Nattlys Skrevet 3. februar 2009 #1381 Del Skrevet 3. februar 2009 Hihi, merkelig det altså, at noen navn ikke passer når man får se babyen! Oi, litt dramatisk! Kan hun snu seg igjen selv, før fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2009 #1382 Del Skrevet 4. februar 2009 Oi, tverrleie! Hva skjer da, hvis hun ikke snur seg før fødslen begynner? Blir det keisersnitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1383 Del Skrevet 4. februar 2009 Hihi, merkelig det altså, at noen navn ikke passer når man får se babyen! Oi, litt dramatisk! Kan hun snu seg igjen selv, før fødselen? Oi, tverrleie! Hva skjer da, hvis hun ikke snur seg før fødslen begynner? Blir det keisersnitt? Forhåpentligvis snur hun seg før, men det var også stor sjanse for at hun snur seg når riene starter. Vi må iallefall inn på sykehuset så fort jeg kjenner noe slik at de kan følge med og hvis hun ikke snur seg blir det KS ja... Litt vanskelig å føde en unge på tvers Det som imidlertid kan skje er at ungen snur seg til seteleie og da vet jeg ikke hva jeg vil gjøre. Lillemannen lå i seteleie lenge og jeg ble da tilrådet KS siden ungen var rundt 4 kg og at et av bekkenmålenen mine var 1 mm for lite. Nå har jeg jo bevist at jeg er i stand til å føde en relativt stor unge tidligere og legen denne gangen mente at tøtta var mindre. Men man har jo alltid denne lille tvilen uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 4. februar 2009 #1384 Del Skrevet 4. februar 2009 Krysser fingrene for at jenta har 'vett' til å snu seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2009 #1385 Del Skrevet 4. februar 2009 Innom og gir en lyd fra meg. Håper lilletøtta snur seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #1386 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg krysser også fingrene for at hun snur seg - og snur seg riktig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2009 #1387 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper bebisen snur seg ja Fødte du i sete sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1388 Del Skrevet 5. februar 2009 Takker for støtte og kryssede fingre Hu turner iallefall veldig i kveld, men ikke noe hode ned så langt Fødte ikke i sete sist nei for lillemannen hadde vett til å snu seg uka før termin han I dag var det samboer'n sin tur til å ta lillemannen om morgenen og tror dere ikke at rampen sov til klokka sju igjen Fint det altså, men jeg begynner å ane en viss favorisering om morran her :klø: Nå kan det ha noe med å gjøre at han sover lengre fordi han er mer sliten etter å ha vært i barnehagen, så i dag har jeg aktivisert han etter beste evne for å slite han ut litt Eneste som er synd er at jeg sliter meg selv ut også Vi var iallefall ute i dag og gikk tur med akebrett (for det har kommet litt snø ) Akebrett har tydeligvis blitt stor stas for han gliste konstant Jeg og samboer'n snakket i går om at det egentlig ikke har gått opp for oss at vi skal få en ny baby. Litt sent kanskje men vi tar oss begge i å glemme det innimellom. Tyder vel på at vi er avslappet til det hele, men kanske litt i meste laget :klø: Uansett tror jeg ikke på fødsel med det første... Nei, nå skal jeg spise litt. Samboer'n har ordnet med kveldsmat. Wasa frøknekkebrød med hvitost og piffi stekt i stekeovnen. Høres kanskje litt sært ut, men det er utrolig godt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. februar 2009 #1389 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, det hørtes sært ut Spiser samboeren det også eller er det en sånn gravidting? Så kos med leking ute på akebrettet Lur tanke om å sliten ut minien, men ikke mammaen kanskje? Ha en kjempefin kveld iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1390 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, det hørtes sært ut Spiser samboeren det også eller er det en sånn gravidting? Så kos med leking ute på akebrettet Lur tanke om å sliten ut minien, men ikke mammaen kanskje? Ha en kjempefin kveld iallfall Det er absolutt ikke en gravidting, men samboern's egen oppfinnelse. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1391 Del Skrevet 5. februar 2009 DET GJØR VONDT OVERALT ... og ikke hjalp det med krokanis heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. februar 2009 #1392 Del Skrevet 5. februar 2009 DET GJØR VONDT OVERALT ... og ikke hjalp det med krokanis heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 6. februar 2009 #1393 Del Skrevet 6. februar 2009 HVA?! Hjalp ikke krokanis?! :dåne: Jeg var så sikker på at det hjalp mot ALT! *noterer i boka at krokanis IKKE hjelper.. * Krysser fingrene for at du snart får hilse på den lille frøkenen, og at det DA går opp for dere at dere blir flere Forresten... Jeg vil OGSÅ ake på akebrett sammen med unger. Utrolig morsomt!! Ble inviter med på aketur forrige søndag, men da hadde altså hunden dratt meg så hardt avgårde at jeg ramlet, med full kraft, ned på et isbelagt skispor.... Som da resulterte i at jeg stavret meg avgårde med store smerter, så aketur lå ikke høyest på ønskelista, for å si det slik... Kos dere!!! God fredag og heeeeeeeeeeeelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1394 Del Skrevet 6. februar 2009 HVA?! Hjalp ikke krokanis?! :dåne: Jeg var så sikker på at det hjalp mot ALT! *noterer i boka at krokanis IKKE hjelper.. * Krysser fingrene for at du snart får hilse på den lille frøkenen, og at det DA går opp for dere at dere blir flere Forresten... Jeg vil OGSÅ ake på akebrett sammen med unger. Utrolig morsomt!! Ble inviter med på aketur forrige søndag, men da hadde altså hunden dratt meg så hardt avgårde at jeg ramlet, med full kraft, ned på et isbelagt skispor.... Som da resulterte i at jeg stavret meg avgårde med store smerter, så aketur lå ikke høyest på ønskelista, for å si det slik... Kos dere!!! God fredag og heeeeeeeeeeeelg!! Nei, jeg skjønner heller ikke det at krokanis ikke hjalp :klø: Akebrett er stas ja selv om det ble vel litt i trangeste laget når både jeg og lillemannen skulle sitte på samtidig Men det gikk på et vis. Ha ei flott helg du også Synes det nettopp var helg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1395 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå er det erklært offisielt. Lillemannen bedriver komplott mot mamma'n sin For hva skjedde i natt når jeg skulle opp tidlig. Joda, han våknet klokken to og sto i senga si og hylte :dåne: Sat inne hos han og fikk roet han ned etterhvert og lista meg ut da jeg trodde han sov. Heldigvis tok samboer'n med seg dyna og la seg inne hos han, men halv seks våknet ungen igjen han Gjorde meg klar til å stå opp, men samboer'n sa at han skulle prøve og ta han i sengen hos seg. Og hva skjedde da? Ungen sovna og sov til KLOKKA SJU. Ikke at jeg er sint for det altså, men jeg greier ikke det mesterstykket der for tida Uansett, godt å få sove litt lenger enn halv seks siden jeg ikke kan legge meg nå på morran i dag. Jeg hadde nemlig bestilt ved på tirsdag som selvsagt ble levert mens jeg var på sykehuset og i dag kommer vedmannen for å få pengene sine. Men startet morran med et varmt bad i håp om at det skulle hjelpe på ryggsmertene (siden krokanis har mistet sin status som universalmedisin ) Men det hjalp ikke nevneverdig det heller Lilletøtta har nok snudd litt på seg i natt også, men fremdeles ikke noe hode på rett plass Men det turnes og det turnes så da er det kanskje håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #1396 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg satt og kikket i papirene fra UL på tirsdag og så at lillebebis var estimert til å ha en vekst på + 6 %. Etter litt googling fant jeg ut at det vil tilsvare en fødselsvekt på 3710g Hun blir altså ingen liten frøken, men noe mindre enn sin storebror som var noe sånt som + 12 %. Blir spennende å se da om det stemmer. I dag har jeg faktisk virkelig begynt å glede meg til bebisen kommer. Ikke at jeg ikke har gledet meg før, men nå begynner det liksom å gå opp for meg at det faktisk skal komme en liten en snart Gleder meg til å se hvordan hun ser ut (hvis det ikke viser seg å være en han ) og hvordan hun er som person. Ellers er ikke dagen i dag så veldig bra. Magetrøbbel, halsbrann og en grusom smak i munnen. Gjorde et nytt krokanisforsøk og det hjalp kanskje litt mot halsbrannen Heldigvis ringte samboer'n i stad og sa at han kunne hente i barnehagen, så da slipper jeg å forlate huset Lillemannen får ikke kortere dag i barnehagen da, men sånn som han hyler når vi henter han så gjør det kanskje ikke så mye GOD HELG ALLE SAMMEN Var det ikke nettopp helg forretsen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2009 #1397 Del Skrevet 6. februar 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 6. februar 2009 #1398 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehehe, flire av krokan-is som universalmedisin! Men det er jo absolutt den beste isen. Håper formen bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. februar 2009 #1399 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har går det jammen unna - du skal jo snart føda! Synd at formen ikkje er heilt på topp, men no er det ikkje lenge igjen til du har veslejenta di hos deg. Riktig god helg! Endret 6. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. februar 2009 #1400 Del Skrevet 6. februar 2009 8. februar nærmer seg med stormskritt, nå får lille prinsesse se til å legge seg riktig så hun kan komme ut i verden og hilse på, og tante Ilja får tippe rett på fødselsdatoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå