Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og gratulere med flyttingen. Vi har også bestemt oss for å flytte tilbake der jeg er fra. Større nettverk er en klar fordel. Vi kommer nok ikke til å flytte før etter babyen har kommet, det er en del ting som må klaffe først- sambo må få seg jobb, må finne hus, selge hus osv.. Masse styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du det har jeg også lurt på mange ganger! Skjønner det ikke! Hos oss er det sånn at han ikke husker hvor ting skal være. F.eks. middagstallerker, er ikke det logisk at de skal stå sammen med de andre? Neida, her setter vi dem inni skapet ved siden av der hvor glassene står, det er jo bare til å omøblere i glassene og flytte dem :ler: Og gryter... hvorfor sette dem der det er plass, vi setter dem inni et skap! :skratte: Nei, jeg føler jeg rydder og rydder og rydder og litt etterpå er alt likedan igjen! :sukk:

Og det var dagens utblåsning ;)

Nå vaska han faktisk badet og kjøkkenet i går kveld da :sjenert: så jeg skal vel ikke klage. Men det virker rett og slett ikke som om menn responderer på rot på samme måte som en gjennomsnittlig kvinne gjør :nei:

Håper du får en fin fredag og en kjempegod helg! :klemmer:

:hug:

Håper du får en fin dag og en fin helg!

Du får be skybert om å rydde litt!

;)

:klemmer: Hadde vært en begynnelse om den lille vi har rydda opp etter seg selvm men det er vel litt mye forlangt. Utrolig at en baby på 10 måneder kan rote så mye :hakeslepp:

Hei og gratulere med flyttingen. Vi har også bestemt oss for å flytte tilbake der jeg er fra. Større nettverk er en klar fordel. Vi kommer nok ikke til å flytte før etter babyen har kommet, det er en del ting som må klaffe først- sambo må få seg jobb, må finne hus, selge hus osv.. Masse styr.

Nettverk er bra. Selv om nærmeste familie vil bo en times tid unna så har jeg noen tanter og sånn der vi skal flytte. Ringte hu ene i stad, som jeg har vært mye hos som unge siden de er barnløse. Hun ble glad hun. Også har de faktisk et hus som de driver og pusser opp for utleie. Tror hun har lyst til at vi skal flytte inn der ja, for det ligger så og si på plena deres. Kunne jo vært praktisk det da :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg helt overbevist om - at menn generelt sett ikke ser rot. Eller rettere sagt OVERser rot. ;) Selektivt syn... :ler:

Hus på plenen til tante kan vel bli veldig bra - eller fryktelig slitsomt. :fnise: Men det høres jo ut som om du har et godt forhold til henne! Og det må jo være en grei måte å bli kjent med nabolaget på, det at man faktisk har en kontakt fra før... :)

Fint med frifredag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med menn og rydding? :vetikke:

Haha!! :ler: Det lurer jeg også på, - OFTE! Samboeren min legger fra seg ting OVERALT, bare akkurat der han står. Klær er henslengt, enda så mye jeg terper på det... :sjenert: Fjernkontrollen burde vi hatt piping på, for etter han har hatt den så kan man aldri vite hvor den er. Og benken etter han har smurt mat der, - HUFF!! Smuler på benken er det verste jeg vet.. Jeg klarer bare ikke begynne å lage noe mat der som det er smuler eller møkkete fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er også ein vanvittig rotekopp! Og så seier han heile tida at han skal rydda og gjera ditt og datt, men det skjer jo aldri nokon ting! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er også ein vanvittig rotekopp! Og så seier han heile tida at han skal rydda og gjera ditt og datt, men det skjer jo aldri nokon ting! :sur:

Haha, sånn er min også... Han sier at "jada, jeg skal ta det etterpå, veldig snart". Flere dager etterpå kan rotet være på akkurat den samme plassen som det var da han sa at han skulle ta det... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg helt overbevist om - at menn generelt sett ikke ser rot. Eller rettere sagt OVERser rot. ;) Selektivt syn... :ler:

Hus på plenen til tante kan vel bli veldig bra - eller fryktelig slitsomt. :fnise: Men det høres jo ut som om du har et godt forhold til henne! Og det må jo være en grei måte å bli kjent med nabolaget på, det at man faktisk har en kontakt fra før... :)

Fint med frifredag? :klemmer:

Frifredag er alltid fint, men dagen har gått med på å tenke på om vi har gjort riktig. Livet vil jo endre seg litt nå som vi flytter... Usikker, men veldig glad og opprømt på samme tid. Akkurat som når man oppdager at man er gravid faktisk :bolledeig:

Vi vet ikke helt med enda om vi leier hos tante, men jeg tror ikke det vil bli et problem... Hvis vi klarer å føle oss hjemme og ikke at vi er på besøk :sjenert:

God helg vennen :klemmer:

God helg, multemor :fnise:

God helg til deg :hug:

God helg! :klemmer:

God helg til dere også :klemmer: Multemor :fnise:

Haha!! :ler: Det lurer jeg også på, - OFTE! Samboeren min legger fra seg ting OVERALT, bare akkurat der han står. Klær er henslengt, enda så mye jeg terper på det... :sjenert: Fjernkontrollen burde vi hatt piping på, for etter han har hatt den så kan man aldri vite hvor den er. Og benken etter han har smurt mat der, - HUFF!! Smuler på benken er det verste jeg vet.. Jeg klarer bare ikke begynne å lage noe mat der som det er smuler eller møkkete fra før.

Smuler ja... Er det SÅ mye arbeid å tørke opp når man har lagd seg ei brødskive :kjefte:

Haha, sånn er min også... Han sier at "jada, jeg skal ta det etterpå, veldig snart". Flere dager etterpå kan rotet være på akkurat den samme plassen som det var da han sa at han skulle ta det... :sjenert:

Min er flink til å vaske, men kan godt vaske uten å rydde ordentlig. Skjønner ikke at han greier det jeg. Men... så hender det at han overrasker :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen!!

Så moro da!! :bolledeig: for flytting!!!!

Jeg bor 'vegg i vegg' med svigermor og -far, samt søsteren hans med familie..... Går bra det også :jepp: Kommer jo litt an på hvem man er og hvilket forhold man har, men ikke alle som greier det nei..

Håper dere får en super helg!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild: :klemmer:

Fisk73: Ja, flytting blir bra det :strix: Tror heller jeg vil bo nært tante og onkel enn svigers... Vi får tenke litt på det og se det ann. Vet jo ikke hvor mye de skal ha i leie enda, men ser ikke for meg at det blir så ille. Tror de vil ha oss der fremfor fremmede.

Da er lillemannen lagt og roen har senket seg i stua. Sliten jeg etter bytur hele dagen Spørs om det ikke blir litt :veslejenta: etterhvert.

Fikk pakken min fra H&M i dag :bolledeig: Var veldig spent på genseren med den var perfekt. Godt med høyhalset genser til vinteren. kjøpte også et skjerf som heller ikke så ille ut altså. Må nesten ha noen skjerf siden mammakåpa mi er en smule åpen i halsen, og det blir jo litt kaldt i vinter

Hovedærende vårt i byen var bilsete til lillemannen. Babysetet begynte å bli vel trangt så det var virkelig på tide med et nytt. Vi har bare et problem da. Bilen vår har ikke plass til et bakovervendt bilsete :( og det e jo mest sikkert. Vi skal kjøpe ny bil på nyåret da (venter litt siden bilen vi skal ha er i snitt er 20 000 kr billigere i Trøndelag enn her) og i den nye bilen vil det være godt med plass. Endte med å kjøpe et vi kan ha begge veier slik at vi kan snu det når vi kjøper ny bil. Nå skal det visstnok være problematisk å snu en unge som har blitt vant til å sitte "rett vei", men som mannen i butikken sa "det dreier seg kun om viljestyrke og om hvem som er mest tålmodig" :fnise:

Kjøpte meg mammabukse på Reflex også, denne. Var å prøvde den for noen uker siden, men tenkte jeg skulle se om de hadde noen billigere på H&M. Det fant jeg selvsagt ikke :riste: Er så fornøyd med den :nigo: og den er veldig behagelig å ha på. Jeg er allergisk mot klær som strammer og denne gjør ikke det. Også kan den strammes inn i sidene slik at den kan brukes i ulike "magestørrelser" :tommelopp:

Måtte jo feire samboern's nye jobb så vi spiste lunsj på kinarestaurant. Har spist der noen ganger de siste årene og nå var det kanskje den siste. Litt vemodig å tenke på :cry: , men god lunsj da! Også innser jeg vel at alle lunsjer var mer harmoniske før. Lillemannen var ikke på sitt mest tålmodige i dag for å si det sånn og hadde egentlig mest lyst til å rive i duken og legge føttene på bordet. Og det er jo ikke lov på restaurant :regler:

Nei, da var det tid for tv og kyllingvinger, brød og hjemmelagd aioli :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine klær du har kjøpt det :biggrin: Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe mammaklær :hjerte:

Og du... tror jeg vil komme og spise hos dere en lørdagskveld altså... :spise: du lager så god mat! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt når du blir litt trist med å tenke på at "dette er siste gangen.." Jeg har bodd i et annet land noen år, og for meg var det "tristest" (hehe) å komme tilbake dit ca et år senere. Det er vemodig å flytte, for man blir jo knyttet til plassen der man bor, men heldigvis kan dere komme tilbake så ofte dere vil, og forhåpentligvis kommer dere til å stortrives dit dere skal også!

Hørtes ut som nammismat dere hadde igår forresten :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine klær du har kjøpt det :biggrin: Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe mammaklær :hjerte:

Og du... tror jeg vil komme og spise hos dere en lørdagskveld altså... :spise: du lager så god mat! :sikle:

Velkommen skal du være, men nå vet jo ikke du om maten jeg lager faktisk smaker godt :fnise:

Litt moro egentlig, for jeg har alltid hata matlaging. Men for et par år siden... Fant ut at matlaging var veldig moro. Baking også faktisk.

(derfor våkna samboer'n til nybakte brød i dag tidlig :gullengel: )

Jeg blir bare så glad når jeg leser her!!

:strix:

Ha en super søndag!!

Så hyggelig :strix:

Jeg skjønner deg veldig godt når du blir litt trist med å tenke på at "dette er siste gangen.." Jeg har bodd i et annet land noen år, og for meg var det "tristest" (hehe) å komme tilbake dit ca et år senere. Det er vemodig å flytte, for man blir jo knyttet til plassen der man bor, men heldigvis kan dere komme tilbake så ofte dere vil, og forhåpentligvis kommer dere til å stortrives dit dere skal også!

Hørtes ut som nammismat dere hadde igår forresten :sikle:

Det var slett ikke verst nei. Spesielt ikke når måltidet ble avsluttet med en kjempepose smågodt :sjenert:

Vi vet jo at vi kan dra tilbake på besøk, men blir ikke helt det samme det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...