Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Takker for støtte og gode ord jenter :klemmer:

Joda, det har gått seg litt til allerede. Hadde en utblåsning på tirsdag hvor jeg i klartekt sa i fra om at jeg var lei av at alt ang. bryllupet måtte dras utav min kjære og at aldri passet å snakke om bryllupsting (ikke de store greiene jeg spurte om heller) og at det bekymret meg at vi kommuniserte så dårlig :(

Og i går hadde han tydeligvis tenkt seg om på jobb og funnet ut at han burde bry seg mer siden jeg praktisk talt har tatt meg av det meste. For gjett hvem som kom hjem med en DIGER rosebukett :rødme: Vi fikk dessuten pratet ut ordentlig i går kveld :) Tror det ordner seg nå :Nikke:

Ellers ble fotograf i boks i går og vi har funnet ut hvordan vi skal få tid til å hente alt som må hentes de nærmeste dagene. Bror til samboer med kone og barn kommer i kveld, så denne uka blir superhektisk. Er nok å gjøre selv uten besøk så ser ikke akkurat frem til de neste dagene... Men, men ALT GÅR!

Ellers sov lillemor i HELE natt :strix: Måtte bare inn med smukken to ganger. Tror flaske på natta gjorde susen. Ikke noe kos da nei :fnise:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt dere fikk prata ut. Litt bryllupsnerver tenker jeg?

Og så moro at bebisen sov hele natta da. Er det første gangen? Jammen bra det da - hun er vel ikke mer enn 5 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt dere fikk prata ut. Litt bryllupsnerver tenker jeg?

Og så moro at bebisen sov hele natta da. Er det første gangen? Jammen bra det da - hun er vel ikke mer enn 5 mnd?

Jeg er stråååååååååååååålende fornøyd jeg. Selv om det ikke har skjedd mer enn den ene gangen...

Bare en uke igjen :hakeslepp:

I dag er dress og ringer hentet + at jeg har handlet inn litt snacks jeg kan overraske min kjære med når vi kommer på hotellet :)

Dessuten er talen ferdig og jeg kommer til å slite big time med å fremføre den. Gråt for meg selv i sofaen da jeg prøveholdt den for meg selv i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hopper rett inn i det gode selskap her jeg! :sjenert: Det er jo jammen ikke mange dagene til bryllup. Og jeg leser at det går rimelig hektisk for seg. Kjent problem. Selv om det aldri ble krangling hos oss da.. :roll: Så jeg skal ikke belære. Men gled deg til søndag! Da er det meste over, og dere skal bare kose dere med bilder, mimring og gavene! Bare snakke om hvor fint det var, det rare som skjedde, hvem som ble full, hvem som tok litt av osv... :fnise:

Se frem til søndag. DA kan dere slappe av og legge stresset bak dere! :jepp:

..men ikke glem å kose deg på lørdag nå da... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hopper rett inn i det gode selskap her jeg! :sjenert: Det er jo jammen ikke mange dagene til bryllup. Og jeg leser at det går rimelig hektisk for seg. Kjent problem. Selv om det aldri ble krangling hos oss da.. :roll: Så jeg skal ikke belære. Men gled deg til søndag! Da er det meste over, og dere skal bare kose dere med bilder, mimring og gavene! Bare snakke om hvor fint det var, det rare som skjedde, hvem som ble full, hvem som tok litt av osv... :fnise:

Se frem til søndag. DA kan dere slappe av og legge stresset bak dere! :jepp:

..men ikke glem å kose deg på lørdag nå da... :strix:

Tusen takk! Vi kommer nok til å slappe av på lørdag, for vi gifter oss nemlig på fredag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke igjen ja... :hjerte:

Kose dere med de siste forberedelsene.

Nå er det faktisk ikke mye igjen og det kan det ikke være heller siden vi skal være barnevakt for tantebarn hver dag denne uka, i tillegg til våre egne to små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det meste unnagjort :tommelopp:

I går var jeg i byen og hentet kjolen hos skredder og kjørte den til foreldrene mine. Jeg la også igjen alt annet av ting til bryllupet der slik at vi slipper å glemme noe når vi drar i hyrten og styrten på torsdag kveld :Nikke:

På vei fra byen hentet jeg bryllupskaka. Den lokale bakeren vår (som lager fantastiske kaker) har selvsagt feriestengt neste uke, men etter nærmere undersøkelser fant jeg ut at marsipankake kan fryses :lur: og derfor kunnede lage kaka vår uansett. Vi skal ikke ha bryllups-byllupskake siden vi blir så få, men en vanlig lukket valnøtt. Jeg ba de om å pynte den litt ekstra fint da og selvsagt i hvitt og oransje siden de fargene går igjen i alt annet. Men da jeg fikk se kaka i går.... Den var rett og slett NYDELIG :rødme: Hadde aldri trodd den skulle bli så fin. Vi har kjøpt inn brudepar til kaka, men det kan vi rett og slett ikke sette på :riste:

I går ettermiddag dro samboer'n (som snart er mannen :hakeslepp: ) til byen for å ha en hygelig kveld ute. Siden det er et stykke dit ligger de over og kommer ikke hjem før i ettermiddag. Så her har jeg og min svigerinne holdt fortet med tre små. Må si det var litt godt da alle var i seng i går kveld :fnise: Egentlig kenner vi ikke hverandre så godt siden de bor i England, så det var egentlig veldig koselig å være hjemme alene en kveld. Dessuten lagde vi oss god mat og så Mamma Mia som var spesielt innkjøpt til anledningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Vi kommer nok til å slappe av på lørdag, for vi gifter oss nemlig på fredag :fnise:

Javisst.. Ifølge tickeren.. :roll:

Whatever.. You get the picture! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Og så utrolig masse lykke til med bryllup som nærmer deg :jepp:

Vil bare tipse deg om at marsipanen kan "smelte" litt når kaka tiner, og derfor dele seg litt nede ved kanten... Lurt å tine den uten lokk slik at det ikke danner seg kondens. Og kanskje kjøpe inn noe du kan pynte over med i tilfelle det blir krise... Noen marsipanroser, eller noe....

(gammel konditorifrøken) :sjenert:

Endret av MedMor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst.. Ifølge tickeren.. :roll:

Whatever.. You get the picture! :sjenert:

:Nikke:

Så spennande at det snart er tid for bryllup! :hoppe:

Jeg vet... Begynner nesten å bli litt nervøs jeg :sjenert:

Hei :)

Og så utrolig masse lykke til med bryllup som nærmer deg :jepp:

Vil bare tipse deg om at marsipanen kan "smelte" litt når kaka tiner, og derfor dele seg litt nede ved kanten... Lurt å tine den uten lokk slik at det ikke danner seg kondens. Og kanskje kjøpe inn noe du kan pynte over med i tilfelle det blir krise... Noen marsipanroser, eller noe....

(gammel konditorifrøken) :sjenert:

Tusen takk for det :) Jeg fikk beskjed om ålangtidstine kaka i kjøleskapet så jeg satser på at de går bra :tommelopp: Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært barnevakt for lillemannen og lillemors kusine og tanken på tre barn under to år er ikke akkurat forlokkende må jeg si. Dette har mildest talt vært en slitsom dag med barnegråt, rot og konsant dårlig samvittighet. Og planen var at vi skulle være barnevakt hver dag frem til bryllupet (fra 07.30 - ca 18.30). Etter nærmere ettertanke fant vi ut at det rett og slett ikke går. Kommer jo til å sovne under forretten. Så heldigvis ble vi enige med foreldrene om at de tar henen meseg på torsdag slik at vi får lpet av litt med bare to barn den dagen :)

Ellers har jeg vært hos frisøren i dag og det ble superfint :strix: Gleder med masse til å stæsje meg på bryllupsdagen altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Jeg vet... Begynner nesten å bli litt nervøs jeg :sjenert:

Tusen takk for det :) Jeg fikk beskjed om ålangtidstine kaka i kjøleskapet så jeg satser på at de går bra :tommelopp: Men takk for tipset.

Så bra :) Langsomtining i kjøleskap høres ut som en lur løsning...

I dag har vi vært barnevakt for lillemannen og lillemors kusine og tanken på tre barn under to år er ikke akkurat forlokkende må jeg si. Dette har mildest talt vært en slitsom dag med barnegråt, rot og konsant dårlig samvittighet. Og planen var at vi skulle være barnevakt hver dag frem til bryllupet (fra 07.30 - ca 18.30). Etter nærmere ettertanke fant vi ut at det rett og slett ikke går. Kommer jo til å sovne under forretten. Så heldigvis ble vi enige med foreldrene om at de tar henen meseg på torsdag slik at vi får lpet av litt med bare to barn den dagen :)

Jeg er helt imponert over at dere faktisk sa ja til barnepass i det hele tatt :) dere er snille asså. Jeg hadde aldri klart å passe barn den siste uka før mitt bryllup, da tror jeg det er rimelig hektisk fra før. Og ihvertfall ikke på bryllupsdagen... Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!! Skjer det nå til helgen altså :strix:

Jeg ELSKER bryllup! Synes det er noe rørende ved hele sermonien :)

Masse, masse lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra :) Langsomtining i kjøleskap høres ut som en lur løsning...

Jeg er helt imponert over at dere faktisk sa ja til barnepass i det hele tatt :) dere er snille asså. Jeg hadde aldri klart å passe barn den siste uka før mitt bryllup, da tror jeg det er rimelig hektisk fra før. Og ihvertfall ikke på bryllupsdagen... Hmmm

Nå skal vi ikke passe barn på bryllupsdagen da... Men ja, synes vi er litt snille. Heldigvis tar de med seg ungen i morra slik at vi får en litt roligere lille-bryllupsdag.

Bare innom for og ønske lykke til på fredag ;) Håper dere får en fantastisk dag :klemmer:

Håper jeg også :klem:

Åh!!! Skjer det nå til helgen altså :strix:

Jeg ELSKER bryllup! Synes det er noe rørende ved hele sermonien :)

Masse, masse lykke til!!

:klem:

Nå er vel ikke seremonien på tinghuset så storslagn akkurat, men bryllup er bryllup. Er egentlig litt imponert over at vi faktisk har fått planlagt hele greia. Håper bare at gjennomføringa går som planlagt :)

Cloudberry begynner å bli veeeeeeeeeeeldig nervøs...

Men nå er det bare en kake igjen å bake også er alt i boks. Reiser til mine foreldre i morra. Og jeg har allerede bestilt meg en drink slik at jeg kan sove godt, men pappa sa at jeg bare får en :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...