Cloudberry Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2041 Del Skrevet 3. september 2009 I dag har jeg og mannen hatt vår verste krangel på leeeeeeeeeeeeenge Om bare bagateller selvfølgelig... Kombinasjonen to trøtte og slitne mennesker, hvorav den ene driver og slutter med snus er vel ikke den beste. Heldigvis ordna det seg, som det forsåvidt alltid gjør. Lillemor har begynt å spise middagsmat nå og i dag lade jeg barnemat selv for første gang (er vel litt flaut å si det siden jeg har en fra før, men kan si til mitt forsvar at jeg har lagd omlag et kvart tonn med sviskemos da ) Synes den ble kjempegod jeg og lillemor spiser med god appetitt. Så er det jo litt greit da, med mat i fryseren som ikke inneholder annet en ferske råvarer Hun har forsåvidt fått sin tredje tann i dag. Oppe denne gangen, men på sida. Ikke midt foran :klø: Synes det var litt merkelig altså... Huff, det går alt for mye sånn matprogram på tv... Blir så utrolig sulten Og ja!!! På mandag skal vi se på hus og i møte med banken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #2042 Del Skrevet 3. september 2009 Dette blir nesten litt freaky, men jeg fikk også veldig lyst på det i dag Har ikke tenkt på den suppa en gang på månedesvis. Men den står iallefall på neste ukes middagsplan Så bra du fant oppskrifta da Åh... Det er en nydelig suppe altså Hadde ikke tenkt på den på lenge jeg heller, men akkurat i det jeg gikk inn i butikken i firetiden fikk jeg akutt behov for den. Snodige greier.. Veldig fornøyd med resultatet i alle fall Bra det har ordnet seg igjen etter krangelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. september 2009 #2043 Del Skrevet 5. september 2009 Så spennende med mulig hus da. Lykke til i banken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2044 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde ikke tenkt på den på lenge jeg heller, men akkurat i det jeg gikk inn i butikken i firetiden fikk jeg akutt behov for den. Snodige greier.. Veldig fornøyd med resultatet i alle fall Bra det har ordnet seg igjen etter krangelen Det ordner seg alltid. Må vel tilføye at vi hadde enda en krangel på kvelden, m huset denne gangen. Men... ordna seg det også Så spennende med mulig hus da. Lykke til i banken Ja, er litt spent altså. Huset er ikke så stort, men helt nytt Jeg brukte halve fredagen på www.ikea.no for å finne møbler som passer inn og tror vi kan å det temmelig nice hvis det blir aktuelt. Men så søkte mannen på en jobb i går og få han den må vi finne et annet område og se etter hus i... Også GRATULERER så mye igjen med lilletuss :rødme: ______________________________________________________________ Barna er i seng og mannen steker biff! Ser ut til å bli en fiiiiiiiiiiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2045 Del Skrevet 10. september 2009 Har ikke vært her så mye, og grunnen er enkel... Her i vårt hjem tenker vi kun på HUS, HUS, HUS for tida Var og kikket på et likens hus på mandag og vi ble vel litt forelsket. Tror vi kan trives i et sånt hus ja Nå har vi ikke bestemt oss endelig enda, men tomta er reservert, slik at ingen snapper den for oss. Det vi har brukt tiden på de siste kveldene har vært å sette opp budsjett, gjøre endringer osv. Det er søren meg mye å tenke på i et helt nytt hus altså, selv om vi ikke skal bygge det selv Vi var i banken på mandag også da og selv om bankmannen var en selvmotsigende idiot så får vi det lånet vi trenger utover husbankinansieringa Tror jeg må prøve meg på en "pusilusliste" i dag jeg... Ferske boller til lunsj Herlig bad med mine to små i kveld Vi kommer mest sannsynelig til å bygge oss hus Masse plommer i hagen Hyggelig besøk av mine foreldre med husdiskusjon Jeg har fått nytt etternavn i dag Bare 10 dager til jeg reiser til Nord-Norge en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2009 #2046 Del Skrevet 10. september 2009 Herlig liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2047 Del Skrevet 11. september 2009 Herlig liste Ja, jeg har det i grunnen ganske så greit innser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. september 2009 #2048 Del Skrevet 11. september 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2049 Del Skrevet 11. september 2009 Så bra! Også gratulerer til deg da Går det bra med to tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. september 2009 #2050 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Så spennande med husbyggingsplanar! Eg satsar på at me også skal byggja hus om nokre år - eg må berre overtala mammen min først. Og så må me først bli enige om kor me vil bu. Endret 16. september 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 17. september 2009 #2051 Del Skrevet 17. september 2009 Her har ikke jeg vært på lenge.... :sjener: Moro med husplaner da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2052 Del Skrevet 18. september 2009 Så spennande med husbyggingsplanar! Eg satsar på at me også skal byggja hus om nokre år - eg må berre overtala mammen min først. Og så må me først bli enige om kor me vil bu. Nå skal vi egentlig ikke bgge hus da, siden vi kjøper oss inn i et prosjekt. Men selv om romløsninger og alt sånt er bestem kan vi få bestemme farger, fliser, innredning og sånn selv. Tror det blir såååå fint altså Selger var hos oss på onsdag g nå er kontrakt under utarbeidelse. Her har ikke jeg vært på lenge.... :sjener: Moro med husplaner da!! Har vel ikke vært her på en stund jeg heller _________________________________________________________________ Snart helg og hva skal Cloudberry i helga? Hun skal i bryllup, fjerde bryllup på fire måneder. Er til ei barndomsvenninne og det blir nok kjempekoselig. Litt moro at det endelig er en av mine venner som gifter seg og ikke mannen sine. Så i dag har jeg skrevet tale Ellers er det mye hustenking for tida og en hel masse tenner. Lillemor har fått 4 tenner på 14 dager og det påvirker både humør og søvn kan en si Også er lillemor 7 måneder i dag 7 måneder og 6 tenner. Ikke verst det altså Nei, jeg må finpusse talen, gjøre litt husarbeid og pakke litt slik at jeg er klar for morgendagen. Og på mandag drar vi på jentetur til Nord-Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 18. september 2009 #2053 Del Skrevet 18. september 2009 Ha en super helg Cloudberry, og kos deg masse på tur nordover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2054 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ha en super helg Cloudberry, og kos deg masse på tur nordover! Blir nok kjempekoselig, men håper bare at humøret til lillemor blir litt bedre for ellers kan det bli temmelig slitsomt :gjeiper: Endret 18. september 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. september 2009 #2055 Del Skrevet 18. september 2009 God helg Håper du får det fint i venninnebryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. september 2009 #2056 Del Skrevet 18. september 2009 Ellers er det mye hustenking for tida og en hel masse tenner. Lillemor har fått 4 tenner på 14 dager og det påvirker både humør og søvn kan en si Også er lillemor 7 måneder i dag 7 måneder og 6 tenner. Ikke verst det altså Her venter vi fortsatt på de første tennene! Men for min del kan de bare holde seg der inne! De ser da mer "baby" ut uten tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2057 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Her venter vi fortsatt på de første tennene! Men for min del kan de bare holde seg der inne! De ser da mer "baby" ut uten tenner! I know Synes det er litt voldsomt jeg også... Lillemannen fikk sin første tann da han var ni måneder, så vi ble litt paffe da de første tennene titta frem da hu var 4 mnd. Hadde nok også helst sett at de holdt seg inne litt lenger, for det gjør virkelig vondt i puppen når hu biter altså Endret 18. september 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. september 2009 #2058 Del Skrevet 19. september 2009 I know Synes det er litt voldsomt jeg også... Lillemannen fikk sin første tann da han var ni måneder, så vi ble litt paffe da de første tennene titta frem da hu var 4 mnd. Hadde nok også helst sett at de holdt seg inne litt lenger, for det gjør virkelig vondt i puppen når hu biter altså Kan jeg tenke meg! :dåne: Au... Her er det ikke pupp lenger, og har vel knapt vært det i det hele tatt. Kun en heeeel masse pumping. Men rett etter bryllupet var det tomt. Det ble bare mindre og mindre tiden før, så var det slutt på melka.. Men greit nok. Hun var stor nok til både grøt og middag, og så ble det noen flasker MME også... Idag er det en flaske MME til lunsj, resten middag og grøt. legger godt på seg og trives. ELSKER maisgrøten hun får til frokost og kvelds. Porsjonene på nesten 3 dl hver er visst for små. Hun kunne spist mer. Men vi bruker jo rett under en pose grøt på 2 dager. Lille matvraket. Og dette er i tillegg til et stort glass Nestle middag. (Nestle ja.. Til mitt forsvar har vi prøvd å lage maaange oppskrifter av barnemat, men hun spytter de ut og griner på nesa. Rare jenta.. Det får bare bli Nestle da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. september 2009 #2059 Del Skrevet 25. september 2009 Går det bra med dere? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. september 2009 Forfatter #2060 Del Skrevet 25. september 2009 Går det bra med dere? God helg! Alt bra her altså!!! Men Cloudberry har ikke vært så mye hjemme i det siste. Forrige helg var jeg i bryllup til ei barndomsvenninne og det var en noe spesiell opplevelse. Det var nemlig ingen som giftet seg Alle gjestene troppet opp i kirka og tradisjonen tro ble bruden ført opp midtgangen av sin far. Jeg begynte å spekulere litt når det var kateketen og ikke en prest som sto i alterringen. Tror dere ikke at luringene hadde vært gift i mange måneder allerede De dde inngått ekteskap hos byfogden og skulle bare få velsignelse i kirka. Ikke var det noen andre enn forloverne som visste det heller, så snakk om overraskelse. Men det ble en fantastisk feiring uansett da På mandag kveld dro jeg og lillemor nordover for å besøke gamle trakter. Det ble noen utrolige flotte dager hvor jeg fikk møtt igjen masse folk og så fikk jeg besøkt ssen jeg hadde før jeg flyttet. Merker at jeg savner Nord-Norge enda mer nå som jeg har vært der en tur, men det er kanskje ikke så rart. I dag har jeg vært på besøk hos ei i barselgruppa før vi lnte bort barna til mine foreldre slik at vi fikk tatt en ordentlig helgevask. Må si at det var godt å kunne vaske uten å ha en sutnde og utålmodig unge til å akkopagnere arbeidet Lillemor har forresten begynt å åle seg fremmover i dag så nå virker det som hun blir litt mer tålmodig til å ligge på gulvet. Jammen meg på tide. Nå i kveld har jeg og mannen fortært et bedre tapasmåltid med goood vin Tapas er nam altså, men som vanlig har jeg lagd mat til en liten hær. Blir gjerne sånn når man skal prøve ut flere nye retter på en gang Nei, må vel legge seg. I morra kommer svigerfar på overnattingsbesøk Dessuten har jeg fått den nyeste Jo Nesbø så da er det forsåvidt en fryd å legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå