Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Ble overhodet ikke en rolig hjemmedag i dag nei :( Dro på legekontoret i dag ni, halv ti tida for å levere ny urinprøve. Var helt fin i dag, så det var et tilfellle av forurensnig i går tenker jeg ;) Tenkte jeg skulle bestille meg legetime samtidig da og fikk time halv elleve. Like greit egentlig, men måtte slå i hjel en times tid da, med en trøtt lillemann. Gikk innom samboer'n som var på jobb og hilsa på alle damene der. De er jo så glade i lillemannen alle sammen :hjerter_rundt: Samboer'n er nemmelig endel yngre enn de fleste han jobber sammen med, så det er en stund siden sist noen fikk barn der i gården.

Var hos legen og ble sykemeldt 50 %, så den neste måneden skal jeg fremdeles jobbe tre dager i uka, men skal jobbe kortere dager. De målte langtidsblodsukker og Hb også. Blodsukkeret var fint, men veldig lav blodprosent. Ikke rart at jeg er sliten :riste:

Så måtte jeg på jobb for å levere sykemeldinga og oppdaga da selvsagt at den var feil. Hu hadde gått ut i fra at jeg jobba i 100% istedet :nei: Heldigvis kunne de på legekontoret gå ned ei trapp å levere sykemeldinga til samboer'n, så jeg slapp å dra tilbake.

I tretida henta vi samboer'n og kjørte til byen. Måtte handle litt, dra på apoteket og samboer'n måtte ha noen nye bukser siden han har blitt tynnere. Spiste på Dolly når vi alt var der og det ble faktisk en veldig koselig tur, selv om jeg er utrolig trøtt.

Nå er gullungen lagt og jeg sitter og koser meg med potetgull! Er det fredag så har man lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter vi bare og smiler vi :strix: :strix: :strix:

1. Kommunen vi flytter til dekker så og si hele flyttinga vår.

2. Vi har fått barnehageplass fra 1. januar og får gratis barnehage i desember til tilvenning + noen dager slik at vi kan pakke ut og sånn i fred og ro.

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så bra at du fikk deg sykemelding! :) Det tror jeg en Cloudberry trenger! :jepp: Og hvis du jobber kortere dager kan du kanskje sove litt før du henter lillemann? Jobba med ei som fikk to tette som dere og hun gikk hjem tre timer før tiden (jobba 100 % da), sov en time eller to og henta lillejenta si litt før vanlig tid :) Da kunne de ha det gøy sammen istedenfor at hun lå på sofaen hele tiden! :)

Og så bra at kommunen dekker nesten hele flyttinga og at dere får barnehage og alt som følger med det! :hoppe: Jammen ikke lenge til dere flytter nå altså :) Har dere en dato å forholde dere til eller?

Håper du har hatt en fin kveld med potetgull - det er aboslutt lov på en fredag! :skya:

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :hoppe:

:hoppe: litt her vi også :)

Godt du fikk ordnet sykemelding! Da skal du se det hjelper på! :klemmer:

:strix: for en koselig dag!

Håper det hjelper. Uansett er det mulig det blir bedre når blodprosenten stiger litt.

Så bra at du fikk deg sykemelding! :) Det tror jeg en Cloudberry trenger! :jepp: Og hvis du jobber kortere dager kan du kanskje sove litt før du henter lillemann? Jobba med ei som fikk to tette som dere og hun gikk hjem tre timer før tiden (jobba 100 % da), sov en time eller to og henta lillejenta si litt før vanlig tid :) Da kunne de ha det gøy sammen istedenfor at hun lå på sofaen hele tiden! :)

Og så bra at kommunen dekker nesten hele flyttinga og at dere får barnehage og alt som følger med det! :hoppe: Jammen ikke lenge til dere flytter nå altså :) Har dere en dato å forholde dere til eller?

Håper du har hatt en fin kveld med potetgull - det er aboslutt lov på en fredag! :skya:

Stor :klemmer:

Jeg skal faktisk ikke gå hjem tidligere, men starter seinere. Kvart over ti eller klokka tolv. Siden vi er to som deler en klasse er vi avhengige av litt fellestid, og den må vi ta på slutten. men uansett så kan jeg hjelpe til med lillemannen om morgenen og så legge meg litt igjen før jeg skal på jobb :)

Vi har ikke noe eksakt dato enda, men jeg drar nok sørover litt før samboer'n. Uansett så sender vi nok flyttelasset i midten av desember en gang :skya: Gleder oss virkelig nå som ting har begynt å ordne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er man sykemeldt, men må nok på jobb en tur allikevel i dag... Er endel ting jeg bruker å gjøre på mandags morgenen før vi starter (siden hu jeg deler klassen med er avhengig av ferge og ikke kan komme så tidlig). Trenger jo ikke å ødelegge morgenen hennes heller :riste:

Men kommer meg jo aldri på jobb siden samboer'n fikk ny pc i går som trenger endel deler fra den gamle pc'en. Han er virkelig som en liten gutt med ny lego. Sier at jeg kan dra snart, men han må bare... Albert burde han het :fnise: Litt søtt også da.

Kan ikke ha lillemannen inne på kontoret heller, for det blir nok litt i overkant mye hjelp :Nikke:

Ellers synes jeg det er dumt at man ikke kan stille babyer slik vi stiller klokka. Jeg hadde virkelig trengt den ekstra timen i natt, men lillemannen... Å nei da :sur:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med jobb på en søndag... Men det er sikkert bedre å få det unna i dag enn at det blir stress for alle parter i morgen, ja. :) Håper mannen din får "jeg skal bare't" seg ferdig snart! :ler: De er jo søte også, disse mennene, når de sitter som små unger og diller med voksen-lekene sine. :rødme:

Håper du får tid til en liten hvil på sofaen i ettermiddag/kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers synes jeg det er dumt at man ikke kan stille babyer slik vi stiller klokka. Jeg hadde virkelig trengt den ekstra timen i natt, men lillemannen... Å nei da :sur:

:ler: Det hadde jeg ikke tenkt på... Hehe, huff a mejen! :fnise: Jeg nyter virkelig den ekstra timen i dag! ;)

Håper du også får nyte den litt utpå ettermiddagen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med jobb på en søndag... Men det er sikkert bedre å få det unna i dag enn at det blir stress for alle parter i morgen, ja. :) Håper mannen din får "jeg skal bare't" seg ferdig snart! :ler: De er jo søte også, disse mennene, når de sitter som små unger og diller med voksen-lekene sine. :rødme:

Håper du får tid til en liten hvil på sofaen i ettermiddag/kveld! :klemmer:

Han ble ferdig vettu og jeg kom meg da på jobb. Var der en 2-3 timer også, og når jeg kom hjem... Vannvittig sliten :( Skal ingenting til. Nå er ungen lagt og jeg kan slappe av... endelig! :skya:

Innom for å ønskja deg ein riktig fin søndag! :hug:

Du også :kose:

:ler: Det hadde jeg ikke tenkt på... Hehe, huff a mejen! :fnise: Jeg nyter virkelig den ekstra timen i dag! ;)

Håper du også får nyte den litt utpå ettermiddagen! :hug:

Nei, det er rart hvor rutinerte småttiser er altså :ler: Var litt ekstra sutring i kveld ja, når vi drøye legginga en "ekstra" time. Men nå sover han søtt og roen har senket seg. Snart blir det is og daimkuler :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det gode nyheter siden sist ja! Så bra at dere får dekt flyttinga og at dere til og med får gratis barnehage i desember! Du skal se at overskuddet kommer tilbake også nå som du har fått litt sykmelding.

Ha en fin dag Cloudberry :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en fin mandag! :klemmer:

Her var det gode nyheter siden sist ja! Så bra at dere får dekt flyttinga og at dere til og med får gratis barnehage i desember! Du skal se at overskuddet kommer tilbake også nå som du har fått litt sykmelding.

Ha en fin dag Cloudberry :strix:

Tusen takk for det :klemmer:

Må innrømme at det var litt rart å ligge (riktignok våken) mens samboer'n og lillemannen styrte på i dag morres. Prøvde å si at jeg kunne stå opp å hjelpe til, men nei da :riste: Spørs om jeg ikke gjør det allikevel utover i uka,siden jeg er våken allikevel. Kan jo bare legge meg på sofaen når de er ute av døra.

Nå sitter jeg her, alene og spiser frokost etter en lang dusj og enda nesten en time til jeg skal på jobb... Slett ikke ubehagelig dette nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt av hvert som har skjedd i løpet av helgen!

Så utrolig bra med dekking av flyttingen - det er jo genialt! For fy flate så dyrt det er å flytte. Også barnhageplass, da. Det har virkelig ordna seg for dere :)

Er egentlig bare innom for å si hei og god mandag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler sykemeldingen gjør sin nytte allerede. Håper du får en fin dag og har mer overskudd når ettermiddagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Is og daimkuler??

Må bare fortelle om Ben & Jerry's isen som jeg smakte for første gang i går. Chocolate brownies-varianten, ohhh myyy gooood - den var gooood!! Veldig mektig, men halleluja for en is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så supert med dekt flytting!! Og ikke minst, barnehageplass! Var helt sikkert meningen at dere skulle flytte nå, spesielt når man ser at alt faller på plass.

Håper alt står bra til ellers, jeg har visstnok alt for mange sider å oppdatere meg på. Har vært her inne alt for lite...

Sender du over litt is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt av hvert som har skjedd i løpet av helgen!

Så utrolig bra med dekking av flyttingen - det er jo genialt! For fy flate så dyrt det er å flytte. Også barnhageplass, da. Det har virkelig ordna seg for dere :)

Er egentlig bare innom for å si hei og god mandag :vinke:

Takker for det. Ja, flytting er utrolig dyrt og derfor ekstra deilig at vi får det "gratis". Regner med at vi booker flyttebil iløpet av denne uka så er det i boks :)

Så bra at du føler sykemeldingen gjør sin nytte allerede. Håper du får en fin dag og har mer overskudd når ettermiddagen kommer.

Hjalp vel ikke så mye foreløpig. Kom på jobb i titida og elleve var jeg sliten igjen... Men, men kan vel ikke forvente bedring med en gang heller.

:sikle:

Var slett ikke verst nei :sikle:

Is og daimkuler??

Må bare fortelle om Ben & Jerry's isen som jeg smakte for første gang i går. Chocolate brownies-varianten, ohhh myyy gooood - den var gooood!! Veldig mektig, men halleluja for en is.

Har ikke tilgang på Ben & Jerry's her. Når jeg tenker meg om har jeg ikke smakt noen typer av den i det hele tatt, det må vi altså få gjort noe med :Nikke: Eller, har vel smakt vaniljeisen da jeg var i Canada. Enn så lenge får is og daimkuler duge.

Så supert med dekt flytting!! Og ikke minst, barnehageplass! Var helt sikkert meningen at dere skulle flytte nå, spesielt når man ser at alt faller på plass.

Håper alt står bra til ellers, jeg har visstnok alt for mange sider å oppdatere meg på. Har vært her inne alt for lite...

Sender du over litt is?

Desverre tomt for daimkuler, men is skal bli *ta i mot*

Ja, er det ikke rart hvordan ting bare ordner seg noen ganger og kanskje er det virkelig meninga at vi skal flytte. Håper jo det da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...