pusilus Skrevet 6. september 2008 #441 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Tusen, tusen takk Cloudberry. Kyllingsuppen var perfekt, tilsatte en liten desj chilli og en liten desj med green curry paste så den ble litt mer spicy. Smakte strålende Den kommer jeg til å lage flere ganger, dette var noe å invitere folk på Endret 6. september 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. september 2008 #442 Del Skrevet 7. september 2008 Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. september 2008 Forfatter #443 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fisk73: Oi, den der hørtes veldig god ut... Rapport underveis Alt bra med deg nå? Pusilus: Den der desserten skal jeg jammen meg teste ut altså! Så bra at du likte suppa, jeg likte den iallefall. Også er det jo så godt med suppe nå om høsten. Kan tenke meg at den kan gjøres mer spicey, men jeg er ikke så glad i sterk mat. Samboer'n derimot... Spørs om jeg må lage to varianter neste gang. iingvild: Takk for det Du også! __________________________________________________________ Søndag igjen og det silregner... Hadde tenkt meg en tur ut, men i dette været gidder jeg rett og slett ikke. Burde ha vært på jobb å henta noe jeg trenger til planlegginga av morradagen også, men tror ender nok opp med å komme en halv time før i morra tidlig istedet. Fikk en vannvittig bra start på dagen i dag da Samboer'n sto opp (selv om det var min tur) slik at jeg kunne sove litt lenger. Utrolig snilt, men desverre er jeg nok like trøtt enda. Kan nesten ikke huske sist jeg var uthvilt jeg Ble en bra middag i går da selv om jeg er på nybegynnerstadiet. Fried rice'n ble kanskje en tanke for syrlig og desverre var ikke mangoen min helt moden, men bortsett fra det Ok, den derre paneng red curry'en ble ganske så suppete men smaken var fortreffelig! Ble desverre ingen thaidessert da, men sjokolademousee dugde helt greit allikevel ... og kokosboller Uansett var det en veldig koselig middag, med god mat og MASSE levende lys. Samboern tok seg til og med et glass eller to. Var veldig flinke til å gjøre det ekstra romantisk før, men har vel innsett at det har dabbet litt av, desverre... Resten av dagen i dag har jeg enkt å gjøre fint lite, bortsett fra litt mating og stelling og sånn da Brød bakte jeg i formiddag, planlegginga av morradagen får bli som den blir og middagen er så og si ferdig siden vi skal spise rester fra i går og kyllingsuppa jeg lagde forrige helg. Blir nok tv og tenker jeg... Heldigvis ingen rosenborgkamp på tv i kveld Endret 7. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. september 2008 #444 Del Skrevet 7. september 2008 Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært inne hos deg før'a? :klø: Har ikke ammetåke å skylde på en gang Skjerpings, Ilja! Boka di er jo blitt på hele 23 sider, så jeg må innrømme at jeg ikke har lest fra A til Å enda, så jeg hopper bare inn fra og med side 23 jeg Høres ut som dere hadde en kjempekoselig kveld igår, fikk faktisk lyst på rødvin jeg nå. Jeg har også lest oppskriften din på kyllingsuppe hos pusilus, tror jeg skal prøve meg på den i løpet av uka som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 7. september 2008 #445 Del Skrevet 7. september 2008 Her er det strålende sol her.... Nå står chiabattabrød til heving her, skal stå der mens vi er nede hos naboen og spiser får-i-kål Mannen kom akkurat inn gjennom døren etter en liten tur med hunden. Gleder meg til jeg greier å gå skikkelige turer i skog og mark med han igjen Ha en fortreffelig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. september 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 7. september 2008 Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært inne hos deg før'a? :klø: Har ikke ammetåke å skylde på en gang Skjerpings, Ilja! Boka di er jo blitt på hele 23 sider, så jeg må innrømme at jeg ikke har lest fra A til Å enda, så jeg hopper bare inn fra og med side 23 jeg Høres ut som dere hadde en kjempekoselig kveld igår, fikk faktisk lyst på rødvin jeg nå. Jeg har også lest oppskriften din på kyllingsuppe hos pusilus, tror jeg skal prøve meg på den i løpet av uka som kommer. Nei, det vet jeg sannelig ikke, men skal du være. Å lese hele greia er virkelig ikke nødvendig. Står ikke så mye interessant. Men bare spør hvis det er noe du lurer på da vettu Jeg har veldig lyst på rødvin, men må nok vente til bursdagen min tenker jeg. Litt trist å planlegge neste vinglass som er et halvt år frem i tid men det blir nok godt. Også vet jeg at et halvt egentlig holder Her er det strålende sol her.... Nå står chiabattabrød til heving her, skal stå der mens vi er nede hos naboen og spiser får-i-kål Mannen kom akkurat inn gjennom døren etter en liten tur med hunden. Gleder meg til jeg greier å gå skikkelige turer i skog og mark med han igjen Ha en fortreffelig søndag!! Jada, jada... Bare ha fint vær du Åh... fårikål hørtes nydelig ut. Er jo så godt da. Blir nok noen fårikål middager her utover høsten tenker jeg. Tenkte å det her om dagen at jeg timer graviditetene mine nokså bra, slik at jeg ikke ammer/ammer så mye lenger under fårikålsesongen. For å gå glipp av den ville vært KRISE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. september 2008 #447 Del Skrevet 8. september 2008 Åja, slenger meg på fårlikålen jeg:) Men i dag skal vi ha pasta, litt kjedelig, men det beste jeg kom på i farten.. Hvordan er formen? Her er alt fint, endelig sluttet å være så bekymret for at ting skal gå galt:) Her er det sol i dag, har hatt en helt nydelig helg. Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. september 2008 #448 Del Skrevet 8. september 2008 Hmmm, det skulle stå fårikålen der, men gud vet hva som står.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 8. september 2008 Heretter synes jeg at vi skal kalle det FÅR-LIK-ÅL jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. september 2008 #450 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 8. september 2008 Har noen sett energien min? Den forsvant engang i mai/juni og er dypt savnet! Dusør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. september 2008 #452 Del Skrevet 8. september 2008 Den ligger i januar-ferbruar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. september 2008 #453 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tror jeg så en gjeng energi-reker rekende forbi her for noen uker siden. Inviterte noen av de inn, kan sende resten opp til deg. Det tar vel noen dager før de er fremme, så det er bare å stålsette seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 8. september 2008 Åja, slenger meg på fårlikålen jeg:) Men i dag skal vi ha pasta, litt kjedelig, men det beste jeg kom på i farten.. Hvordan er formen? Her er alt fint, endelig sluttet å være så bekymret for at ting skal gå galt:) Her er det sol i dag, har hatt en helt nydelig helg. Ha en fin dag:) Sliten, sliten, sliten... Merker at jeg ikke tåler så mye som før og har nok litt mindre tålmodighet. Kanskje ikke en god kombinasjon når en jobber i en førsteklasse. Men det går greit altså. Utrolig glad vi har en unge som legger seg tidlig da, slik at mamman kan slappe av litt på kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 8. september 2008 Den ligger i januar-ferbruar I JANUAR-FEBRUAR??? Blir vel enda mer sliten da tenker jeg. Mars-april kanskje (hvis ikke noe kolikk kommer snikende med på kjøpet) Jeg tror jeg så en gjeng energi-reker rekende forbi her for noen uker siden. Inviterte noen av de inn, kan sende resten opp til deg. Det tar vel noen dager før de er fremme, så det er bare å stålsette seg Send de sjøveien! Vi bor tross alt på ei øy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #456 Del Skrevet 8. september 2008 Glemte å fortelle... Sa til elevene mine at jeg hadde en baby i magen forrige uke. I dag kom en av guttene bort til meg, la hodet inntil magen min og sa "Her inne bor det en liten baby... Hallo lille baby" Litt søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. september 2008 #457 Del Skrevet 8. september 2008 Glemte å fortelle... Sa til elevene mine at jeg hadde en baby i magen forrige uke. I dag kom en av guttene bort til meg, la hodet inntil magen min og sa "Her inne bor det en liten baby... Hallo lille baby" Litt søtt da Ååååh... *smelt* Kan ikke jeg få låne noen sånne førstiser litt, 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #458 Del Skrevet 8. september 2008 Heretter synes jeg at vi skal kalle det FÅR-LIK-ÅL jeg... Det gjør vi Glemte å fortelle... Sa til elevene mine at jeg hadde en baby i magen forrige uke. I dag kom en av guttene bort til meg, la hodet inntil magen min og sa "Her inne bor det en liten baby... Hallo lille baby" Litt søtt da ååå de er da søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. september 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ååååh... *smelt* Kan ikke jeg få låne noen sånne førstiser litt, 'a? Joda Sender noen sørover jeg. Litt mye me 18 til tider (spesielt siden alle ikke er like søte hele tida ) Endret 8. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #460 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tror jeg så en gjeng energi-reker rekende forbi her for noen uker siden. Inviterte noen av de inn, kan sende resten opp til deg. Det tar vel noen dager før de er fremme, så det er bare å stålsette seg Tror noen av dem kom innom meg på veien skal sende dem videre til Cloudberry jeg. *viser dem veien til sjøen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå