Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Ok, Cloudberry har lest litt for mye i navneboka si i det siste :Nikke:

Ikke for å fornærme noen, men Øllegård er faktisk et jentenavn. Og enda mer sjokkerende; i følge ssb har 4 personer Øllegård som første fornavn.

Heldigvis så statistikken dårligere ut for Sædis ;)

:skratte: Og jeg som trodde jentenavnet Abelone var spesielt ;) (tuller alltid med at det er det jeg skal kalle vår første jente :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

:skratte:

:skratte: Og jeg som trodde jentenavnet Abelone var spesielt ;) (tuller alltid med at det er det jeg skal kalle vår første jente :fnise: )

Dere kan le dere, men jeg har faktisk nesten lyst til å gråte litt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så MANGE navn som burde vært ulovlig :jepp: mange kombinasjoner som ikker er gjennomtenkt i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å støte noen (igjen), men jeg kan faktisk ikke dy meg...

Det er 4 kvinner som har Tjodvor som første fornavn.

Det er 12 kvinner som har Lillebil som første fornavn

Lurer forresten på hvorfor jeg bare kikker på jentenavn :vetikke: Er jo slettes ikke sikkert at vi venter :babyjente: i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så MANGE navn som burde vært ulovlig :jepp: mange kombinasjoner som ikker er gjennomtenkt i det hele tatt

Jeg skal ikke starte en gang :riste: I kommunen her vi bor er det nok av sånne på den ytterste øya. Det eneste som er moro med menighetsbladet er at det der står hva dåpsbarna heter. Og det er MYE rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så trøtt og sliten... :Gjesp: Og så lei av de små utemmelige krapylene jeg tilbringer dagen sammen med. Nei, jeg har ikke hatt noen god dag på jobben i dag :riste: Skjønner at det er en grunn til at vi er to lærere, men i dag var den ene borte og INGEN vikar. Ikke så lett da når en stikker av, en gråter og resten bråker som F. Og nå ligger jammenmeg lillemannen og sutrer i senga si også, bare fordi han er selskapssyk :sur:

Huff, nok frustrasjon ut. Tror nok lunta mi er litt kortere enn vanlig, kanskje like greit at jeg har hjemmedag i morra :) Merker også at alt er litt tyngre kroppslig... Har hatt mye stikkinger nederst i magen og vondt i ryggen. Hjelper ikke akkurat på situasjonen det heller.

Men, Grey's på tv i kveld og jeg har planlagt en liten butikkutflukt på forhånd. Hadde vel tenkt å starte et nytt og bedre liv denne uka, men jeg skal altså unne meg noe godt i dag. Kyllingvinger hadde vært noe kanskje :sjenert: Så skal jeg ta meg en :dusje: (sammen med samboer'n som trener akkurat nå kanskje) kle på meg pysjen og krølle meg sammen i sofaen

Ellers har jeg og ei jeg jobber sammen med oppdaget at ei nyansatt på jobben skal ha baby :fnise: Hun vet ikke at vi vet, men vi er temmelig sikre. Hu som jeg "konspirerer" med pleier å se sånt og sa til meg at hun trodde... Jeg var forsåvidt enig fordi jeg hadde tenkt tanken, men på et merkelig tidspunkt. Kunne bare ikke komme på når. Helt til jeg fikk vite at vedkommende nettopp hadde flytta hit. Så nemmelig på et gravidforum at det var ei der som nettopp hadde flytta til denne plassen. Alder stemmer og nicket passer godt til navnet hennes. Synes sånt er litt spennende jeg da... Men vi sier ikke noe høyt altså. Også beviser vel dette at alt er veeeldig gjennomsiktig på små plasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En STOOOOOOR :hug: til deg. Håper hjemmedagen i morgen gir deg litt overskudd.

Vet hvor vanskelig det kan være å ha kontroll på mange 5-6 åringer samtidig, spesielt når en er alene. Alle krever oppmerksomhet heeele tiden..

Konspirering ja :fnise: vi har noen slike damer på jobb som virkelig har utviklet antennene sine i den retningen :jepp: Best å holde seg unna dem når den tiden kommer, vil ikke at ryktene skal gå før jeg vet det selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner deg så godt (selv om jeg ikke må holde styr på 20-30 6-åringer, da...). Men det med å være sliten, lei og irritabel på jobb er ikke noe moro. :riste: Høres ut som den planlagte kvelden er akkurat det du trenger! :klemmer: (Vi er forresten snart klare til middag, så her kommer en liten ørretburger med mangosalsa og tzatziki til deg! *slenge over*)

Åh, jeg vil også konspirere! :fnise: Det er nemlig mye morsommere enn å konspirere enn å bli konspirert om (tenk deg sånn omtrent 10 sånne konspirasjonsdamer på én avdeling, så har du min arbeidsplass. Og så skal du ha baby OG gifte deg. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En STOOOOOOR :hug: til deg. Håper hjemmedagen i morgen gir deg litt overskudd.

Vet hvor vanskelig det kan være å ha kontroll på mange 5-6 åringer samtidig, spesielt når en er alene. Alle krever oppmerksomhet heeele tiden..

Konspirering ja :fnise: vi har noen slike damer på jobb som virkelig har utviklet antennene sine i den retningen :jepp: Best å holde seg unna dem når den tiden kommer, vil ikke at ryktene skal gå før jeg vet det selv :ler:

Takk :bukke: Klem er alltid bra! :hug:

Uff, jeg skjønner deg så godt (selv om jeg ikke må holde styr på 20-30 6-åringer, da...). Men det med å være sliten, lei og irritabel på jobb er ikke noe moro. :riste: Høres ut som den planlagte kvelden er akkurat det du trenger! :klemmer: (Vi er forresten snart klare til middag, så her kommer en liten ørretburger med mangosalsa og tzatziki til deg! *slenge over*)

Åh, jeg vil også konspirere! :fnise: Det er nemlig mye morsommere enn å konspirere enn å bli konspirert om (tenk deg sånn omtrent 10 sånne konspirasjonsdamer på én avdeling, så har du min arbeidsplass. Og så skal du ha baby OG gifte deg. :ler:)

Takker for burger :sikle:

Komspirasjon er moro altså. Jeg pleier heller ikke å være den som konspirerer, men denne gangen slo det liksom virkelig til. Føler at vi har såpass mye "bevis" at vi kan fastslå at vi er helt sikre også :fnise: Har nesten lyst til å viske et diskret "når har du termin da", men kan jo ikke det heller. Uansett, etter det jeg vet blir det sikkert offentlig snart tenker jeg :)

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det er slitsomt med mange 1. klassinger ja :sjenert: De er jo vant til barnehagen og sliter vel litt med å tilpasse seg skolelivet ennå? Huff... tror jeg mer og mer vender mot mellomtrinnet eller ungdomsskolen jeg ;)

Håper det blir godt med en hjemmedag i dag da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om navnet Bolla, ja det er et navn.

Seriøst? :fnise: Noen som heter Pinnsvin til etternavn da eller? :ler: At ikke de voksne tenker seg om før de gir barna sine navn :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke :hoho:

Kan tenke meg at det er slitsomt med mange 1. klassinger ja :sjenert: De er jo vant til barnehagen og sliter vel litt med å tilpasse seg skolelivet ennå? Huff... tror jeg mer og mer vender mot mellomtrinnet eller ungdomsskolen jeg ;)

Håper det blir godt med en hjemmedag i dag da! :klemmer:

Trives nok best med de største barna jeg iallefall. Og ja, det er tydlelig at barnehagen "henger igjen" :gjeiper: Mye rar oppførsel spør du meg...

Trenger virkelig hjemmedagen i dag, for jeg er utslitt enda. Trøtt og sliten og fullstendig tappet for energi. Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan dette skal gå utover høsten nå...

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, oj :hakeslepp: det er ikke muuuuulig. Jeg blir faktisk stadigvekk overrasket over hva folk finner på å kalle barna sine.

Samboer'n har blitt innkalt på jobbintervju til en jobb nærmere familien vår :bolledeig:

:hoppe: Så bra Cloudberry :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skulle :juhu: være her, men :hoppe: og :danse: får holde nå da..

I know! Hvor er juhu'en når man virkelig trenger den? :bolledeig: får holde den da ;)

(men hvorfor heter den egentlig bolledeig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj :hakeslepp: det er ikke muuuuulig. Jeg blir faktisk stadigvekk overrasket over hva folk finner på å kalle barna sine.

:hoppe: Så bra Cloudberry :hoppe:

Vi krysser fingrene og håper på det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Hvor er juhu'en når man virkelig trenger den? :bolledeig: får holde den da ;)

(men hvorfor heter den egentlig bolledeig?)

:ler: Heter den virkelig det.. Har ikke sett den før jeg.. Men den var jo ganske søt den å da.. Men ingen slår juhu..

Fått hvilt deg noe mer i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...