Cloudberry Skrevet 30. september 2008 Forfatter #661 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er det straks Grey's og jeg har nybakte boller på kjøkkenet Her i huset er vi forresten hjemme på skift for tida. Samboer'n på dagtid og drar på jobb etter middag. Ikke greit å være sjef med pappaperm Men for å være helt ærlig... Litt godt å være alene hjemme også for da kan jeg se hva jeg vil på tv uten dårlig samvittighet Bytur i morra med lillemannen og ei venninne. Nå blir det bebisklærshopping Må prøve ikke å ta helt av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. september 2008 #662 Del Skrevet 30. september 2008 Så mye søtt strikketøy! Du og Tussi inspirerte meg til å prøve meg litt på strikking igjen nå, og det er jo moro! Så tusen takk for det. Jeg vil også ha badekaaaaar! Det er faktisk en av de (ganske få) tingene jeg savner fra å bo hjemme hos mamma og pappa. Så det er helt klart et krav neste gang vi flytter på oss! Heldige du, altså! Og akkurat til rett tid også, vil jeg påstå. Hvis det er TV-serier på H vi diskuterer kan jeg anbefale House! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. september 2008 Forfatter #663 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg vil også ha badekaaaaar! Det er faktisk en av de (ganske få) tingene jeg savner fra å bo hjemme hos mamma og pappa. Så det er helt klart et krav neste gang vi flytter på oss! Heldige du, altså! Og akkurat til rett tid også, vil jeg påstå. Hvis det er TV-serier på H vi diskuterer kan jeg anbefale House! Jeg har vel kommet frem til at badekar er badekar selv om det er lyse grønt Ser House hver onsdag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. september 2008 #664 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har vel kommet frem til at badekar er badekar selv om det er lyse grønt Ser House hver onsdag jeg... Jeg vet at du ser på House, men siden det er den eneste jeg har peiling på for tiden måtte jeg bare late som om jeg har peiling. Og ja, badekar er badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. september 2008 #665 Del Skrevet 30. september 2008 Du får gi beskjed når du bestemmer deg for noe du vil lage og hvis du trenger oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. september 2008 #666 Del Skrevet 30. september 2008 Det er heklekant på den første kjolen altså (mamma som har laget min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. september 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 30. september 2008 Det er heklekant på den første kjolen altså (mamma som har laget min ) Å nei.. Ikke heklekant... Får finne en annen kjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. oktober 2008 #668 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper du får en fin shoppingrunde! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 1. oktober 2008 #669 Del Skrevet 1. oktober 2008 Likte Berlinerpoplene sånn litt over middels. Ikke noe galt om tv-produksjonen, men hadde desverre lest bøkene alt for mange ganger på forhånd og endel stemte ikke med mitt hode. Men på den andre siden så stemte overraskende mye også. Blir alldri fornøyd jeg Jeg likte Berlinerpoplene kjempegodt, og gleder meg veldig til de siste episodene. Kommer de før eller etter jul, tro? Jeg har lest bøkene "bare" en gang, og det var kanskje derfor det gikk bra i forhold til bildene i mitt hodet. Jeg synes huset var akkurat sånn jeg hadde sett det for meg. Og personene også, egentlig! Ja, du må gi Hvaler er sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. oktober 2008 #670 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper du koser deg på jentebabyklesshopping! (Puh, for et ord!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. oktober 2008 #671 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da har jeg kjøpt det nye babymønsteret og tatt med meg en modell hjem som skal strikkes Og siden jeg lovde at det skulle bli noe rååååsa til babyen om det ble en jente så har jeg jo selvfølgelig med meg rååååsa garn til kjole med bolero Så det kan babyen få når det har vært modell i to mnd. på jobben min! Såååå søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. oktober 2008 #672 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper du koser deg på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #673 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hjemme igjen og så utroooooooooolig sliten. Samboer'n er på jobb enda også Kommer tilbake med shoppingoppdatering når gullungen er i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. oktober 2008 #674 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper du har hatt en veldig fin dag da siden du er så sliten Gleder meg til shoppingoppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 1. oktober 2008 #675 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #676 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Da er gullet lagt og mor kanslappe av på sofaen. Pysjbuksa er på og tanken på å ligge på sofaen hele kvelden kjennes utrolig tiltrekkende Ikke så lett å slappe av når lillemannen er våken lenger, for han har nemmelig begynt å rømme ut fra stua. Krabber ikke enda, men skal si at han har fått fart på den lille rumpa så lenge han ligger på magen. Fikk shoppa masse i dag til hele familyen Til og med far i huset fikk seg nye boxershortser. Hm... Begynner å føle meg som veldig husmor nå, når jeg passer på å handle litt til alle sammen Uansett så er det godt å være på bytur, spesielt når man har med seg noen som også synes shopping er flott (les: ikke samboer'n) . Finkk gått på cafe også og lillemannen viser nok en gang at manerene nok mangler litt. Han har blitt utrolig høylytt også er han så glad i folk at han MÅ rope til alle sammen. Litt søtt også da Fikk shoppa litt nye klær til lillemannen da, i en størrelse større enn det han bruker i dag. Alltid greit å ha et lager etterhvert som han vokser synes jeg Kjøpte 3 helt vanlige bodier, ei joggebukse og en utrolig søt genser fra H&M hvor det sto "I am a little monster". Ble noen nye plastsmekker også siden lillemannen har begynt å skylde munnen istedet for å drikke for tida også votter han kan bruke i barnehagen når den tid kommer. Selv kjøpte jeg meg to helt vanlige tynne bomullsmammagensere i grått og petroleum/blågrønn (Hva heter egentlig den fargen der?) Var jammen på tide at H&M fikk inn sånne spør du meg Tjukk mammastrømpebukse hadde de også fått inn, ikke for sent det heller. Måtte ha noen nye sorte leggiser i tillegg da, for de jeg har begynner å bli vel slitte. Kjøpte meg også ny brun veske til å bruke på jobb. Den jeg har nå er akkurat for liten til å romme A4 og det er litt upraktisk innimellom. Ja, også fikk jeg med meg alpelue og hansker i samme farge som genseren jeg ikke vet fargenavnet på. Tør ikke si noe om det kjøpet til samboer'n da, for han klagde tidligere i uka på mitt stadig voksende utvalg av luer, skjerf og votter og hvor mye plass sånne små ting faktisk tar i gangen Jaja... Ble vel en mascara og hårfarge også hvis jeg tenker meg om. Så shoppet jeg jo litt til bittelille også da, men synes jeg var temmelig behersket. Kan heller handle litt hele tiden istedet for å kjøpe masse på en gang Kjøpte et lyserosa sett i størrelse 56 i den derre pinnsvin/kanin/andre smådyr serien til H&M og to matchende bodyer i samme størrelse. Også noen nyfødtsokker. Kjøpte også en sparkebukse i velour uten fot på Kapp Ahl (str 62). Synes den var så søt... Knallrosa og røde striper som litt motvekt til det lyserosa. Hun skal bli så søt altså Hadde fått pakke i dag også fra svigermor. Hu hadde vært å shoppa litt klær til bittelille hu også. Ganske så masse faktisk 4 bodyer (div rosa og hvitt), lyserosa snekkerbukse i tynn cordfløyel (fra H&M), sokker og et nydelig sett (også fra H&M) i burgunder velour med bukse og tunika. Alt i str 62, så nå har vi faktisk endel i den sizen. Men skal ikke klage på det altså Nå blir det litt KG-surfing før House Endret 1. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #677 Del Skrevet 1. oktober 2008 Håper du får en fin shoppingrunde! Ha en fin dag! Takker. Ble en flott dag Jeg likte Berlinerpoplene kjempegodt, og gleder meg veldig til de siste episodene. Kommer de før eller etter jul, tro? Jeg har lest bøkene "bare" en gang, og det var kanskje derfor det gikk bra i forhold til bildene i mitt hodet. Jeg synes huset var akkurat sånn jeg hadde sett det for meg. Og personene også, egentlig! Ja, du må gi Hvaler er sjanse Vi får se da, ang Hvaler mener jeg. Vet faktisk ikke når det kommer nye episoder Vet ike om jeg ser frem til det heller. Tilhører nok den gruppen mennesker som mener at Anne B Ragde kunne spart seg den siste boka. Enkelte ganger er ting best usagt spør du meg. Har bare lest den en gang, så skal gi den en ny sjanse. Håper du koser deg på jentebabyklesshopping! (Puh, for et ord!) Et flott ord Kosa meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #678 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da har jeg kjøpt det nye babymønsteret og tatt med meg en modell hjem som skal strikkes Og siden jeg lovde at det skulle bli noe rååååsa til babyen om det ble en jente så har jeg jo selvfølgelig med meg rååååsa garn til kjole med bolero Så det kan babyen få når det har vært modell i to mnd. på jobben min! Såååå søtt! Ligger det nye møsteret på nett enda? Fant det ikke i dag jeg Du er jammen meg en snill Pysepus du Råååååsa er FANTASTISK Håper du koser deg på shopping I did, I did! Håper du har hatt en veldig fin dag da siden du er så sliten Gleder meg til shoppingoppdatering! Jeg ser deg!! Det gjør vel du ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. oktober 2008 #679 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så herlig med en skikkelig shoppingdag da! Og ang. mønsteret - det ligger ikke på nett ennå Men kjolen er veldig fin altså - med heklekant Mamma gleder seg allerede Gleder meg til å lage råååsa! Ha en fin kveld på sofaen P.S. Den rosa og rød-stripete buksa kan det være jeg har i den lille eska som det kan være jeg har inni skapet (men den er med ben) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. oktober 2008 #680 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fyyyy flaaate! Ble helt misunnelig av å lese om den shoppingrunden din! Skulle gjerne ha gjort det samme Men jeg kjøper litt klær nesten hver måned, så jeg har liksom ikke samvittighet til å ta et sånt raid. Fristelsene blir rett og slett for store når man bor i sentrum! Men en ting er sikkert, jeg må på HM, for mamma-strømpebukser trenger jeg også nå. Og leggings er jo genialt når man sykler eller går til jobb. Det kan fort bli kaldt med bare strømebukse da. Alpelue med matchende skjerf og hansker høres jo bare SÅ lekkert ut! Har du forresten sett de lange skinnhanskene som er populære i år? Har nettopp kjøpt meg en par og føler meg skikkelig 'fin elegant dame' når de er på Vi får se da, ang Hvaler mener jeg. Vet faktisk ikke når det kommer nye episoder Vet ike om jeg ser frem til det heller. Tilhører nok den gruppen mennesker som mener at Anne B Ragde kunne spart seg den siste boka. Enkelte ganger er ting best usagt spør du meg. Hvaler går på mandager, tipper reprisen av første episoden går i helgen, uten at jeg vet det helt sikkert. Jeg er i grunn enig i at Ragde ikke hadde trengt å skrive den siste boka, samtidig var det utrolig deilig å få en avslutning. Jeg var veldig redd da bøkene skulle filmes, det er ikke alltid at det blir et heldig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå