Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Så spennende med bryllupsplaner da ;) Virkelig blitt effektiv etter lillejenta kom. Navnefest og bryllupsplaner ;)

Blir det stort bryllup da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste som sliter med dagbokrunder... Enda jeg bare har EN unge....! ;)

Oiiiii, bryllupp!!! :rødme: Så koselig!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bryllupsplaner da ;) Virkelig blitt effektiv etter lillejenta kom. Navnefest og bryllupsplaner ;)

Blir det stort bryllup da?

Det blir overhodet ikke et stort bryllup :riste: Cloudberry lider litt av bryllupsangst og skulle egentlig ønske at man kunne gifte seg ved å krysse av på et skjema på internett eller noe sånt :fnise: Div. familiære grunner gjør også til at bryllupsfest ikke trenger å bli så hyggelig, så her blir det kjapt og enkelt :) Vielse hos byfogden og bedre middag på restaurant med nærmeste familie (foreldre, søsken og forlovere). Etter middagen sender vi barna med besteforeldre hjem, tar inn på hotell og drar ut på byen sammen med søsken og forlovere. Vi tror det blir sånn iallefall ;) Ikke noe prinsesebryllup her i gården altså :riste:

Du er ikke den eneste som sliter med dagbokrunder... Enda jeg bare har EN unge....! ;)

Oiiiii, bryllupp!!! :rødme: Så koselig!! :hjerte:

Synes ikke bryllup er så koselig jeg da, men tror vi har funnet en løsning vi kan leve med :)

Ojoj, bryllup!! :hjerte: Så koselig, gratulerer så mye!

Takker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir overhodet ikke et stort bryllup :riste: Cloudberry lider litt av bryllupsangst og skulle egentlig ønske at man kunne gifte seg ved å krysse av på et skjema på internett eller noe sånt :fnise: Div. familiære grunner gjør også til at bryllupsfest ikke trenger å bli så hyggelig, så her blir det kjapt og enkelt :) Vielse hos byfogden og bedre middag på restaurant med nærmeste familie (foreldre, søsken og forlovere). Etter middagen sender vi barna med besteforeldre hjem, tar inn på hotell og drar ut på byen sammen med søsken og forlovere. Vi tror det blir sånn iallefall ;) Ikke noe prinsesebryllup her i gården altså :riste:

Var det jeg mente du hadde snakket om tidligere ja. Men syns det hørtes ut som det kan bli en kjempefin dag bare det ;) Det viktigste er jo at man koser seg selv. Jeg har i alle fall ikke angra på at vi tok det stille og rolig (ennå :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg mente du hadde snakket om tidligere ja. Men syns det hørtes ut som det kan bli en kjempefin dag bare det ;) Det viktigste er jo at man koser seg selv. Jeg har i alle fall ikke angra på at vi tok det stille og rolig (ennå :sjenert: )

Det er det samboer'n er redd for også, at jeg skal angre meg i ettertid fr at vi hadde et enkelt bryllup. Ikke at jeg tror det vil skje. For all del, jeg synes store bryllup er storveis, bare ikke når jeg selv skal orge og planlegge :riste:

Man skal ha det bryllupet man har lyst til å ha! :jepp:

:bolledeig: for navnefest og bryllup :)

Helt enig, og når man egentlig ikke vil ha så mye bryllup tror jeg vi har funnet en grei løsning :)

Så spennande at dåke planlegger bryllup! :hoppe:

:sjenert: Synes ikke bryllupsplanlegging er så stas egentlig, mer et nødvendig onde.

:sol: :sol: :sol: og nydelig vær :) Vi skal straks gå ned til mamam og pappa og spise lunsj. Har bare et par unger som å våkne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllup :strix: Ingen vits å ha stort bryllup hvis man ikke ønsker det! Det viktigste er jo at dere koser dere på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

En stund siden jeg har vært innom tror jeg :sjenert: Men gratulerer med bryllup og navnefest! :strix: Som mange andre har sagt her - man gjør det slik man vil :) Skulle jeg gjort det om igjen hadde det blitt mye mindre, men jeg angrer jo ikke et sekund over at vi gjorde det som vi gjorde ;) Men orgingen holder for den gang for å si det sånn :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med bryllup :strix: Ingen vits å ha stort bryllup hvis man ikke ønsker det! Det viktigste er jo at dere koser dere på dagen :)

En stund siden jeg har vært innom tror jeg :sjenert: Men gratulerer med bryllup og navnefest! :strix: Som mange andre har sagt her - man gjør det slik man vil :) Skulle jeg gjort det om igjen hadde det blitt mye mindre, men jeg angrer jo ikke et sekund over at vi gjorde det som vi gjorde ;) Men orgingen holder for den gang for å si det sånn :fnise:

:klemmer:

Tusen takk begge to :klemmer:

Nå kommer ikke bryllup her i gården som noen bombe akkurat. Vi hadde nemlig bestilt vigsel for to år siden, men avlyste da det viste seg at lillemannen var på vei. Så nå prøver vi på nytt :)

Vet ikke helt hva det er med meg og bryllupsorging jeg altså. Navnefestorging er bare koselig, men med en gang det blir snakk om bryllup blir jeg likblek og ser mørkt på alt. Men tror vi har en plan nå altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hele dagen bare forsvunnet av seg selv :klø:

Var nede hos mamma og pappa på lunsj, roastbeeflunsj :nigo: Skulle ikk ebli så lenge, men plutselig var klokka fire. Informerte de om at det blir bryllup og vips måtte de kaste sydenturplanen sin. Men ærlig talt, de er så ofte i syden at jeg ikke har det fnugg av dårlig samvittighet :regel: De hadde forsåvidt ikke bestilt tur heller. Uansett kunne de mer enn gjerne ta med seg ungene hjem etter bryllupsmiddagen slik at vi får en alenekveld :strix: Så da var det i boks :)

Hjemme igjen gjorde vi ikke annet enn å mate/aktivisere lillemannen og plutselig var det leggetid. Siden vi ikke hadde spist noe middag enda, en roastbeeflunsj sitter godt i :fnise: dro samboer'n og kjøpte kebab til oss. Og etterpå ble det dessert, is med peanøtter og oboypulver :sikle: Så nå er jeg temmelig god og mett :)

Og i morgen er det ny uke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så koselig at dere skal gifte dere da. Høres jo ut som en fin plan for dagen :jepp:

Ha en fin uke :vinke:

Jeg er også fornøyd med planen, så får vi håpe at dagen blir like bra inn real life :)

Denne uka her har flydd avgårde. Blir gjerne sånn når man har litt å gjøre på dagene ;)

Mandag gikk stort sett med til husarbeid, en gåtur på apoteket og til å bestille noen bilder jeg kan sende til min mormor (som ikke har mail og som har såååå lyst til å se den lille), takkekort og annonser i et par aviser. Mye arbeid med å få en baby altså :jepp:

På tirsdag hadde jeg begge ungene hjemme alene hele dagen for første gang. Det gikk faktisk overraskende greit, men så sov den lille nesten hele dagen også da ;) Fikk til og med tid til å ordne prototype av navnedagsinnbydelse :nigo: Tror den skal bli ganske stilig altså. Synes jeg har vært ganske flink da siden jeg klarte å lage innbydelser av kort og papir jeg har liggende. Men det er mulig det sier mer om mitt hobbyforråd :plystre:

I går dro jeg og snuppis tidlig inn til Trondheim og møtte ungenes tante. Hadde noen ærend, som å kjøpe flere ammebh'er siden mine må vaskes så ofte og bytte noen klær til M. Utrolig koselig. Godt å sitte på kafe, drikke kaffe og :skravle: litt. Blir ikke så ofte når man bor på landet :riste: Etterpå dro jeg og M på babykino. Har aldri vært på det før, men det frister virkelig til gjentagelse :)

I dag har jeg begge ungene hjemme og det har nok ikke funka like bra i dag nei :sjenert: Har vært en noe kritisk halvtime her med to stykker som hyler. Når den minste roet seg benyttet jeg annledningen til å legge lillemannen. Mens jeg bysset begynte selvsagt snuppis å hyle igjen og vekket han som akkurat hadde sovnet. Ble litt springing frem og tilbake, men nå sover iallefall den store og den lille får mat :bolledeig: Håper det forholder seg sånn frem til vi må dra på helsestasjonen om en times tid. Begge to skal nemlig på kontroll i dag.

Holder forresten på å fylle ut diverse skjema ang navnefesten og alle foreldrene må finne dikt som skal leses til deres barn. NOEN FORSLAG??? Er helt blank jeg...

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes forskjellige diktsider,feks dikt.no. Du kan jo prøve å google det :)

Godt å høre at alt bare er stas :)

HAr googlet og googlet men finner liksom ikke noe som passer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...