Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ër hjemme igjen jeg... Man kan visstnok aldri være helt sikre på det helsevesenet sier :riste:

Jeg reiste inn i dag tidlig og ble lagt til registrering, fikk satt inn veneflon og sånn før de skulle kontrollsjekke leiet og foreta snuing. Og hva viser det seg... Tøtta har vridd seg i løpet av natta og ligger nå i et perfekt seteleie (hva nå det er :vetikke: )

De vil helst ikke sette igang setefødsler før termin så etter enda litt mer registrering var det bare å dra hjem igjen og vente på rier. Hvis ikke noe sjer innen tirsdag blir jeg satt igang da, så fremt hun ikke har snudd hodet ned ;)

Så jeg blir nok ingen køsniker og det ser dårlig ut for baby før helga. Men synes egentlig at det er greit, er jo best at ting går sin naturlige gang :Nikke:

Har vært hos mamma og pappa med lillemannen og fått middag der. Er så sliten nå at tårene triller. Har nok vært litt for mye de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:troest: dakar Cloudberryen min :hug:

Skal ikke være lett :sjenert: Så utrolig kjedelig at du ikke ble satt i gang :sukk: Håper du får slappet mye av da før du evnt. blir satt i gang! Ellers så får vi håpe at lillejenta skjønner at hun snart skal ut og at det setter i gang av seg selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I all verden... Lider de av beslutningsvegring på sykehuset ditt? Det var da voldsomt så mye frem og tilbake det skulle være! Slapp godt av i kveld, la tårene trille og ta livet med ro de neste dagene, det fortjener du virkelig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg lese litt tilbake her, ble så forvirret :klø:. Men det var bare i tverrleie de ville ta KS altså? Mens i seteleie blir det vanlig fødsel? Og nå ligger babyen i seteleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...