Cloudberry Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2061 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er vel på tide å oppdatere litt igjen Her i huset er det pappa-permtider for tida. Eller i tre uker iallefal siden han tok noe permisjon i sommer. Og Cloudberry er på jobb N har jo ikke jeg permisjon FRA noen jobb siden vi flytta rett før fødsel, men får jobbe litt som vikar på skolen her Må si at det er utrolig godt å kunne bruke hjernen sin litt igjen og tenke på noe annet enn bleier og flasker og sånn Var egentlig utrolig heldig også, siden en lærer ble sykemeldt for 14 dager. For da kunne jeg få hennes timer Tror pappa'en koser seg hjemme da, for han erklærte her om dagen at neste gang ville han ha halve permisjonen. Spørs om han får fullt så mye, men litt mer er vel ikke utenkelig. Vi driver enda med det derre huset da, men nå tror vi at det begynner å nærme seg kontraktssignering. Holder på med kjøkkendetaljer og hvor vi skal ha stikk-kontakter hen og funderer litt på hvor mye vi kan presse de på pris. Det dreier seg jo tross alt om masse penger det her. Meeeeen, det blir et helt nytt hus da Lillemor vokser som bare det og spiser alt hun kommer over, mest papir Hu blir helt gal stakkar når hun får tak i ei avis eller et ukeblad og tror dere ikke hu har begynt å åpne skuffer og skap på egenhånd. En liten rakker :rødme: Tror det er like før hun kryper også, for hu står lenge på alle fire. Det er bare det at det ikke går noe særlig fremover. Siden det er pappaperm har mannen fått nattansvaret, som også innebærer nattavvenning og det har virkelig gått over all forventning Natt til mandag sov hu 12 timer i ett strek og hu har faktisk ikke fått mat ei eneste natt siden han "tok over". Så hvis dette fortsetter blir mor virkelig fornøyd Apropos natt... På tide å legge seg kanskje :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. oktober 2009 #2062 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så godt å høre at ting går bra hjemme da. Skal du være hjemme igjen etter de tre ukene nå da? Og når tenker du deg og begynner og jobbe igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #2063 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så godt å høre at ting går bra hjemme da. Skal du være hjemme igjen etter de tre ukene nå da? Og når tenker du deg og begynner og jobbe igjen? Jeg vender tilbake til hjemmeværendetilværelsen etter de tre ukene ja. Men etter jul begynner lillemor i barnehagen så da krysser jeg fingrene og håper at det dukker opp noe arbeid til meg :)Hu er litt lita når hu begynner i barnehage synes jeg egentlig, men siden jeg ikke har så mye inntekt nå og at vi planlegger huskjøp så sier det seg selv at også jeg må tjene litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2064 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mannen har pappaperm og det betyr at han må på jobb på kveldene Men på den andre siden, jeg får se hva jeg vil på tv uten at det klages på min elendige tvsmak Jeg er på jobb på dagene nå og må si at jeg ikke helt liker tanken på å gå tilbake til hjemmeværendetilværelsen neste uke. Nå liker jeg jo å være hjemme, men jeg har liksom ikke gjort så mye annet de siste to årene. Og må si at det er utrolig godt å tenke litt fag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. oktober 2009 #2065 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da tenker jeg du gleder deg til å jobbe igjen etter jul! Og det er jo veldig godt det da Verre å ikke ha lyst til å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #2066 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da tenker jeg du gleder deg til å jobbe igjen etter jul! Og det er jo veldig godt det da Verre å ikke ha lyst til å jobbe Å ja, det er lit greit å glede seg til å jobbe igjen. HAr begynt å telle ned dagene faktisk Bare så utrolig synd at jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til. Får satse på at det ordner seg. Og det pleier jo å gjøre det for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #2067 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alt ordner seg for snille piker! Er det mange skoler rundt dere eller? Og er det vanskelig å få jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2068 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alt ordner seg for snille piker! Er det mange skoler rundt dere eller? Og er det vanskelig å få jobb? Her er det kun en skole, med forsåvidt gode muligheter. Men... VI HAR KJØPT HUS I DAG (som ikke er påbegynt enda, så vi får det ikke før 1. mai) i nabokommunen. Og der er det kaskje litt vanskeligere. På den andre siden så er det kanskje 10 skoler innen rimelig avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. oktober 2009 #2069 Del Skrevet 16. oktober 2009 Her er det kun en skole, med forsåvidt gode muligheter. Men... VI HAR KJØPT HUS I DAG (som ikke er påbegynt enda, så vi får det ikke før 1. mai) i nabokommunen. Og der er det kaskje litt vanskeligere. På den andre siden så er det kanskje 10 skoler innen rimelig avstand GRATTIS MED HUS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #2070 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gratulerer med hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2071 Del Skrevet 16. oktober 2009 GRATTIS MED HUS!!! Gratulerer med hus! Tusen takk men enda er vi litt i tvil om vi har gjort det rette. Er jo en stor avgjørelse dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. oktober 2009 #2072 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk men enda er vi litt i tvil om vi har gjort det rette. Er jo en stor avgjørelse dette da... Det er for sent å tvile.. Bare nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. oktober 2009 #2073 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, det er vel litt sent å tvile nå Men nyt følelsen av nytt hus i mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 17. oktober 2009 #2074 Del Skrevet 17. oktober 2009 Grattis med huskjøp!! Misunneliiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2075 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er for sent å tvile.. Bare nyt det! Ja, det er vel litt sent å tvile nå Men nyt følelsen av nytt hus i mai Grattis med huskjøp!! Misunneliiiiii Tusen takk Joda, det blir bra dette. Kjørte forbi tomta i går og tror vi kan trives godt der Men det ser jo ikke så koselig ut for øyeblikket. Er et nytt felt hvor det skal komme 12 hus + en seksmannsbolig i første omgang og foreløpig er bare to hus ferdige. Resten er stort sett jord. Men det blir sikkert fint når alle hus er på plass og folk får ordnet litt hage på tomtene sine Skal bli godt med nytt hus ja, siden vi ikke er så handye av oss. Slipper iallefall oppussing på en stund _________________________________________________________________________ Hjemmeværende igjen og en dag helt uten planer. Har stort sett vært noe hver dag så langt i denne uka, så i dag har ikke jeg og lillemor annet på plakaten enn å slappe av. I går var vi på en liten shoppingtur og kjøpte nye klær til lillemannen som skal fotograferes på torsdag også var han hos frisøren. Så sto lillegutten min ble med ordentlig sveis Men så er det under en måned til han blir 2 år også Er det mulig :klø: Nei, der våkner lillemor. Har sovet to timer allerede og klokka er kvart over ti. Sånn går det når man ikke kan sove på morran Men så fikk mamma'n seg en god dupp også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2009 #2076 Del Skrevet 21. oktober 2009 Man må bare føye seg til i rekken av gratulanter Håper du får en strålende torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #2077 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Man må bare føye seg til i rekken av gratulanter Håper du får en strålende torsdag Tusen takk Endret 26. oktober 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2009 #2078 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mykje med huskjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2009 #2079 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oi, gratulerer med hus! Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #2080 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mykje med huskjøp! Oi, gratulerer med hus! Så moro! Takker Bare husbanken ikke henger seg for mye opp i at jeg ik har jobb med en gang så blir dette bra Håper iallefall det, for det blir endel lån... Ellers rusler og går det i Cloudberryheimen. Mandagen har flydd avgårde med babysang og barsellunsj og ikke minst at lillemor har fåt feber stakkars liten Kom helt plutselig, men for å være helt ærlig så virker det ikke som det plager henne så mye egentlig. Regner med at det var derfor hu ikke ville sove mer klokka 4 i natt Gjorde ikke ting bedre at lillemannen våknet og var klart til å starte dagen sånn ca 10 minutter etter at hu endelig sovna i vår seng. Typisk altså... Tror derfor at det blir en tidlig kveld i kveld, for bortsett fra et kvarter på badegulvet i dag tidlig og et kvarter på sofaen har jeg ikke sovet siden lillemor våkna i natt. Men det gjenstår å se om jeg kommer meg i seng da, for det er jo så koselig å sitte oppe om kveldene. Mannen er på jobb også, så jeg kan se hva jeg vil på tv. Dessuten spiste jeg nettop en nydelig reke og advocadosalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå