Coxy Skrevet 16. oktober 2008 #781 Del Skrevet 16. oktober 2008 Huff, kjedelig med lite energi... Kanskje du trenger sykemelding...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #782 Del Skrevet 17. oktober 2008 Huff, kjedelig med lite energi... Kanskje du trenger sykemelding...? Tenker på det, men liker ikke sykemelding noe særlig... Skal til JM til uka da, så kanskje jeg bør diskutere det med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. oktober 2008 #783 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tenker på det, men liker ikke sykemelding noe særlig... Skal til JM til uka da, så kanskje jeg bør diskutere det med henne. Det hørtes lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. oktober 2008 #784 Del Skrevet 17. oktober 2008 Skjønner at du ikke liker sykemelding... Men man kommer til et punkt da man bare MÅ! Ingen som takker deg for at du sliter deg ut.... Jeg syns det var helt grusomt da jeg skulle levere sykemeldingen min.. Var helt på gråten, følte meg som en slask, følte meg nesten litt slem. Følte at jeg ikke gjorde jobben min godt nok... Grudde meg for å være sykemeldt. Hva i alle dager skulle jeg bruke tida på!?!! Men det gikk seg fort til, og tida har da bare flydd av gårde....!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. oktober 2008 #785 Del Skrevet 18. oktober 2008 Innom og ønsker deg en fin lørdag! (senere i dag kommer det forresten kanskje et bilde av den råååsa kjolen, eller i morgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #786 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skjønner at du ikke liker sykemelding... Men man kommer til et punkt da man bare MÅ! Ingen som takker deg for at du sliter deg ut.... Jeg syns det var helt grusomt da jeg skulle levere sykemeldingen min.. Var helt på gråten, følte meg som en slask, følte meg nesten litt slem. Følte at jeg ikke gjorde jobben min godt nok... Grudde meg for å være sykemeldt. Hva i alle dager skulle jeg bruke tida på!?!! Men det gikk seg fort til, og tida har da bare flydd av gårde....!! Lykke til! Ja, det er akkurat sånn det er Får høre hva JM sier. Slo meg faktisk i går at siden lillemannen nå begynner i barnehage, så vil dagene jeg jobber bli enda mer travle. Ingen ferdig middag som venter og samboer'n er jo ikke lenger hjemme og får tatt litt klesvask og sånn Begynner å grue meg litt kjenner jeg. Men så er situasjonen sånn på jobb at jeg ikke burde være borte... Innom og ønsker deg en fin lørdag! (senere i dag kommer det forresten kanskje et bilde av den råååsa kjolen, eller i morgen ) Åh bilde Gleder meg Lørdagen ble forsåvidt ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 19. oktober 2008 JEG FIKK SOVE HELT TIL KLOKKA ELLEVE I GÅR Det var utrolig godt må jeg si... Merkelig hvor stor pris man setter på en sen morgen når man kun får en i uka. Fra februar blir det vel ikke det en gang, så jeg får nyte det mens jeg kan Ble ingen fellesfrokost på oss i går da, for samboer'n dro på jobb rett etter at jeg var stått opp. Må innrømme at det skal bli litt godt at han blir ferdig med permisjonen, for da kan han kanskje være hjemme noen kvelder eller ei hel helg Samtidig så gruer jeg meg litt, for da vil ikke han være hjemme med ferdig middag eller nyvaska klær de dagene jeg jobber. Må da ta alt på kveldene eller på mine "fridager" som ikke er fridage lenger siden lillemannen må voktes 24/7. Han finner på så mye rart for tida og det morsomste er definitivt vedovnen. Tror jeg har løfta han bort fra den 20 ganger bare i dag. Satte foran en stol her tidligere i uka, men da fant han ut at han kunne kravle under stolen og lå under ovnene istedet Sånn skal man da ikke gjøre. Men så er han jo så søt også da når han sier "næinæinæi" i det vi løfter han bort. Han har dessuten blitt en kløpper på å slå tv'en av og på. Litt slitsomt i lengden akkurat den, spesielt når mamma'n skal se Luksusfellen i reprise Ellers fikk jeg rydda litt mer i går. Tok noen skuffer i en kjøpmannsdisk vi har og alle ringpermene mine. Har ikke kasta så mye som et notatark (omtrent) siden jeg starta på lærerskolen, noe som har resultert i MANGE permer. Fikk redusert anntallet betraktlig i går og er meget godt fornøyd med det Nå er jeg TRØTT Plages endel med halsbrann for tida og i natt våkna jeg i 5 tida av den grunn... Lå våken nesten to timer før jeg sovna igjen, selv med LINK og en bråte Love Hearts innabords. Blir noen ruller med Love Hearts for tida, men tar ikke det så tungt. Vet forsåvidt ikke om navnet passer så godt lenger, for de har jo tatt bort all romantikken jo Hva er så romantisk med "mail me" lissom Får besøk i ettermiddag av min svigerfar, så da blir det fårikål denne søndagen også Åh ja... Ei venninne av meg fikk en gutt i helga :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2008 #788 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjedelig å høre at du er så sliten for tiden Cloudberry håper du får litt overskudd igjen.. Nyt sovedagen din så lenge du kan herlig med en dag i uken man kan sove ekstra lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #789 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjedelig å høre at du er så sliten for tiden Cloudberry håper du får litt overskudd igjen.. Nyt sovedagen din så lenge du kan herlig med en dag i uken man kan sove ekstra lenge Er trøtt i dag ja... Har ikke fått sovet noe på dagen i dag og sov utrolig dårlig i natt pga halsbrann. Tror det blir en tidlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #790 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jobb i morra og kan ikke si at jeg gleder meg. Alt føles som et ork og jeg er overhode ikke motivert itl å oppdra småttiser Heldigvis skal jeg til tannlegen i morra (trodde aldri jeg skulle si det) og skal derfor bare jobbe til lunsj. Må en tur inn til sentrum også for å bytte en body jeg kjøpte i feil størrelse til lillemannen og en genser jeg kjøpte til meg selv, en sånn helt vanlig mammagenser. Så da jeg brukte den første gangen at den hadde et lite hull nede på den ene sida. I selve stoffet, ikke i en søm eller noe. Etter en vask så var det kommet to hull til nesten på skuldra. Liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. oktober 2008 #791 Del Skrevet 19. oktober 2008 Strikkesettet til lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #792 Del Skrevet 19. oktober 2008 Strikkesettet til lillejenta! Det var jo bare helt nydelig da Du er jammen flink og veldig snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2008 #793 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Strikkesettet til lillejenta! Åååååååh :rødme: såå nydelig Endret 19. oktober 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. oktober 2008 #794 Del Skrevet 20. oktober 2008 Slo meg faktisk i går at siden lillemannen nå begynner i barnehage, så vil dagene jeg jobber bli enda mer travle. Ingen ferdig middag som venter og samboer'n er jo ikke lenger hjemme og får tatt litt klesvask og sånn Hoff, det gruer jeg meg til kjenner jeg. Det er så koselig å ha middag klar til kjæresten når han kommer hjem fra jobb. Rart å tenke på at jeg også skal få sånne travle dager som deg.. Men det går vel gradvis, så man ikke våkner opp til en sjokk en dag, får jeg håpe Men så er han jo så søt også da når han sier "næinæinæi" i det vi løfter han bort. Han har dessuten blitt en kløpper på å slå tv'en av og på. Litt slitsomt i lengden akkurat den, spesielt når mamma'n skal se Luksusfellen i reprise Det er rart hvor mye søtere de blir når det er sine egne! TV3 har forresten gratis web-tv hvor de legger ut alle programmene sine. Da kan du se Luksusfellen så mye du vil, når du vil Strikkesettet til lillejenta! Åhhhh!! Døøødssøt!! Er den for viderekommende? Hvor lang tid brukte du på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. oktober 2008 #795 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så utrolig nydelig sett Pysepus :rødme: Og Aimee, hun har garantert bare brukt ett par dager, og vi kommer til å bruke ett halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. oktober 2008 #796 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det var ikke så mye strikking, så helt rett Tussi!, det tok bare noen dager Men heklinga er nok for veeeldig viderekomne for det var så mye feil i oppskrifta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. oktober 2008 #797 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og Aimee, hun har garantert bare brukt ett par dager, og vi kommer til å bruke ett halvt år Æsj, sånne folk assa! Det var ikke så mye strikking, så helt rett Tussi!, det tok bare noen dager Men heklinga er nok for veeeldig viderekomne for det var så mye feil i oppskrifta! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bruke "noen dager" på en sånn drakt! Jeg blir misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. oktober 2008 #798 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanskje vi ikke så strikke-raske burde be om hjelp fra herr og fru Reinertsen-Rømpe (som sammen strikker en stripet strømpe... i André Bjerkes "Morovers")? Jeg er ikke helt der at pinnende går som piler enda, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #799 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hoff, det gruer jeg meg til kjenner jeg. Det er så koselig å ha middag klar til kjæresten når han kommer hjem fra jobb. Rart å tenke på at jeg også skal få sånne travle dager som deg.. Men det går vel gradvis, så man ikke våkner opp til en sjokk en dag, får jeg håpe Det er rart hvor mye søtere de blir når det er sine egne! TV3 har forresten gratis web-tv hvor de legger ut alle programmene sine. Da kan du se Luksusfellen så mye du vil, når du vil Ja, det blir nok tøffere dager, men alt går hvis man må Kjenner til nett-tv på tv3.no ja... Så slipper man all reklamen også Så utrolig nydelig sett Pysepus :rødme: Og Aimee, hun har garantert bare brukt ett par dager, og vi kommer til å bruke ett halvt år Lurer på om Pysepus kan lære meg å speedstrikke? Det var ikke så mye strikking, så helt rett Tussi!, det tok bare noen dager Men heklinga er nok for veeeldig viderekomne for det var så mye feil i oppskrifta! Jeg vil også hekle Får det bare ikke til i det hele tatt. Kanskje vi ikke så strikke-raske burde be om hjelp fra herr og fru Reinertsen-Rømpe (som sammen strikker en stripet strømpe... i André Bjerkes "Morovers")? Jeg er ikke helt der at pinnende går som piler enda, akkurat. Andre Bjerke får virkelig sat det noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #800 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tenkte jeg skulle skrive litt i går, men forumet var jo stort sett nede hele kvelden Skulle til tannlegen i går og det var jammenmeg den merkligste tannlegeturen jeg har hatt i midt liv. Tannlegen skulle borre i et par tenner så han satte bedøvelse. Også gjorde han ingenting mer ... Viste seg at hu første tannlegen jeg gikk til (som forøvrig ikke var helt i vater) hadde notert at de burde borre noen hull som strengt tatt ikke var nødvendig. De kan fint være sånn i noen år hvis jeg er flink met tanntråd og fluorskyld. Tror den første tannlegen ville tjene litt ekstra jeg, for samboer'n hadde en lignende opplevelser. Var fatisk sint på mine vegne han tannlegen jeg er hos nå, for sånn der skal man ikke gjøre! Må riktignok tilbake for å fikse noe på den andre sida, men han kunne ikke ta det i går siden de ikke kan bedøve begge sidene i nedekjeven samtidig. slapp heldigvis å betale for tannlegetimen da Tok meg en liten shoppingrunde siden jeg alt var i byen. Fikk bytta den genseren som det var blitt hull i (uten at det var min skyld) og kjøpte meg en anna mammatopp/bluse/skjorte. Kjøpte også vinterjakke til lillemannen. Den var bare så tøff Ser nesten ut som en anorakk med glidelåsen på sida også er den rutete (brun). Litt stor enda da, men han vil bli så stilig Også hadde de fått inn Dahls julebrus Er noe spesielt med den første julebrusen altså! Gikk bra med lillemannen i barnehagen også. Føler oss nesten som litt dårlige foreldre siden han ikke bryr seg om at vi drar. Men, er jo egentlig bra det da. Rappa iallefall leker fra de andre barna allerede dag en (og mamma som var så bekymret for at de andre ungene skulle "overkjøre" han ) I dag er jeg (som vanlig) sliten, men jobba til seks i kveld også da... Masse kynnere også i kveld Spørs om det ikke blir muffinsoppmuntring til Grey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg