp et lite ordtak! Eller kanskje det finnes fra før. ) Og vet du - en unge som ler under takeoff høres ut som intet mindre enn en velsignelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 #895 Del Skrevet 4. november 2008 Så fint at mamman din ville hjelpe deg da:) Mamman min har også sagt seg villig til å hjelpe til med flyttinga her, når vi skal flytte. Men det blir nok ikke før utpå vårparten en gang. Kjenner jeg gleder meg, og hadde det ikke vært for at typen min skal ha permisjon så hadde vi nok flytta før jul.. Men han kan ikke bytte jobb nå, da mister han permisjonsretten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. november 2008 #896 Del Skrevet 4. november 2008 Bra å høyra at du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. november 2008 #897 Del Skrevet 4. november 2008 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. november 2008 Forfatter #898 Del Skrevet 4. november 2008 Høres ut som en flott helg til tross for ett par ting man gjerne kunne ha latt bli.. Hyggelig at mammaen din tar seg noen fridager for å hjelpe til med flyttingen. Slik hjelp er gull verdt!!! Helga var helt grei den... Og ja, mødre som stiller opp skal man virkelig sette pris på. Spesielt når man er innehaver av kombinasjonen stor mage, ettåring og flyttelass Enig med Fisk - det høres ut som en bra helg til tross for et par hickups. Jeg savner også mannen fælt når vi er fra hverandre sånn, men egentlig tror jeg det er litt sunt, også. Ingen glede som gjensynsglede! (Jeg tror jamen jeg fant opp et lite ordtak! Eller kanskje det finnes fra før. ) Og vet du - en unge som ler under takeoff høres ut som intet mindre enn en velsignelse! Ja, det er jo det. Men lillemannen pleier ikke å gråte når vi flyr han altså. Grei sånn Så fint at mamman din ville hjelpe deg da:) Mamman min har også sagt seg villig til å hjelpe til med flyttinga her, når vi skal flytte. Men det blir nok ikke før utpå vårparten en gang. Kjenner jeg gleder meg, og hadde det ikke vært for at typen min skal ha permisjon så hadde vi nok flytta før jul.. Men han kan ikke bytte jobb nå, da mister han permisjonsretten.. Mamma'er er en fin ting Bra å høyra at du har hatt ei fin helg! Joda, men merker jo at reising er en smule mer slitsomt når man har både mage og baby på en gang. Innom og hilser på! Du innom??? Skal ikke du føde du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. november 2008 Forfatter #899 Del Skrevet 4. november 2008 Tirsdag og jeg starter ikke før klokka tolv, så jeg regna med å få gjort noen småting + slappa av i formiddag. Ble ikke helt sånn nei Sto opp for å gå på do da samboer'n sto opp med lillemannen og hva oppdager vi da? Lillemannen er kokvarm Ble ikke noe barnehage i dag nei Stakkars liten har aldri vært syk før, men virka ikke så veldig slapp egentlig. Samboer'n dro på jobb og kom etter halv dag sånn at jeg også kunne jobbe. Skiftordning altså Da jeg kom hjem fra jobb var han merkbart dårligere og veldig slapp og sutrete. Satt helt rolig i fanget og det er IKKE normalt. Tempen hadde også steget så vi putta inn en liten stikkpille. Makan til forvandling har ikke jeg sett før Et kvarter og ungen var helt seg selv igjen. Ville til og med ha mat. Nå derimot har han lagt seg, men det ser ut som om virkningen av pillen begynner å avta så vi får se hvordan det går. Ikke sikkert det blir noe tv-kveld iallefall. Uansett er jeg mye roligere enn jeg trode jeg kom til å være nå han er syk for første gang. Slettes ikke hysterisk, tror faktisk at samboern har det verre enn meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. november 2008 #900 Del Skrevet 4. november 2008 Godt å høre at dere hadde det fint på tur, og riktig god bedring til lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå