Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Tirsdag og tv-kveld... Grey's og kakao. Men liker ikke at de sender Broom live på tv2 nå, for det har blitt en halvtimes hull i programplanen min :sur: Jaja, får surfe litt på KG istedet :)

I dag har jeg og småttingene vært på den lokale kafeen en tur og truffet et par andre hjemmeværende mødre. Lillemannen var så tålmodig altså :rødme: Spiste litt og så satt han og tegnet, pent og stille på stolen sin. Men til gjengjeld har han vært sint som en tyrk i hele kveld, så han brukte nok opp all tålmodighen sin på det kafebesøket. Men var veldig trivelig da :)

Ja, ja... Skjer ikke så mye hos oss for tida, men er ferdig med alle julegavene da og det er 1. desember i dag :hoppe: Julekalender både på veggen og på tv. Jeg er tyeligvis en av få som aktisk liker jul i svingen jeg da :sjenert: Tror forresten lillemannen får en tøff hverdag 1. juledag etter pakker hver da i en liten måned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg igjen og i morra blir det pepperkakebaking :) Her i huset driter vi i pepperkakehus og lager en pepperkakeutedo :fnise: Har lagd maler i kveld og skal gjøre mitt ytterste for at resultatet blir bra :tommelopp:

Ellers blir det jobbintervju på onsdag og satser på at det gir meg jobb, noe jeg faktisk tror. Det som imidlertid er litt fint er at kommunen har brukt så lang tid at jeg muligens rekker å få svar fra en annen jobb jeg har søkt på, i den kommunen vi skal flytte til, før jeg må bestemme meg. Spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakeutedo :fnise: Det blir nok knall :tommelopp:

God helg :klemmer:

Jeg ser også for meg at utedo må bli bra :) Litt original må man jo være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande med jobbintervju! :) Kryssar fingrane for at det går bra.

Høyrest artig ut med pepperkakeutedo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande med jobbintervju! :) Kryssar fingrane for at det går bra.

Høyrest artig ut med pepperkakeutedo! :fnise:

Regner med at intervjuet går bra... Tre stykker til to stillinger og rektor'n ringte meg jo tidligere i uka og spurte hvilken stilling jeg helst ville ha. Det må jo vre et godt tegn :Nikke:

Vi ble faktisk svært så fornøyde med utedoen vår :tommelopp: Noe vindskjev kanskje, men er ikke utedoer det da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og her så jeg svar ang jobb! ;) LYKKE TIL med intervju! :) Det går nok så bra så! :jepp:

:ler: Pepperkakeutedo høres helt fantastisk ut!!! Og joda, de ER litt skakke dem!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bra med pepperkakeutedo altså :skratte: Vil gjerne se bilde av mesterverket :hoppe: Vi lagde det tradisjonelle pepperkakehuset igår, men det ble fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utedoer som jeg kjenner til har det med å være litt vindskjeve ;)

Tom den utedoen som er på enden av løen :fnise:

Må være et godt tegn at du ble spurt hvilke stilling du ville ha ja :jepp: Lykke til på intervju :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og her så jeg svar ang jobb! ;) LYKKE TIL med intervju! :) Det går nok så bra så! :jepp:

:ler: Pepperkakeutedo høres helt fantastisk ut!!! Og joda, de ER litt skakke dem!! :jepp:

Ja, de er det. Det er det som er fordelen med å lage en utedo, fallhøyden er ikke så stor om man mislykkes litt med sammenlimingen :fnise:

Fantastisk bra med pepperkakeutedo altså :skratte: Vil gjerne se bilde av mesterverket :hoppe: Vi lagde det tradisjonelle pepperkakehuset igår, men det ble fint det også.

Jeg har tatt noen bilder, skal se om jeg ikke får lagt de ut etterhvert :tommelopp: Vi skulle egentlig ha et tradisjonelt hus, men jeg fikk plutselig en ide om utedoen og det spørs om ikke pepperkakeutedo blir år "greie" heretter :)

Utedoer som jeg kjenner til har det med å være litt vindskjeve ;)

Tom den utedoen som er på enden av løen :fnise:

Må være et godt tegn at du ble spurt hvilke stilling du ville ha ja :jepp: Lykke til på intervju :klem:

Synes vår ser temmelig naturtro ut ja :Nikke:

Jeg velger også å tro at jeg faktisk får en av jobbene, selv om jeg ikke er helt sikker på at jeg vil ha den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får den jobben du har mest lyst på! :jepp:

Og pepperkakeutedo?! :hoho:

:tommelsmil:

Ser gjerne bilde!!

Problemet er vel at jeg ikke helt vet hvilken jobb jeg vil ha :klø: Er jo mest praktisk med en jobb her det neste halvåret, samtidig som det ville vært greit å begynne i den kommunen vi skal flytte til...

Pepperkakeutedo er genialt :fnise: Vi kom faktisk frem til at vi kan ødelegge den hvis vi pynter den med snop, så det blir nok kun litt melis for å dekke over en og annen skjønnhetsfeil :) Utedoer skal jo ære litt rustikke og da tar det seg ikke ut med fargerike nonstop og seigmenn oppetter veggene :riste:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Men en seigmann og -dame kan jo stå i kø? Sånn mens en skrikerunge sitter på do... :hoho:

Nå renner jeg over av morsomheter her...

:roll:

Hadde mer sett for meg en kø av nisser jeg da :sjenert: Men skrikerunge på do hørtes genialt ut. Kanskje sånn halvveis oppi tilogmed :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde ut ei ny oppskrift på Cookies i dag og den var meget bedre :Nikke: Desverre lagde jeg bare halv porsjon, klok av skade ;) Så jeg må nok bake en runde til før jul :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott ettermiddag med ungene i dag. Vi badet og så barnetv liggende på dynene foran tv'en. Jeg tente til og med lys og var i kjempegodt humør da mannen kom hjem fra jobb. Han presterer å si noe superteit straks han er innefor døra og jeg svarer noe jeg sikkert ikke burde. Og her sitter vi på stua begge to og har ikke snakket sammen siden klokka sju :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ut ei ny oppskrift på Cookies i dag og den var meget bedre :Nikke: Desverre lagde jeg bare halv porsjon, klok av skade ;) Så jeg må nok bake en runde til før jul :sikle:

Dele oppskrift?

:)

Har hatt en flott ettermiddag med ungene i dag. Vi badet og så barnetv liggende på dynene foran tv'en. Jeg tente til og med lys og var i kjempegodt humør da mannen kom hjem fra jobb. Han presterer å si noe superteit straks han er innefor døra og jeg svarer noe jeg sikkert ikke burde. Og her sitter vi på stua begge to og har ikke snakket sammen siden klokka sju :sur:

Huff, det er kjipe greier!

Det er så surt når man blir sittende på hver sin kant og bare "skule" på hverandre... *erfaring*

:klemmer:

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...