Mirabella76 Skrevet 3. januar 2010 #2181 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jammen ei flink lita jente du har, som tok sitt første skritt allerede i midten av desember! I. har fortsatt ikkje tatt sitt første skritt enda, og ho er jo 3 månader eldre enn jenta di. Men I. har gjort store framskritt motorisk etter at ho fekk av seg skinna, så eg bekymrar meg ikkje. Endret 3. januar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #2182 Del Skrevet 3. januar 2010 Jammen ei flink lita jente du har, som tok sitt første skritt allerede i midten av desember! I. har fortsatt ikkje tatt sitt første skritt enda, og ho er jo 3 månader eldre enn jenta di. Men I. har gjort store framskritt motorisk etter at ho fekk av seg skinna, så eg bekymrar meg ikkje. Lillemannen gikk ikke før han var 15 mnd han, så vi er litt imponerte vi også. Men merker at det er mye mer travelt med henne enn med han da Hu får jo tak i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2010 #2183 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nytt år Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 6. januar 2010 #2184 Del Skrevet 6. januar 2010 Høres ut som om dere har hatt en flott jul- og nyttårsfeiring. Lykke til på jobb! Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #2185 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) til alle sammen Fader, så kaldt det er for tida Vi fyrer å fullt og har på så mye varme at hovedsikringen faktisk streiker innimellom og allikevel frøs vannrøret til dusjen i dag Joda, men ellers går det bra her. Selv om vi merker at det er mer travelt ja. Og denne uka har det egentlig ikke vært "på ordentlig" enda, siden mannen har hatt permisjon fra jobb på grunn av barnehagetilvenning. Neste uke blir det nok mer travelt, når alle mann må ut av døra i god tid før klokka åtte Jeg stortrives på jobb og har hatt ei fantastisk uke. Humøret er på topp og jeg ror faktisk at det å jobbe gir meg mer energi enn det hjemmeværertilværelsen gav Det er så godt å kunne tenke litt fag igjen og snakke med voksne om andre ting enn dagligdagse hendelser og barnerelaterte saker. Det går bra med lillemor også, selv om hu er minst i alder i barnehagen og desidert minst i størrelse Pappaen har bedrevet tilvenning og tror dere ikke at mra har falt i status denne uka. Nå er det pappa som gjelder Hu var veldig klengete i starten når han var med, men når han var utenfor synsvidde slo hu seg fort til ro med de ansatte. Og lilemannen er jo såååå stolt storebror, så alle sm er innom barnehagen vet at søstra er i barnehagen og at mamma er på jobb Virker iallefall ikke som om han synes det er problematisk å plutselig være der hver dag iallefall Nei, da er det helg PÅ ORDENTLIG I morra blir det shopping for å kjøpe sko til lillemor og diverse andre nødvendige remedier. Endret 8. januar 2010 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2010 #2186 Del Skrevet 8. januar 2010 Så godt at du trives med jobben Cloudberry Lillemann høres ut som en kjempe god storebror :rødme: God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #2187 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Så godt at du trives med jobben Cloudberry Lillemann høres ut som en kjempe god storebror :rødme: God helg til deg Har virkelig hatt en opptur av en uke ja God helg til deg også fra en Cloudberry som er alt for mett etter pasta med blåmuggostsaus Endret 8. januar 2010 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. januar 2010 #2188 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser ut som om jobbing virkelig var noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #2189 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser ut som om jobbing virkelig var noe for deg Har jo savna det en stund da... Også merker jeg at det gir en annen glød nå som jeg arbeider på ungdomstrinnet igjen. Var liksom ikke helt det samme med første klasse Selv om det forsåvidt også hadde sin sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2190 Del Skrevet 9. januar 2010 Og hjelpes meg, det ble shopping i dag Hadde med oss ei lang liste og fikk unna det meste Hadde satt igjen lillemannen hos mormor og morfar og må si at handleturen ble litt enklere med en unge istedet for to Hvis ikke lillemor hadde trengt sko ille vi nok ha dratt uten barn. Men hu var da stort sett grei å ha med å gjøre, selv om det er vanskelig for en liten pike å forstå at hu ikke kan krabbe rundt på kjøpesenteret på egen hånd Det ble klær (i neste størrelse, jammen meg fint med salg ) sklisokker og sko til lillemor, nattdrakter, lue og votter til lillemannen, strømpebukser og ulvangsokker med antiskli på begge to og klær til mannen i tillegg. Mor i huset var heller bekjeden og innvilget ikke seg selv mer enn noen nye hipsters For å avslutte handleturen skulle vi bare stikke innom ICA og kjøpe kopipapir. Men hvem andre enn Cloudberry og mannen kom ut med varer for nesten 1200 kroner Riktignok var det to kaser med bleier, men også en hel del annet vi tydeligvis også hadde bruk for. Til vårt forsvar var det mest varer vi allikevel kjøper da, som var på tilbud denne uka. Men allikevel... Vi hadde håpet at induksjonsplatetoppen og komfyren vi bestilte tidligere i uka hadde kommet når vi allikevel var i området, men nei da. All transport hadde visstnok stått i to dager på grunn av været. Men det haster jo egentlig ikke for vår del. Lenge til vi får huset enda Resten av dagen har blitt brukt til avslapping hjemme og iherdig fyring for å holde kulda utendørs og dt er ikke lett i et gammelt og trekkfullt hus. Nei, det skal bli godt når nyhuset står ferdig. Vi var innom tomta i dag, men de har ikke begynt å bygge på grunnmuren enda. Har sikkert blitt utsatt litt på grunn av kulda. Lillemor har forresten blitt så flink til å gå nå. Gjør stort sett ikke annet enn å stabbe frem og tilbake på stua, søte jenta Nei, må vel legge meg. Min tur til å stå opp tidlig i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. januar 2010 #2191 Del Skrevet 10. januar 2010 Hørtes ut som en fin handletur. Utrolig godt å bare sette igjen vesla noen ganger og slippe barnevogna. Vi har også nettopp kjøpt oss topp med induksjon og ny ovn. Satser på elektriker til uka så vi får satt det inn før dåpen. Funker dårlig og lage mat til dåp med kun to fungerende plater. Tenkte å få tatt en tur på salg selv til uka, bare håpe det er igjen noe til sånne etternølere som meg Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 11. januar 2010 #2192 Del Skrevet 11. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2193 Del Skrevet 12. januar 2010 Crap... Lillemor holdt ut 5 dager og 1 time i barnhagen før den første spysyken var et faktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. januar 2010 #2194 Del Skrevet 12. januar 2010 Crap... Lillemor holdt ut 5 dager og 1 time i barnhagen før den første spysyken var et faktum Hmmm.. Er det SÅ lett å blir syk i barnehagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 12. januar 2010 #2195 Del Skrevet 12. januar 2010 Det hadde vært verre om det var etter bare en dag?? *prøver å se det positive....* Usj! Spysyke er skikkelig dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2196 Del Skrevet 12. januar 2010 Hmmm.. Er det SÅ lett å blir syk i barnehagen?? Trodde det tok en fjorten dagers tid iallefall. Lillemannen ble iallefall syk 14 dager etter barnehagestart og var da syk på ukentlig basis en god stund fremover Det hadde vært verre om det var etter bare en dag?? *prøver å se det positive....* Usj! Spysyke er skikkelig dritt!! Joda, vi skal se positivt på det Og strengt tatt så er det ikke jeg som lider mest under syke barn denen gangen. Jeg har nemlig jobbet for kort til å kunne ta ut egenmeldingsdager, så det er mannen som er hjemme og tørker spy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 12. januar 2010 #2197 Del Skrevet 12. januar 2010 Huff og huff... god bedring til lillejenta! Her har vi også sykdom, snuppa har hatt førti i feber i går kveld og i kveld . Er så fælt når de små er syke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. januar 2010 #2198 Del Skrevet 12. januar 2010 God bedring i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. januar 2010 #2199 Del Skrevet 12. januar 2010 God bedring til veslejenta di! Håpar ho kjem seg igjen fort. Spysjuke er noko dritt! Og det er nok ekstra ille for dei små å få det. I. har heldigvis sleppt unna spysjuke så langt, og den har med å halda seg langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2200 Del Skrevet 15. januar 2010 Huff og huff... god bedring til lillejenta! Her har vi også sykdom, snuppa har hatt førti i feber i går kveld og i kveld . Er så fælt når de små er syke! Huff ja... Også får de jo ikke til å si noe heller God bedring i heimen Takk for det! Ser lyset i tunnelen nå God bedring til veslejenta di! Håpar ho kjem seg igjen fort. Spysjuke er noko dritt! Og det er nok ekstra ille for dei små å få det. I. har heldigvis sleppt unna spysjuke så langt, og den har med å halda seg langt unna. Ja, jeg foretrekker nok feber fremfor spysyke jeg også. Men så fikk vi begge deler samtidig da ______________________________________________________________ I dag er det min tur til å være hjemme. Det viste seg at jeg ikke har rett på egenmeldingsdager enda, men syke barn er noe annet :)Vi trodde lenge at hu var klar for barnehagen i dag, men hvem andre enn lillemor spydde da vi skulle si god natt. Det ser heldigvis ut som hu holder på maten i dag da, men er jo så slapp stakkars liten. Huff, dette har vært litt av ei uke. Lillemor med spying, diare og feber og i går ringte de atpåtil fra barnehagen og sa at lillemannen hadde slått seg kraftig i ansiktet. Så da ble det tur til legen. Var ikke jeg som måtte orge dette da, siden mannen har vært hjemme størstedelen av uka. Men siden han også har frister å forholde seg til på jobb har han vært nødt til å jobbe på kveldene. Phu, bra det er helg. Kjenner at det fatisk har vært litt godt å være hjemme i dag altså, for selv om jeg stortrives på jobb er det deilig med en liten formiddagsdupp Nei, nå satser vi på ei helg uten sykdom slik at alle har nyladede batterier til kommende uke Men siden ingen av oss andre har spydd enda er jeg ikke videre optimistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå