Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller var det skredderen? :fnise:

Det høyrest ut som et supert utdrikningslag! Så kjekt å ha ein fin heil dag med sine beste venner samla!

Så du har begynt med graut til vesla? Tenkte me skulle prøve det snart også, mi får berre melk ennå. Flaske tar ho ikkje, men er flink til å ete melk fra t-skei :tommelopp: Då gaper ho stort, moro!

Selvsagt mente jeg skredderen :flau: Lurer på hvordan kjolen hadde sett ut hvis jeg måtte til en snekker for å tilpasse den :klø:

Vi begynte med grøt i håp om at hun skulle sove lengre på natta. Og det ser ut til at det funker for i tre netter nå har hun sovet fra halv åtte til halv fem :sjokk:

Flink du har vært da :)

Så deilig at lillejenta sover så bra. Det håper jeg min lillejente har tenkt å gjøre også... :sjenert: Jeg kommer muligens til å spørre og grave litt her fremover altså, du er liksom forsøkskanina med to tette :fnise:

Nå er vel snart dagboka di 100 sider også...

Det tok sin tid, men håper hu har tenkt å fortsette på dette viset. Sliter litt med duppinga på dagen da :sjenert:

Nå da?

Nå vel?

*vil ha første innlegget*

Det var da fælt da...

Kan ikke gi opp nå....

NÅ vel?

Jippi!!!

:bolledeig: 100 sider! :bolledeig:

Beklager at jeg kuppa boka di :fnise:

Kuping er greit. Spesielt når man er så utholden som du er :kose::fnise:

Hundre sider :strix:

Hoho, Imli! :skratte:

Grattis med 100 sider, Cloudberry! :danse::danser::danse:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 100 sider! :danser::skya:

HURRA!!!!

I går startet lillemannen dagen med å spy både på seg selv og mamma'n sin :( Heldigvis ble det bare med den ene gangen, men så sint og sur som han var i går fryktet jeg at min planlagte bytur i dag skulle gå åt skogen. en haldigvis våkna han i storslag i dag. I tidligste laget vel og merke, men i fin form.

Tror dere ikke da at lilletuppa har 39 grader i feber :sur: Har ting jeg egentlig må gjøre i byen også, som å kjøpe bryllupsgave + noe å ha på meg til et byllup vi skal i i morra. Dessuten har jeg avtalt å hente søstra til samboer'n og typen som skal komme på besøk. Huff... Føler at det alltid er noe når jeg skal ut på farten...

Får se ann feber'n litt og høre etter om besøket kan ta toget et stykke (går ikke tog hit) også får jeg stikke som snarest innom et kjøpesenter og ordne gave... Og nok en gang må jeg utsette alt jeg skulle gjøre. Barn er fint, men hvorfor må de bli yke på så teite tidspunkt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da :troest:

:Nikke: Men feberen sank en grad på en time så det ble bytur allikevel. Hu var litt slapp da, men sov det meste av tida og da gikk det forsåvidt greit :)

I kveld har vi besøk og det er utrolig koselig. God middag, oreoskake og scrabble :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:skaal: 100 sider!! :skaal:

Håper ungene har blitt friske og raske igjen! :klemmer:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heisann alle sammen!

Det ser ut som om det har blitt en aldri så liten KG-pause på meg. Med lillemannen hjemme hver dag edet ikke mulig å få skrevet noe på dagtid og kveldene går stort sett med til bryllupsforberedelser og ikke minst talesriving ;)

Jeg følger med dere altså og regner med at jeg kommer sterkere tilbake etter den store dagen :jepp: Ikke lenge igjen nå :sjokk:

Dere får ha en fortsatt god sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Godt å se deg igjen :)

Skjønner godt at du har det travelt nå, lykke til med videre forberedelser!

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har forresten sluta å ta flaska :sur::kjefte: Går da ikke ann det :regler: Hu tok den jo før :klø:

Eller hun får i seg litt, men ikke mer enn at hun skriker endel hvis noen passer henne. Heldigvis spiser hun grøt da, så forhåpentligvis kmmer vi oss igjennom bryllupsdagen (og natten :fnise: )

..måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle oppdaterer litt...

Nå er vi stort sett ferdige med bryllupsforberedelsene :tommelopp: All bekledning er kjøpt inn til alle fire og vi har god kontroll på opplegget. Mangler bare å hente kake, hente kjole hos skredder, dressen på rens og ringene som skal graveres. Og ikke noe av det der kan jeg gjøre før i slutten av neste uke. Til og med talen har jeg god kontroll på, så nå er det vel bare å vente på den store dagen :Nikke:

Det som imidlertid ikke er så bra er at jeg og samboer'n gjennomgår en litt tøff fase for tida. Kan jo være bryllupsnerver da ;) Vi kommuniserer generelt veldig dårlig, begge er så utrolig sure og grinete og vi glefser unødig mye til hverandre. Mulig vi rett og slett er slitne av å ha to små barn, men det kommer vi nok til å være en stund til så vi bør finne noen løsninger. Hadde oss en lang prat på fredag og vi har prøvd å være litt hyggeligere med hverandre i helga. Noe vekslende hell kanskje, men vi jobber med saken. Er vel ikke så alvorlig trøbbel, men hverdagen blir liksom så ukoselig :(

Men han kasta meg ut av huset på fredag kveld... Med det for øyet at jeg skulle gå ned til foreldrene mine å sove der. Jeg syntes det var litt teit å sove borte, men gud så godt det var med NI TIMER søvn i ett strekk :hakeslepp: Har ikke vært å bortsjemt på den fronten siden lillemor ble født. Og hva viser det seg... Joda, hu tar flaske hu, men ikke på natta. For da er hu ikke så sulten... Sleipe lilleungen som bare vil ha kos. Så nå får hu bare flaske på natta og så får vi se om hu avvennes.

Ellers fikk vi besøk av broren til samboer'n, kone og barn som bor i England i går. De ar over til i dag også kommer de tilbake om en ukes tid. Dattera deres som er ett år var så sjenert da vi var der på besøk, men hu hadde virkelig forandret seg :jepp: Samboer'n fikk til og med holde hen i dag og det fikk han ikke i løpet av de fem dagene vi var i England. Vi skal passe henne litt mens de er her så vi puster litt lettet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her høres det ut som alt er klart ja. Tenk, snart er du Fru du også ;)

Kjedelig med kommunikasjonsproblemer da, men så lenge man er oppmerksom på det og prøver å ta tak i det, så vil det vel gå seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi, her har jeg visst ikke vært på evigheter :sjenert:

Men her nærmer det seg bryllup ja :strix: Så moro, du har jo det meste klart også ser det ut til.

Kjedelig med dårlig periode med mannen sånn rett før bryllupet og da. Men sånn er det jo bare i samliv, det går litt opp og ned. Godt dere fikk pratet ut litt, og det går seg nok til igjen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

:vinke:

Husker vel fra i fjor at det var litt ampert før bryllupet - og kan tenke meg at det er enda mer stressende hos dere med to små! ;)

Lykke til i innspurten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, kjedelig at det er så amper stemning hos dere om dagen.. Sånn rett før bryllupet. Men som andre også skriver, så er det jo opp- og nedturer i et forhold. Og i tillegg tror jeg det har litt og si at det er rett før dere skal gifte dere. Bryllupsnerver..

Kjære og jeg var litt sånn rett før termin med S. Da tenkte jeg noen ganger at "herre gud!! Hvordan skal dette gå, vi skal jo snart ha barn sammen!!" Men det også hadde kanskje noe med nervene over at noe stort i livet våres snart skulle skje. Noe vi ikke visste noe om enda, og den uvissheten skapte nok et lite "bluss". Er kanskje sånn før bryllup også...? :vetikke: Og i tillegg to små.. :sjenert:

Lykke til med inspurten og den store dagen, hvis jeg ikke er innom her før det skjer! ;)

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...