Mirabella76 Skrevet 18. februar 2010 #2221 Del Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer så mykje med 1-åringen din! Utrulig kor fort tida går. Tenk, hadde eg blitt gravid igjen med nr 2 like fort som deg, så skulle eg ha født i desse dagar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. februar 2010 #2222 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer med dagen til lille jenta i går! Håper dere får en fin feiring på lørdag! Klem fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. februar 2010 #2223 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer så mye med dagen til lillemor i går. Tenk at det er så lenge siden hun kom, tida flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #2224 Del Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk for gratulasjoner, jenter Ja, det er rart at hu faktisk har blitt ett år alledere. På denne tida i fjor hadde vi akurat kommet hjem fra sykehuset med et helt nytt familiemedlem. Og nå springer dette familiemedlemmet rundt plager broren sin. For det skal tøtta ha, hu lar seg ikke pille på nesen I dag var siste dag på jobb før vinterferien og vi har hatt skidag. Ikke sol og temmelig kaldt, men det er vel det en kaller friskt og godt Nå er det OL på tv, og så sannelig ble det ikke gull også Kun avslapping før bursdagsfeiring i morra. Og så satser vi på at ungene som vi måtte hente hjem tidlig fra barnehagen på grunn av diare er bedre i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. februar 2010 #2225 Del Skrevet 20. februar 2010 Håper dere hadde en fin bursdagsfeiring i dag! Og god vinterferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. februar 2010 #2226 Del Skrevet 21. februar 2010 Kos deg med vinterferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #2227 Del Skrevet 21. februar 2010 Håper dere hadde en fin bursdagsfeiring i dag! Og god vinterferie! Kos deg med vinterferie Tusen takk Vi hadde en fin, men noe hektisk bursdgasfeiring. Blir noen når vi inviterer alle samtidig, men vi er skjønt enige om at det er bedre med et stort og stressende selskap enn mange små Lillemor fikk iallefall masse fint! I dag har vi vært slitne alle mann, både voksne og barn. Ikke har vi kunnet gått ut heller på grunn av kulda, men vi har da overlevd på sett og vis. Det var iallefall godt da vi endelig fikk ungene i seng. Blir fort sittende foran tv'en i disse OL-tider da, men hva gjør vel det når man har ferie. Jeg nyter iallefall at jeg har en søndag hvor jeg ikke må planlegge morradagens undervining. I morra skal jeg ta bilen på service og en liten shoppingtur. Har funnet ut at jeg må oppgradere ute/treningsklærgarderoben min. Er heller tynt der ja Og klokka fire skal jeg og lillemor på barseltreff. Blir utrolig koselig, siden et av medlemmene som flyttet til utlandet i sommer er hjemme på ferie Resten av uka skal jeg få unna litt forefallende arbeid, som husvask feks. Ungene skal derfor i barnehagen selv om jeg er hjemme. Torsdag og fredag derimot får de fri og vi kan kose oss hjemme, i et forhåpentligvis rent og pent hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 #2228 Del Skrevet 21. februar 2010 Hadde det ikke vært koselig med en til nå da, Coxy? Jeg ville iallefall ikke hatt det annerledes. Det er faktisk ikke så slitsomt som det høres ut som. De første tre månedene sov jo lillemor så mye. Fra hu var 3 mnd til ca 8 mnd var litt tøffere. Begge var mye våkne, krevde oppmerksomhet ustanselig og måtte voktes hele tida. Nå derimot er det mye enklere igjen og det er moro å se at de har glede av hverandre :rødme: Åååååh, jeg veit ikke jeg, altså..... Med det tempoet som lillemannen her fører, så ser jeg ikke helt for meg å ha en liten en til. Bare det å skulle sette meg å amme da, ville vært stressende. For storebroren lever mest i høyden, og må stadig plukkes ned fra stoler, bord, hyller, osv.... Men etter hvert!! ______ Sikkert deilig med den vinterferien for dere lærere, altså! LITT misunnelig på hus, ja..... Når skal det stå ferdig så dere kan flytte inn? Det blir nok herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 #2229 Del Skrevet 21. februar 2010 ...ja, også: GRATULERER MED OVERSTÅTT 1 ÅRS DAG!!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #2230 Del Skrevet 21. februar 2010 Åååååh, jeg veit ikke jeg, altså..... Med det tempoet som lillemannen her fører, så ser jeg ikke helt for meg å ha en liten en til. Bare det å skulle sette meg å amme da, ville vært stressende. For storebroren lever mest i høyden, og må stadig plukkes ned fra stoler, bord, hyller, osv.... Men etter hvert!! ______ Sikkert deilig med den vinterferien for dere lærere, altså! LITT misunnelig på hus, ja..... Når skal det stå ferdig så dere kan flytte inn? Det blir nok herlig!!! Man finner løsninger på det meste vettu Jeg måtte feks i en periode velte alle stolene når lillemor skulle ammes Vi overtar i slutten av april og regner med å flytte inn i løpet av mai. Blir deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 #2231 Del Skrevet 21. februar 2010 Man finner løsninger på det meste vettu Jeg måtte feks i en periode velte alle stolene når lillemor skulle ammes Vi overtar i slutten av april og regner med å flytte inn i løpet av mai. Blir deilig Hehe, ja det er vel sant. Også er det jo hva man er forberedt på. HADDE jeg blitt gravid da du ble det med nummer to, slik at jeg hadde havnet i samme situasjon, så hadde jeg helt sikkert helt fint innfunnet meg med det, og ting hadde gått strålende! Er vel flere grunner til at et svangerskap er 9 mnd'er... Ååååå, så herlig!!! Gleder meg til det blir vår tur en dag.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #2232 Del Skrevet 26. februar 2010 Hehe, ja det er vel sant. Også er det jo hva man er forberedt på. HADDE jeg blitt gravid da du ble det med nummer to, slik at jeg hadde havnet i samme situasjon, så hadde jeg helt sikkert helt fint innfunnet meg med det, og ting hadde gått strålende! Er vel flere grunner til at et svangerskap er 9 mnd'er... Ååååå, så herlig!!! Gleder meg til det blir vår tur en dag.. :rødme: Ja, man finner stor sett ut av det meste Med litt prøving og feiling iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #2233 Del Skrevet 26. februar 2010 Da er vinterferien snart over og dette har vært ei god uke Mandagen ble brukt til bilservice og shopping. Mest shopping kanskje, fikk oppdatert garderoben på fritidsklærfronten. Og det var det virkelig behov for. Innså plutselig at jeg ikke hadde en eneste joggebukse lenger. Fikk også kjøpt stuegardiner til nyhuset på salg Tirsdag og onsdag var jeg stort sett hjemme uten barn og fikk ryddet/vasket, bakt brød (12 stykk ) og tatt unna litt rettearbeid. Og i går var ungene hjemme fra barnehagen og kosa seg med mamma'n sin :rødme: I dag var ungene halv dag i barnehagen, mens vi var i huset og bestemte hvor stikkontaktene skulle være. Blir så fint tror vi Ikke så stort, men helt sikkert stort nok for oss. Og veldig koselig Lillemannen har også prøvd ski for første gang i dag og det var utrolig nok en stor suksess Vi har egentlig hatt ski lenge, arvet av kjente. Men skiskoene har vært alt for store. Og i dag fikk vi tak i mindre sko å salg til 200 kr. Hadde liksom ikke lyst til å bruke 800 på skisko som knapt blir brukt. Men 200 er veldig overkommelig. I morra skal vi i bassenget hele familien. Har muligheten til å leie et opptreningsbasseng på helsesenteret her. Det er ikke så store bassenget, men godt og varmt til ungene. Gleder med masse Men nå er det stafett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. februar 2010 #2234 Del Skrevet 28. februar 2010 Kjekt for alt som man kan få tak i på salg! Håper dere koste dere i bassenget i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2235 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjekt for alt som man kan få tak i på salg! Håper dere koste dere i bassenget i går! Vi hadde det supert i bassenget. Lillemor var ikke helt i form, men kosa seg i det varme vannet allikevel og lillemannen stortrivdes Synes også at det er greit med ting vi finner på salg ja Fordelen med å ha litt god tid før overtagelse. Så langt har vi faktisk spart flere tusen kroner. Har kjøpt både peisovn, induksjonsplatetopp, innbyggingskomfyr og endel gardiner så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2236 Del Skrevet 2. mars 2010 I helga var lillemor litt småsyk, i går var jeg i elendig form på jobb og tilbrakte stort sett ettermiddagen og kvelden under dyna foran peisen. I dag følte jeg meg ikke særlig bedre og sannelig hadde ikke lillemannen fått feber også Så her sitter vi da, jeg og lillemannen. Under hvert vårt teppe og ser på drømmehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #2237 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Cloudberry er sliten :dåne: Er ikke vant til å være alenemor jeg og nå er mannen flere dager på kurs... Beundrer alle alenemødre altså Ikke bare, bare å administrere to unger om morran. I kveld har jeg bare lyst til å slappe av, men må vel planlegge litt av morgendagens undervisning Endret 10. mars 2010 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #2238 Del Skrevet 23. mars 2010 Huff, har ikke vært her på en stund jeg Den nye KG-varianten tok helt spiriten fra meg. LIKER IKKE!!! Her går livet sin vante gang med jobb, unger og en og annen spysyke. Gleder oss til påske som innebærer både hyttetur på fjellet og besøk av svoger, sivgerinne og niese fra England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #2239 Del Skrevet 23. mars 2010 Huff, har ikke vært her på en stund jeg Den nye KG-varianten tok helt spiriten fra meg. LIKER IKKE!!! Her går livet sin vante gang med jobb, unger og en og annen spysyke. Gleder oss til påske som innebærer både hyttetur på fjellet og besøk av svoger, sivgerinne og niese fra England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. mars 2010 #2240 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Takk for besøk i dagbøkene mine! Likar ikkje nye KG noko særlig, eg heller. Og kor i alle dagar har det blitt av signaturen min? Herlig at det snart er påske, ja! Mannen min er typisk nok vekke på jobb i Nordsjøen heile påsken, men eg og I. skal vera heime hos foreldra mine i påsken. Der får eg også kosa meg med ein liten baby, mens eg ventar på å bli gravid igjen sjølv. Søstera mi med familie skal nemlig også vera der delar av påsken, og dei har 3 guttar - minstemann er berre litt over 2 månader gammal. Endret 23. mars 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå