Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 14. september 2008 JENTE ELLER GUTT? Oppdatert! Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på" Min magefølelse: nokså , men heller litt mot Venninne T: Venninne V: Venninne L: Venninne M: Indo: monica85: Niennha: Tussi: Mirabella76: pusilus: itla: aimee: ilja**: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. september 2008 #502 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. september 2008 #503 Del Skrevet 15. september 2008 Mmm....nystekte vafler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. september 2008 #504 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tipper jente! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. september 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) JENTE ELLER GUTT? Oppdatert! Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på" Min magefølelse: nokså , men heller litt mot Venninne T: Venninne V: Venninne L: Venninne M: Indo: monica85: Niennha: Tussi: Mirabella76: pusilus: itla: aimee: ilja**: Pysepus: iingvild: Karense: Endret 16. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. september 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 15. september 2008 Mmm....nystekte vafler... Det var veldig godt altså! Spesielt med brunost... Og tenk at jeg fikk se Himmelblå selv om det var Rosenborgkamp ___________________________________________________________ Uka er igang igjen og energien er fremdeles like fraværende. Har vært utrolig trøtt i dag også, selv om jeg var flink pike og la meg tidlig i går. Hjelp tydeligvis ingenting det Har vært utrolig støl i magen i dag. Kjente det allerede da jeg sto opp og det har vært litt plagsomt i hele dag. Synes nesten at magen har blitt større også de siste dagene. Kanskje det har en sammenheng Var forresten ei jente i dag som spurt når jeg skulle ta ut babyen Hørtes ganske så lettvindt ut det Ikke at jeg gruer meg for fødselen altså. Gleder meg faktisk jeg. Var så sliten sist at jeg følte jeg ikke fikk med meg så mye på slutten. Husker ikke at de la lillemannen på brystet mitt for eksempel. Satser derfor på at det tar litt kortere tid denne gangen... En uke til UL nå I følge tippelista er det så og si uavgjort. Blir spennende dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. september 2008 #507 Del Skrevet 15. september 2008 Skal dere får vite hva det er på UL? Jeg nekter å tippe... Jeg tipper alltid feil, så... Alt vel? Her sitter jeg nå og ser tv... Orker ikke mer enn det, selv om jeg egentlig har en haug med andre ting som burde ha vært gjort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. september 2008 Forfatter #508 Del Skrevet 15. september 2008 Skal dere får vite hva det er på UL? Jeg nekter å tippe... Jeg tipper alltid feil, så... Alt vel? Her sitter jeg nå og ser tv... Orker ikke mer enn det, selv om jeg egentlig har en haug med andre ting som burde ha vært gjort..... Å ja... Jeg eller vi er alt for nysgjerrige til å vente helt til fødselen. Også må jeg jo finne ut om jeg skal kjøpe jenteklær eller gutteklær... Alt er bra bortsett fra vedvarende trøtthet og manglende energi. Men vi var vel enige om at 2008 var et dårlig energiår Har ett og annet jeg burde gjort, men sitter foran pc'en. Utrolig sulten faktisk, men orker ikke lage meg mat engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. september 2008 #509 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. september 2008 #510 Del Skrevet 16. september 2008 Hvis det er ei lita jente skal jeg strikke noe rosa søøøøttttt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 16. september 2008 #511 Del Skrevet 16. september 2008 Og tenk at jeg fikk se Himmelblå selv om det var Rosenborgkamp Æsj, jeg glemte Himmelblå! Og vi så ikke på Rosenbordkamp en gang Hvilken dag skal du på UL forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. september 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg tipper Tippelista ovenfor er oppdatert! Hvis det er ei lita jente skal jeg strikke noe rosa søøøøttttt noe! Koselig Æsj, jeg glemte Himmelblå! Og vi så ikke på Rosenbordkamp en gang Hvilken dag skal du på UL forresten? Liker Himmelblå jeg UL er på mandag __________________________________________________________ Tirsdag og størsteparten av arbeidsuka er allerede ferdig Rart å jobbe bare 60% Når helga er over er det to dager på jobb, en dag hjemme, en på jobb også helg igjen Ukene går fort på den måten... Sitter hjemme alene jeg nå siden samboer'n måtte en tur på jobb. men Cloudberry setter seg ikke ned og sturer i veggen. Det er nemmelig opptil 70% salg på Panduro nettbutikken Beherska meg faktisk ganske så mye syntes jeg selv. Putta først alt jeg ville ha i handlevogna, men greide å eliminere halvparten og bestilte ikke for mer enn i underkant av 300 INKLUDERT PORTO! Ikke verst til å være meg altså. Mest stempel, men også noen lerret med konturer av barnemotiver jeg kan "fargelegge" og litt gavebånd. Skal bli moro å få pakke ja Men Cloudberry har gjemt det beste til slutt Samboer'n fikk jobben Er fremdeles noen vurderinger som gjenstår, men jeg anslår sjansene for at vi flytter til å være ca 90% og da blir det faktisk flytting før jul! Tror familien vår hadde likt det ja Må bestemme oss innen et par dager da, så vi slipper å tenke så lenge. Spanande, spanande Endret 16. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 16. september 2008 #513 Del Skrevet 16. september 2008 Hurra, så bra!! Gratulerer så mye til mannen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. september 2008 #514 Del Skrevet 16. september 2008 Å så gøy! Gratulerer så mye til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. september 2008 #515 Del Skrevet 16. september 2008 Åh!! SÅ bra!!! Gratulerer til mannen!! Hvor flytter dere hen da, da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. september 2008 #516 Del Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så masse med ny jobb til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 16. september 2008 #517 Del Skrevet 16. september 2008 Samboer'n fikk jobben Er fremdeles noen vurderinger som gjenstår, men jeg anslår sjansene for at vi flytter til å være ca 90% og da blir det faktisk flytting før jul! Grattis! Må dere flytte langt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. september 2008 #518 Del Skrevet 16. september 2008 Weeeheee Må gratulere med ny jobb til samboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. september 2008 #519 Del Skrevet 16. september 2008 Så flott at han fikk jobben! Også flytting såpass raskt! Er det et sted med litt større tilgang på H&M-butikker? Lykke til med bestemmingen. (Nå piler jeg inn på Panduro for å se på stempler på salg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 17. september 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hurra, så bra!! Gratulerer så mye til mannen din!! Å så gøy! Gratulerer så mye til mannen din! Weeeheee Må gratulere med ny jobb til samboeren Tusen takk jenter Flinke samboer'n som får seg ny jobb Åh!! SÅ bra!!! Gratulerer til mannen!! Hvor flytter dere hen da, da..? Grattis! Må dere flytte langt eller? Ferden går mot Trøndelag... Må flytte ca 100 mil, så ja... Det er et stykke. Så flott at han fikk jobben! Også flytting såpass raskt! Er det et sted med litt større tilgang på H&M-butikker? Lykke til med bestemmingen. (Nå piler jeg inn på Panduro for å se på stempler på salg. ) Greit å få det unna ja, men tre måneder er jo litt tid da. Også er det sikkert lettere å flytte med en inni og en utafor magen istedet for to utafor... Også har jeg da en glimrende anledning til å snike meg unna vaskinga Må fremdeles kjøre et stykke til nærmeste H&M, men utvalget er betraktlig bedre Bestemmer oss nok i kveld tenker jeg. Endret 17. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå