lille katt Skrevet 10. mars 2009 #1701 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis det er i oppå-skulderen-for-raping-etter-amming-stillingen hun gulper, må du først pakke henne inn i en klut (rundt halsen og over armene hennes) og dekke til deg selv med en klut før du legger henne opp . Ikke alltid jeg kommer på det eller gidder det selv, da... Men da blir det som regel gulp på både meg og henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1702 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis det er i oppå-skulderen-for-raping-etter-amming-stillingen hun gulper, må du først pakke henne inn i en klut (rundt halsen og over armene hennes) og dekke til deg selv med en klut før du legger henne opp . Ikke alltid jeg kommer på det eller gidder det selv, da... Men da blir det som regel gulp på både meg og henne . Hu gulper uansett hva man gjør... Når hun rapes, når hun ligger ved puppen (og fremdeles har den i munnen) når hun ligger og sover, på stellebordet og ikke minst når vi er på vei til stellebordet og spesielt når vi nettopp har skiftet og er på vei derifra. Føler derfor at det er umulig å helgardere seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. mars 2009 #1703 Del Skrevet 10. mars 2009 Hu gulper uansett hva man gjør... Når hun rapes, når hun ligger ved puppen (og fremdeles har den i munnen) når hun ligger og sover, på stellebordet og ikke minst når vi er på vei til stellebordet og spesielt når vi nettopp har skiftet og er på vei derifra. Føler derfor at det er umulig å helgardere seg Det høres ganske slitsomt ut... Hvor lenge er det vanlig at de gulper, egentlig? Håper det roer seg litt for henne snart! Jeg er ikke så flink til å legge igjen spor om dagen, men jeg leser, og det høres ut som om du takler overgangen til livet som tobarnsmor veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1704 Del Skrevet 10. mars 2009 Det høres ganske slitsomt ut... Hvor lenge er det vanlig at de gulper, egentlig? Håper det roer seg litt for henne snart! Jeg er ikke så flink til å legge igjen spor om dagen, men jeg leser, og det høres ut som om du takler overgangen til livet som tobarnsmor veldig bra! I følge jordmor (og HS-student) som nettopp var på hjemmebesøk så er det desverre vanlig at sånne gulpeunger gulper til de begynner med mer fast føde :gjeiper: Men, man blir sikkert vant til å lukte litt surt 24/7 Det går så langt bra å være tobarnsmor ja Det er nesten sånn at jeg føler at jeg burde finne på noe å spørre om på hjemmebesøket slik at de ikke skal tro at jeg sitter her og lyver for å fremstå i et bra lys. Føler at ting er litt i overkant rosenrødt for tida. Huff, alt man nå skal bekymre seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1705 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi har bestemt oss for å ha navnefest for begge ungene den 25 april ...selv om det pga diverse familiære issues nok er en risiko at det går åt skogen. Men man må da prøve å samle troppene en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. mars 2009 #1706 Del Skrevet 10. mars 2009 Så moro med dobbel navnefest da Vi skal også ha navnefest og ikke dåp. Og hvis alt går etter planen skal vi ha i september. De arrangeres bare 2 ganger i året der vi skal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1707 Del Skrevet 10. mars 2009 Så moro med dobbel navnefest da Vi skal også ha navnefest og ikke dåp. Og hvis alt går etter planen skal vi ha i september. De arrangeres bare 2 ganger i året der vi skal ha den. Ja, og HEF har til og med søskenrabatt Her er det også navnefestsermoni kun to ganger i året så det var enten april eller til høsten. Like greit å få det unna først som sist, lillemannen begynner jo å bli stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. mars 2009 #1708 Del Skrevet 10. mars 2009 Hu gulper uansett hva man gjør... Når hun rapes, når hun ligger ved puppen (og fremdeles har den i munnen) når hun ligger og sover, på stellebordet og ikke minst når vi er på vei til stellebordet og spesielt når vi nettopp har skiftet og er på vei derifra. Føler derfor at det er umulig å helgardere seg Storesøster var sånn... Hun gulpet HELE tiden. Jeg byttet på henne hele tiden, men gadd sjelden bytte på meg selv . Da måtte det i tilfelle være en sånn gigagulp som rant inn i genseren og inn i bhen og sånt... Det høres ganske slitsomt ut... Hvor lenge er det vanlig at de gulper, egentlig? Håper det roer seg litt for henne snart! Storesøster gulpet ihvertfall i et halvt år... selv om hun begynte med grøt... Lillesøster gulper også, men det er betraktelig mer overkommelig. Foreløpig har hun bare hatt én sprutegulp, resten har vært smågulping som stort sett treffer klutene . Det kan jeg leve med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. mars 2009 #1709 Del Skrevet 10. mars 2009 Mine barn gulpet helt til jeg gikk over til kumelk, noe jeg gjorde rett før de fylte ett år...tror jeg. Æsj, det er kjedelig med så mye gulping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1710 Del Skrevet 11. mars 2009 Storesøster var sånn... Hun gulpet HELE tiden. Jeg byttet på henne hele tiden, men gadd sjelden bytte på meg selv . Da måtte det i tilfelle være en sånn gigagulp som rant inn i genseren og inn i bhen og sånt... Storesøster gulpet ihvertfall i et halvt år... selv om hun begynte med grøt... Lillesøster gulper også, men det er betraktelig mer overkommelig. Foreløpig har hun bare hatt én sprutegulp, resten har vært smågulping som stort sett treffer klutene . Det kan jeg leve med! Jeg gidder heller ikke å skifte, så fremt det ikke er en gigagulp. Det er desverre mange gigagulper Men... så snill som denne ungen er så kan jeg vel leve med gulpinga Mine barn gulpet helt til jeg gikk over til kumelk, noe jeg gjorde rett før de fylte ett år...tror jeg. Æsj, det er kjedelig med så mye gulping. Mye klesvask det kommende året skjønner jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. mars 2009 #1711 Del Skrevet 11. mars 2009 Her også er det masse gulping, masse gigagulper og mye klesvask... De sa gulpingen kom til å avta etter tre måneder, men det har jeg IKKE sett noe av...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. mars 2009 #1712 Del Skrevet 11. mars 2009 I. gulpar heldigvis mindre no, enn ho gjorde i starten. Og det er jammen godt, for ho var ein storgulpar ho også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1713 Del Skrevet 12. mars 2009 Her også er det masse gulping, masse gigagulper og mye klesvask... De sa gulpingen kom til å avta etter tre måneder, men det har jeg IKKE sett noe av...! I. gulpar heldigvis mindre no, enn ho gjorde i starten. Og det er jammen godt, for ho var ein storgulpar ho også! Her har vi altså en baby som gulpet mindre etterhvert og en baby som ikke gulpet mindre. Anser mine sjanser til å redusere klesvasken til å være 50/50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #1714 Del Skrevet 12. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg skal bidra med i tråden for øyeblikket. Vesla gulpa litt hu også, men ble mer satt ut av den fontenespyinga hu hadde en del ganger da hun var mindre. 2-3 meter bortover gulvet. Da ble pappen redd gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1715 Del Skrevet 12. mars 2009 Samboern's siste permisjonsdag i dag Fra og med neste uke blir jeg alene med begge to når lillemannen ikke er i barnehagen. Litt spent på hvordan det går, men det må bare gå bra. Vi hadde nemlig egentlig tenkt at lillemannen skulle begynne fullt i barnehagen fra høsten av, men jeg kommer til å fortsette å ha han hjemme to dager i uka til nyttår. Har vært en grei dag så langt. Lillemannen har ikke vært i slaget da, noe som har gitt seg utslag i en smule sinne og trass. Det eneste som har fått han i godt humør er enten å kjøre karusell med reclineren eller at han får høre på Skunk Anansie på cd'spilleren og styre volumet selv. Søte gutten :rødme: Står regelrett og digger musikken, tendenser til headbanging nesten... Uuuups - duppen over, den pcfreaken våkner... Må skrive mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. mars 2009 #1716 Del Skrevet 12. mars 2009 Inne og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. mars 2009 #1717 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare innom for å øsnke deg en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 13. mars 2009 #1718 Del Skrevet 13. mars 2009 Innom med en og ønsker lille familien en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1719 Del Skrevet 13. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg skal bidra med i tråden for øyeblikket. Vesla gulpa litt hu også, men ble mer satt ut av den fontenespyinga hu hadde en del ganger da hun var mindre. 2-3 meter bortover gulvet. Da ble pappen redd gitt. Du er ikke den første pappa'n som blir redd av spygulping Var en noe stresset pappa her i huset også... Inne og oppdaterer meg Bare innom for å øsnke deg en flott helg!! Innom med en og ønsker lille familien en fin helg! til dere også, flickor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1720 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Rakk visst ikke å skrive mer i går jeg... I dag har jeg og snuppis vært på bytur Hadde noen ærend som jeg fikk unnagjort og så besøkte vi ei venninne som ogå har baby i samme slengen. Utrolig koselig å kunne litt, spesielt med noen som har unger Fikk shoppa meg litt nye klær selv også, og det er jo alltid stas Nå i kveld er svigerfar på besøk. Etter eget ønske fikk han hente lillemannen i barnehagen og var alene sammen med han hjemme hos oss siden jeg var borte og samboer'n på jobb. Kjenner at jeg er sliten nå, på samme tid som det er utrolig godt å finne på noe annet enn å være hjemme en dag. Og så greit som det var å dra på tur med snuppis Ellers sysler Cloudberry med BRYLLUPSPLANER Slik det ser ut nå blir det bryllup den 14. august. Nei, må bade lillepia jeg. Spørs om det blir dårlig med dagbokrunde i dag. Må bare unnskylde altså. Endret 13. mars 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå