pusilus Skrevet 11. september 2008 #481 Del Skrevet 11. september 2008 Søte unger ja Herlig med en lang dusj med bodyscrub og full pakke Må ellers for din effektive dag Har ikke gjort så mye fornuftig etter jobb i dag, selvom jeg har hundrevis av ting å ta meg til Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. september 2008 Forfatter #482 Del Skrevet 12. september 2008 Pusilus: Veldig skjelden jeg er så effektiv da... men det gir jo utrolig god samvittighet Nå har jeg sovet til jeg våknet og sitter med en god kopp kaffe og venter på at baguetten min skal bli ferdigstekt Skal dra en liten tur ned på jobb etterpå og gjøre noe småtteri så jeg kan ta fri i hele helga Så blir det bytur hvor jeg skal møte ei venninne, shoppe litt og ta en "fredagspils". Blir den alkoholfrie typen da, siden begge har liten baby i magen... Og klokka halv ni lander flyet med mine kjære Gleder meg litt til det ja. Ha en flott fredag alle KG-damer (og kryss fingrene for jobbintervju i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. september 2008 #483 Del Skrevet 12. september 2008 Her skal jeg krysse alt jeg kan for både din og min Kos deg masse i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. september 2008 #484 Del Skrevet 12. september 2008 Kos deg masse på din siste åleinedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. september 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 13. september 2008 Mirabella76 og Tussi! : Ble en flott alenedag i går. Utrolig deilig å kunne dra til byen uten å måtte tenke på å pakke med seg barnevogn og bleier, mat osv... Følte nesten at jeg glemte noe når jeg bare tok med meg veska mi og satte meg i bilen Møtte ei studievennine som også skal ha baby og vi tok oss en liten shoppingrunde. Så litt på mammaklær, men utvalget her er ELENDIG Spørs om jeg ikke må ta meg en trondheimstur i høst for å ruste opp garderoben. Endte opp med ei mammajoggebukse, akkurat som den jeg bestilte fra H&M. Lilla denne gangen da Bestilte meg faktisk mammagenser og noe annet småtteri fra H&M i dag siden det har kommet nye mammaklær på nettet Synes ikke det var så mye nå heller, men bedre enn ingenting. Ble også litt babyshopping Eller jeg shoppa vel til lillemannen siden jeg vil vite kjønn først. Har endel kjønnsnøytralt i de minste størrelsene fra før, så det nye jeg kjøper skal være guttete eller jentete. Og da må jeg nesten vente... Men bare 9 dager igjen nå Ble et par sokker/tøffler til bittelille allikevel da. I dag var det tidlig opp igjen. er jo egentlig min sove-lenge-dag, men samboer'n var så sliten etter intervju og tur at vi bytta. Tror han trenger å sove litt i dag. Men jeg må definitivt ha meg en etterhvert kjenner jeg. Jobbintervjuet gikk visstnok bra, så får vi se til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. september 2008 #486 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Krysser fingrene for jobbintervjuet!!! Jeg vil også dra på babyshopping!! Det er jo så utrolig mye flott til ungene i dag. Edit: Æsj, det hørtes veldig negativt ut... Men, jeg bare synes det er så moro... Shoppet mye barneklær til søskene mine. Jeg er nemlig ikke så glad i å shoppe klær til meg selv skjønner du... Håper du har en super lørdag!! Endret 13. september 2008 av Fisk73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2008 #487 Del Skrevet 13. september 2008 Det hørtes ut som en herlig alenedag med veninna di Kun 9 dager til UL Så spennende håper de klarer å se om det blir en gutt eller jente da blir det vel mer shopping. Det er mange fine babyklær nå har så lyst å kjøpe masse fine klær til mine to nieser, men de har skap som bugner over av klær. God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 14. september 2008 Krysser fingrene for jobbintervjuet!!! Jeg vil også dra på babyshopping!! Det er jo så utrolig mye flott til ungene i dag. Edit: Æsj, det hørtes veldig negativt ut... Men, jeg bare synes det er så moro... Shoppet mye barneklær til søskene mine. Jeg er nemlig ikke så glad i å shoppe klær til meg selv skjønner du... Håper du har en super lørdag!! Vi krysser fingre her også... Har egentlig en litt god følelse da Det hørtes ut som en herlig alenedag med veninna di Kun 9 dager til UL Så spennende håper de klarer å se om det blir en gutt eller jente da blir det vel mer shopping. Det er mange fine babyklær nå har så lyst å kjøpe masse fine klær til mine to nieser, men de har skap som bugner over av klær. God lørdagskveld Bare 8 dager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. september 2008 #489 Del Skrevet 14. september 2008 Så spennande at det nærmar seg ultralyd! Startar ein liten tippekonkurranse, eg. Eg trur at du får ein liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. september 2008 #490 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Fant igjen denne tippelista fra en tid tilbake... JENTE ELLER GUTT? Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på" Min magefølelse: nokså , men heller litt mot Venninne T: Venninne V: Venninne L: Venninne M: Indo: monica85: Niennha: Tussi: Mirabella76: pusilus: itla: aimee: Mirabella har nå tippa både gutt og jente Må bestemme deg for en altså! Endret 14. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. september 2008 #492 Del Skrevet 14. september 2008 Fin helg med guttene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 14. september 2008 Sønag kveld og nok ei helg er over. Selv om jeg har litt lange helger (fri hver fredag) synes jeg de går alt for fort Har egentlig vært en ok dag, men jeg er så utrolig sliten når ettermidagen kommer. Skjønner ikke hvoran jeg skal komme meg igjennom månedene hvis det skal fortsette slik. Også så trøtt som jeg er hele tida. Litt rar stemning hos oss for tia da. Alt reier seg i bunn og grunn om venting UL om 8 dager og så får vi mest sannsynligvis vite om samboer'n får jobben neste uke. Ikke at vi er sikre på om han tar den enda, men det er jo en mulighet for å komme nærmere familien. essuten er timinga for flytting ganske så perfekt siden jeg skal ut i permisjon uansett og vil ha inntekt uten å måtte stresse med å finne meg jobb med en gang. Vi får se... Nei, nå er det straks Himmelblå på tv'en og vaffelrøra står og sveller Ingenting som søndag kveld og vaffeljernet på salongbordet (noen ganger er det flott å ha et gammelt og stygt salongbord ) Så mye bedre å spise vaflene etterhvert som e kommer fra jernet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 14. september 2008 Fin helg med guttene dine? Fin helg ja, men den går jo så alt for fort Vært litt ute med lillemannen, på lekeplassen og sånn. Må jo prøve regnklærne jeg kjøpte enne uka. Selv om det ikke regner, så kan man jo ha regnbukse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. september 2008 #495 Del Skrevet 14. september 2008 Opps, har eg tippa jente før. Men trur faktisk eg går for likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2008 #496 Del Skrevet 14. september 2008 Fant igjen denne tippelista fra en tid tilbake... JENTE ELLER GUTT? Kinesisk fødselskalender: Erklært "ikke til å stole på" Min magefølelse: nokså , men heller litt mot Venninne T: Venninne V: Venninne L: Venninne M: Indo: monica85: Niennha: Tussi: Mirabella76: pusilus: itla: aimee: Mirabella har nå tippa både gutt og jente Må bestemme deg for en altså! Kanskje hun prøver å si at det er tvillinger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2008 #497 Del Skrevet 14. september 2008 Der hadde Mirabella svart før jeg fikk lagt ut gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. september 2008 Forfatter #498 Del Skrevet 14. september 2008 Kanskje hun prøver å si at det er tvillinger??? Ikke si sånn da Er livredd for at det skal være tvillinger og det virker som alle rundt meg prøver å sette sånne griller i hodet mitt. Men neste mandag finner vi det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 14. september 2008 #499 Del Skrevet 14. september 2008 Hiver meg på tippinga, jeg tror det blir enda en med utovertiss i familien Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2008 #500 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke meningen å skremme deg tror bare det blir en liten tass jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå