pusilus Skrevet 5. oktober 2008 #701 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fårikål hjelper alltid Så herlig at dere har fått fatt i vogn da en ting mindre å tenke på. Ønsker deg en herlig søndags kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #702 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fårikål hjelper alltid Så herlig at dere har fått fatt i vogn da en ting mindre å tenke på. Ønsker deg en herlig søndags kveld. Det hjalp litt, men ikke like mye som krokanrullen jeg koser meg med nå Ferdig med jobbing også, så nå kan jeg strikke videre på kjolen til bittelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 5. oktober 2008 #703 Del Skrevet 5. oktober 2008 Åh..krokanrull......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. oktober 2008 #704 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var det noen som nevnte krokanrull her? *stikker en laaang finger ut vinduet, sniker den hele veien til Nord-Norge og snapper meg en rull* Ahh, det var godt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2008 #705 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det hjalp litt, men ikke like mye som krokanrullen jeg koser meg med nå Ferdig med jobbing også, så nå kan jeg strikke videre på kjolen til bittelille Krokanrull ja Vi har kost oss med tynn "lems" det er jo søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. oktober 2008 #706 Del Skrevet 5. oktober 2008 mmmmmm.... krokanrull Lenge siden jeg har spist det! Må kjøpe en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #707 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Åh..krokanrull......... Jeg vet, men man blir litt søt i magen når man spiser en hel rull alene Var det noen som nevnte krokanrull her? *stikker en laaang finger ut vinduet, sniker den hele veien til Nord-Norge og snapper meg en rull* Ahh, det var godt ja.. Kom ikke her og stjel sjokoladen min Krokanrull ja Vi har kost oss med tynn "lems" det er jo søndag. "Lems" eller "læms" som nord-trønderen i meg ville sagt hørtes veldig godt ut det også da mmmmmm.... krokanrull Lenge siden jeg har spist det! Må kjøpe en dag Hadde ikke jeg heller før i går. Og nå har jeg spist to stykker på to dager __________________________________________________ Da skal Cloudberry gå å legge seg siden hun må dra litt tidligere på jobb i morra. Men så gjenstår det å se når jeg sovner da, for boka jeg leser nå har blitt i overkant spennende. Endret 5. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. oktober 2008 #708 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer med vognkjøp! Godt å være ferdig med det kan jeg tenke meg! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #709 Del Skrevet 6. oktober 2008 Endelig er mønsteret ute på nett! Jeg strikker denne kjolen med bolero jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_lur.gif' alt=':lur:'> I farge 4505! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Gratulerer med vognkjøp! Godt å være ferdig med det kan jeg tenke meg! Ha en fin uke! Fint med alt som er unnagjort ja Endelig er mønsteret ute på nett! Jeg strikker denne kjolen med bolero jeg I 4505! Åh, så mye fint det var der da. Den hettejakka med spiss hette var jo litt tøff. Og kjolen var jo bare kjempenydelig og flott farge. Må skaffe meg det der mønsteret Endret 6. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #711 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg begynner å bli syk... Halsen er vond og generelt litt slapp. Crap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #712 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg begynner å bli syk... Halsen er vond og generelt litt slapp. Crap Samme her Det passer ikke inn Den hettejakka tror jeg at jeg må lage etterhvert Greit når man skal bli tante til nr. 2 for da har man iallfall noen å lage til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #713 Del Skrevet 6. oktober 2008 Man blir veldig søt i magen av å spise en hel krokanrull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. oktober 2008 #714 Del Skrevet 6. oktober 2008 Uff, håper formen kommer seg fort! Ikke noe moro med høstforkjølelsen. God bedring! (Og så mye fint i det Sandnes-heftet! Tror jeg må stikke innom strikkebutikken og kikke litt nærmere på det en dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #715 Del Skrevet 6. oktober 2008 (Og så mye fint i det Sandnes-heftet! Tror jeg må stikke innom strikkebutikken og kikke litt nærmere på det en dag...) Har du sett det nye Dale-heftet da som kom for litt over en mnd. siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. oktober 2008 #716 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du sett det nye Dale-heftet da som kom for litt over en mnd. siden? Det høres ut som om det er noe jeg må se på også! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 6. oktober 2008 Man blir veldig søt i magen av å spise en hel krokanrull Ja, man blir da det Uff, håper formen kommer seg fort! Ikke noe moro med høstforkjølelsen. God bedring! (Og så mye fint i det Sandnes-heftet! Tror jeg må stikke innom strikkebutikken og kikke litt nærmere på det en dag...) Takk for det... Har du sett det nye Dale-heftet da som kom for litt over en mnd. siden? Det har jeg ikke sett Noe fint der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #718 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her kan du se heftet! Jeg skal iallfall lage endel inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2008 #719 Del Skrevet 6. oktober 2008 "Lems" eller "læms" som nord-trønderen i meg ville sagt hørtes veldig godt ut det også da Det heter vel "læms" uti der også. Måtte bare tenke meg om litt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. oktober 2008 #720 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva er "lems"/"læms"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå