Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Håpar du får barnehageplass til gutten din! :jepp: Blir sikkert travelt om du må ha to små barn heime kvar einaste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg hatt en KG fri helg jeg ;) Ikke bevisst egentlig, det ble bare sånn. Ser nå at det kommer til å ta en stund å oppdatere seg i dagbøkene for dere skravler fælt altså :fnise:

Har vært ei helt grei helg... Samboer'n tok det siste på helgevasken da han kom hjem fra jobb på fredag slik at vi fikk hele lørdagen fri. Jeg sto som vanlig opp seint, men akkurat tidsnok til senfrokost. Har blitt en fin tradisjon dette at vi spiser sammen alle tre når den som har sovet lenge står opp. Gikk oss en tur etterpå og begynte så smått oprydding før den store flyttesjauen etterpå. Var klær som sto på programmet. Jeg kaster aldri klær, noe som ikke uventet har resultert i et nokså stort klesforråd etterhvert :sjenert: Og bruker jeg alle - å langt derifra, så nå skulle jeg ta affære. Resulterte i en søppelsekk vi kunne hive og fem store bæreposer til Fretex :) Masse fine klær egentlig, men plagg jeg aldri har fått brukt eller rett og slett har vokst i fra mentalt, ikke fysisk.

Merka foresten graviditeten på lørdagskvelden. Vi hadde planlagt greske burgere av svin til middag, men denne dagen var ikke svin det rette dyret for meg. Så samboer'n måtte på butikke å kjøpe vanlige burgere. Sånn kan det gå :ler:

I dag har det vel egentlig ikke skjedd så mye. Har vært hjemme alene med lillemannen siden samboer'n har vært på jobb og nå sitter jeg og "jobber" mens samboer'n bader lillemannen :plystre: Skal jobbe heter det vel...

Har strikka mye i helga da. Ikke kjolen til bittelille, men votter til lillemannen. Han begynner i barnehage om litt over ei uke og gutten må jo ha votter. Faktisk ganske så moro har jeg funnet ut...

Men må jobbe på ordentlig jeg, før jeg blir ferska :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! ;) KG-fri er deilig innimellom, men ja, det tar evigheter å oppdatere seg igjen! :fnise: Selv om det bare har gått et par dager... :)

Så flink du var som kastet og sendte ut klær! :Nikke: Jeg tror det bare blir vanskeligere å hive ut ting jo mer tid som går, så det er fornuftig å få det gjort. :) (Hvis du vil ha bevis på at det etterhvert blir umulig å kaste ting, så er det bare å si fra, jeg kan ordne en guidet tur i mammas kleshauger. :ler: Knallrosa rysjebluse fra ca 1984, anyone?) Det er jo litt godt å få det ut også, det synes ihvertfall jeg. :) (Og ikke minst blir det mer plass til nye innkjøp! :fnise:)

Hehe, sånne plutselige tilfeller av fullstendig avsmak for ting har jeg også! Mannen synes jeg er litt håpløs, men det går jo stort sett greit. ;)

Lykke til med forberedelsene til uka, og nyt søndagskvelden etterpå. En hel uke til neste gang... :(

:klemmer:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerfri?? :hakeslepp:

Ha en fin uke! :) Med eller uten sukker! ;)

Høres ut som du har hatt en fin helg :)

Jeg slenger meg med i "sukkerfri uke"-prosjektet - fraaaaa NÅ!

Nei, sukkerfri uke har jeg overhodet ingen tro på. ;)

Sukkerfri uke :hoho: Gikk ikke så bra det nei :riste:

Skulle til tannlegen i dag og vi var derfor ikke i byen i helga. Hadde tenkt at jeg skulle ta en handlerunde når jeg allikevel var i byen. Passet meg forsåvidt utmerket også, å handle uten å ha med meg barnevogn. Men tror dere iikke at tannlegen var blitt syk :hakeslepp: I mine øyne har verken leger eller tannleger lov til det. Og her satt jeg og jobbet og jobbet (og "jobbet") slik at det ikke gjorde noe at jeg var borte når jeg har avsatt tid til planlegging. Kjente at det ble en skikkelig nedtur og at jeg hadde mest lyst til å dra allikevel og late som om jeg skulle til tannlegen.

Men det er jo skulk det :nei: og Cloudberry har ikke samvittighet til sånt. Så jeg gikk rett og slett til sjefen min, forklarte situasjonen og fikk lov til å dra allikevel :) Snille, snille sjefen :kose:

Siden jeg da kunne dra klokka ett ble lillemannen og samboer'n med også. Litt lettere med barnevogn når man er to, tross alt. Fikk handla masse mat, vinterdress og ettårsgavetil lillemannen og noe mammaundertøy til meg. Også dro vi på Burger King :spise: Gjør ikke det så ofte, men jeg har lyst på burger hele tida nå og hadde det forsåvidt sånn forrige svangerskap også. Og etter burger MÅ man jo ha noe søtt... Og vips gikk hele prosjektet mitt i vasken nesten før det startet ;)

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, tannleger og leger har ikke lov til å bli syke. :fnise: Man legger jo opp hele dagen sin etter dem når man skal dit (selv om ikke alle har like lang reisevei, såklart), og da er det utrolig irriterende å få kontrabeskjed når man mer eller mindre er på vei. (Det opplevde jeg i våres, gjett om jeg ble sur! :ler: De ringte et kvarter før timen min eller noe. Nå var det riktignok en av de første timene jeg hadde, da, men...) På den annen side - de er jo bare mennesker, de også. :fnise: Men bra at det ble en vellykket dag til slutt allikevel, da. :)

Og du - det å droppe sukkerfri uke var det eneste fornuftige. ;) Jeg tror ikke sånt er bra (eller gjennomførbart...) når man er gravid! :riste:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du - det å droppe sukkerfri uke var det eneste fornuftige. ;) Jeg tror ikke sånt er bra (eller gjennomførbart...) når man er gravid! :riste:

Du har et godt poeng der altså :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Var tannlegen syk?? Har jeg aldri hørt om før :klø:

Sukkerfri Uke var kanskje et håpløst prosjekt. Jeg kjøpte Hapå (av alle ting!!) i går. Å fy flate - DET er søtt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan faktisk ikke huske og ha vært borti at tannlegen har vært syk nei.. Kanskje jeg skal ta hintet, og komme meg oftere til tannlegen :fnise:

Sukkerfri uke hørtes kjedelig ut, så det er best og holde seg unna. Hva skulle jeg gjort uten Cola'n min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
What? Var tannlegen syk?? Har jeg aldri hørt om før :klø:

Sukkerfri Uke var kanskje et håpløst prosjekt. Jeg kjøpte Hapå (av alle ting!!) i går. Å fy flate - DET er søtt det!

Hapå er veldig godt det når man sliter med å få ned frokosten :fnise: Sukker er topp :tunge1:

Hapå er faktisk veldig godt, men et sånn pålegg som jeg glemmer at finnes :fnise:

Sukkerfri uke ble forsåvidt ikke noe bedre i går når samboer'n kom hjem fra jobb på kvelden og hadde med overraskelsessjokolade til meg :)

Sant som du sier Cloudberry.. Tannleger og leger burde ikke hatt lov til å være syk :nei:

:nei:

Kan faktisk ikke huske og ha vært borti at tannlegen har vært syk nei.. Kanskje jeg skal ta hintet, og komme meg oftere til tannlegen :fnise:

Sukkerfri uke hørtes kjedelig ut, så det er best og holde seg unna. Hva skulle jeg gjort uten Cola'n min..

Cola ja... Det fikk jeg også i går. Likte faktisk ikke Cola jeg, før forrige svangerskap. Og nå ...

Innom for å ønske deg en fin dag! :hug:

Takk for det! Ser ikke så verst ut enda. Lillemannen sov til kvart på åtte :sjokk: og brød står i ovnen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er en litt dårlig KG'er for tida jeg altså, men energien strekker ikke til. Veldig sliten hele tida, spesielt hvis jeg har vært på jobb. Tåler lite og har null tålmodighet. Føler meg som ei sur kjerring på jobb hele tida :heks: Stakkars unger...

Nå er jeg sutrete, men denne dagen har vært litt slitsom. Blir det når man skal ha med seg en hel førsteklasse på skolekjøkkkenet for å bake og så viser det seg at kjøkkenet var dobbelbooked. Hvilket resulterte i ca 40 unger på kjøkkenet samtidig. Og 40 unger støyer ganske mye :Nikke: Men kaka ble god da :sikle:

Samboer'n på jobb ... igjen. Vurderer sterkt å gå på butikken å kjøpe masse sjokolade slik at jeg har noe å kose meg med til Hellstrøm rydder opp og Rebus. Må koke kakao i kveld da, for har lovt samboer'n at han skal få det til Rebus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...