Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Dele oppskrift?

:)

Huff, det er kjipe greier!

Det er så surt når man blir sittende på hver sin kant og bare "skule" på hverandre... *erfaring*

:klemmer:

Oppskrifta finner du hvis du går inn på www.detsoteliv.no og søker på seige chcolate chip cookies :)

Den sure stemninga gled på en måte over av seg selv, men har å følelsen at vi ikke er helt ferdige med temaet enda :sjenert:

JOBBINTERVJU I DAG :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppskrifta finner du hvis du går inn på www.detsoteliv.no og søker på seige chcolate chip cookies :)

Den sure stemninga gled på en måte over av seg selv, men har å følelsen at vi ikke er helt ferdige med temaet enda :sjenert:

JOBBINTERVJU I DAG :hakeslepp:

Æsj!

Kjedelige greier.

Vi sitter med diskusjoner selv her om dagen, jeg synes det er svært lite hyggelig... :(

Skal sjekke oppskriften!

Og jobbintervju? I dag? :bolledeig:

Masse, masse lykke til flinke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her.

Hvordan gikk det på intervju i går?

Lille ii reiser seg også opp allerede, hun klarte for første gang å reise seg til sittende for tre uker siden. Synes det går veldig fort, men artig er det.

Håper dere får en fortsatt koselig adventstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj!

Kjedelige greier.

Vi sitter med diskusjoner selv her om dagen, jeg synes det er svært lite hyggelig... :(

Skal sjekke oppskriften!

Og jobbintervju? I dag? :bolledeig:

Masse, masse lykke til flinke du!

Jeg må iallefall bake flere cookies, dobbel porsjon denne gangen :fnise:

:klemmer: litt tilbake jeg :)

Lenge siden jeg har vært innom her.

Hvordan gikk det på intervju i går?

Lille ii reiser seg også opp allerede, hun klarte for første gang å reise seg til sittende for tre uker siden. Synes det går veldig fort, men artig er det.

Håper dere får en fortsatt koselig adventstid.

Hyggelig å se deg her :klemmer: Tror du også må ha falt ut av mine innlegg :klø:

Med lillemor har utviklinga også gått utrolig fort i det siste, fra hu reiste seg opp til å gå med gåvogn/rund møbler.Går bare og venter på de første skrittene nå ;)

Hvordan gikk intervjuet?

Strååååålende :lur:

Hey - du var borte fra mine innlegg også! Waschera? Det må være en KG-konspirasjon :ler:.

Det skal vi da ikke ha noe av :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FIKK JOBBEN :danse::hoppe::bolledeig:

Riktignok her vi bor nå, men det er kanskje likegreit siden jeg da kan ha muligheten til å hente lillemor tidligere fra barnehagen noen ganger.

Uansett en fin beskjed å få på en torsdags kveld:)

Har forsåvidt vært hos frisøren i dag også og nå ble det kort :hakeslepp: Må si at det var godt, bare det å forlate huset litt alene (huset har i dag bestått av 2 stk veldig grinete barn)var helt nydelig. Er jo ikke så ofte jeg er alene lenger.Kun når jeg jogger og JA :) Jeg har faktisk jogget litt i det siste... Utrolig, men sant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med ny jobb! :blomst::hoppe:

Tusen takk :) Skal bli godt å komme seg ut i arbeidslivet igjen. Føler ikke at jeg fikk jobbet så mye mellom permisjonene at det gjør noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner :klemmer:

Det viser seg at jeg til og med må være med på en planleggingsdag før jul, så da får jeg strengt tatt "juleferie" i år jeg også da :nigo: Jeg synes iallefall det er greit å komme i gang litt med en gang, så får jeg tenkt litt i jula slik at det ikke blir såå overgang. Eller overgang blir det vel uansett. Synes jeg har det travlt med husarbeid og sånn når jeg går hjemme og slenger jeg. Tør ikke tenke på hvordan det blir når vi er i full jobb begge to :hakeslepp: Men det ordner seg nok får jeg tro.

I dag er jeg hjemme med begge ungene og skal være det til sent i kveldme tror dette blir en skikkelig kosedag. I har sett barnetv i dag tidlig og mens lillemor tok tidligduppen fikk lillemanen klise med knapper, stjerner og lim og har lagd et kort som vi pakket inn så pappa'n kan få det i bursdagsgave. Når lillemor tok neste dupp bakte vi pepperkaker og lagde dia-julegodt som vi kan servere svigerfar når han er her i jula. Eller, nå har vel lillemannen smakt mer enn han egentlig har bakt :fnise:

Nå har vi en liten pust i bakken før vi skal lage oss middag og ta kveldsbadet litt tidlig slik at vi kan ligge på dynene foran ovnen å se barnetv i kveld. Koselig :hjerter_rundt: Ungene liker det iallefall. Lillemannen fikk dessuten en magisk badekule i kalenderen sin i dag som skal farge badevannet rødt. Lurer på hvordan han reagerer på den :)

Egentlig skulle vi vært på julefest i barnehagen i dag, men den starter ikke før halv seks. Når mannen er opptatt og ikke kan være med orker jeg rett og slett ikke å dra. Ungene begynner somregel å bli trøtte rundt seks og det er alltid et kaos av biler. Nei, tror vi har det bedre alle mann hjemme denne gangen. Hadde lillemannen vært et år eldre hadde jeg nok dratt, men vet ikke hvor mye utbytte han egentlig har av det enda heller :riste:

Ellers prater lilemannen som en foss for tida. Skal på toårskontroll denne uka og har fått et skjema for å kartlegge språk. Jeg tror ikke jeg orker å fylle det ut en gang, for han kan så og si alle ordene som står der, flinke gutten :) Merker at han er mer selskap også nå som han snakker. Kan føre en samtale med han og det er alltid like moro når han forteller hva hen har gjort i barnehagen.

Må nesten skryte litt av lillemor også, for hun gikk sitt første skritt i går :rødme: Veldig vaklende, men et skritt. Hu har jo gått langs bordet og sånn en stund nå, men i helga har hu sluppet seg mer og mer og stått på egen hånd og i går kom altså et lite skritt. Så da blir det spennende å se om hu går til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

:tree: God Jul :tree:

Håpar du har hatt ei koselig jul saman med familien din! :) Ønskjer deg eit riktig godt NYTT ÅR! :klemmer:

Stor :klem: til dere begge to :)

Har ikke fått oppdatert særlig i jula jeg :sjenert: Stort sett har dagene vært fulle med program og dessuten så mista vi nettilgangen for noen dager siden :(

Jul er koselig, men så travel da :Nikke: Selv om ikke vi har reist så mye på beøk i år, folk har heller kommet til oss, så går dagene utrolig fort. Men vi har hatt ei n jul allikevel vi :nigo:

Julaften hadde vi besøk av svigerfar og svigerinne og jeg må si at lillemannens interesse for pakker hadde tatt seg opp på et år :fnise: Helt vill! Selv om det kanskje ikke var like lett å forstå at ikke alle var til han. Vi valgte å gjøre det sånn at vi pakket opp ungenes pakker mens de var våkne også ventet vi med våre. Ble litt roligere sånn. Lillemannen fikk dessuten gaven fra oss tidligere på dagen, brio tog :)Tror det ble årets største gavesuksess, med babydukka fra mamma og pappa på en god nr 2. For å si det sånn så har vi skiftet mye bleie på "babyen" i jula :ler: Vi fikk også utrolig masse flotte gaver og ingenting vi ikke har bruk for :tommelopp: Men den største julegaven fikk vi vel kanskje av barna som lot oss sove helt ti ÅTTE på julaften :dåne:

Romjulsdagene gikk stort sett med til kaffebesøk, middagsbesøk og mere kaffe. Jammen meg godt at Cloudberry var ivrig i bakinga før jul :)

Lillemor har blitt en liten terrier i jula som ikke går av veien for å plage vettet av broren sin. Leker han med toget sitt hiver hu skinner veggimellom til stor irritasjon. Og så sint som hu blir når hu ikke får lov :fnise: Hu har ikke begynt å gå ordentlig enda, men tar stadig flere og flere skritt på egen hånd. Pr i dag er vel rekorden sju så da er det vel kun et tidsspørsmål.

Men selv om jul er koselig blir det godt med hverdag ijen og ikke minst JOBB!!! Er litt spent på hvordan det skal gå da, med begge barna fullt i barnehagen og begge i full jobb, men i finner vel ut av det også :Nikke:

Nei, må vel ta meg en liten dagbokrunde også. Litt å ta igjen nå etter over ei uke orte fra nettet...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...