Gjest imli Skrevet 15. januar 2009 #1181 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, kan dere ikke ta et enkelt bryllup da? man må jo ikke ha svære greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1182 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Renselse?? :klø: Cut end paste fra www.unn.no Renselse Morkaka etterlater seg ett sår innvendig i livmora. Derfor vil du blø i tiden etter fødselen. Like etter fødselen er blødningen rikelig og friskt. Den avtar gradvis i løpet av de første dagene og endrer utseende fra friskt til mer ”gammel” blødning. Det er ikke unormalt å få en frisk blødning igjen etter 10 - 14 dager med ett døgns varighet. Deretter blir renselsen mer lik utflod som kan vare opptil 6 – 7 uker etter fødselen. Normalt lukter renselsen litt emment. Syntes det luktet død og fordervelse jeg... Endret 15. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1183 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, kan dere ikke ta et enkelt bryllup da? man må jo ikke ha svære greier... Blir uansett kun noen enkle greier, men synes det også høres litt slitsomt ut jeg da. Liker bedre "vi stikker innom tinghuset og får det overstått" varianten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1184 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi bor jo på en liten plass nå og som nyannsatt ble samboer'n intervjuet i lokalavisa i dag. Og sannelig var vi ikke blitt gift Journalistisk frihet kalles vel det En ting er at det skjer lite i kommunen vi bor i nå, men det skjer tydeligvis enda mindre der vi flyttet fra. Ei nettavis der har lagd sak med link til saken om samboer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. januar 2009 #1185 Del Skrevet 15. januar 2009 En ting er at det skjer lite i kommunen vi bor i nå, men det skjer tydeligvis enda mindre der vi flyttet fra. Ei nettavis der har lagd sak med link til saken om samboer'n Stakkars folk, glad jeg ikke bor på ett sånt lite sted. Men dere har tydeligvis satt spor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Stakkars folk, glad jeg ikke bor på ett sånt lite sted. Men dere har tydeligvis satt spor da Var det samboer'n sa også... Vi må ha gjort noe riktig iallefall. Men litt komisk uansett Endret 16. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1187 Del Skrevet 16. januar 2009 Hadde en aldri så liten krangel med samboer'n i går kveld. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg måtte styre så mye på dagene, siden det resulterte i at jeg var totalt utslitt når kvelden kom. Vet jo at han har rett da Bør jo bruke disse siste ukene til å slappe av når jeg er alene hjemme, men har en forestilling av at jeg MÅ gjøre så mye som mulig nå. Selv om samboer'n sier at jeg skal skrive en liste over alt som må gjøres også skal han få det gjort. Snille samboer'n :rødme: Uansett har jeg i dag fått forbud mot å gjøre noe som helst, spesielt vasking... Skal gjøre noe allikevel da... Alle de vanlige klærne mine ligger nemlig i esker etter flyttinga og det kan jo være greit å vaske igjennom det som jeg regner med at vil passe med en gang etter fødselen. Og det kan jo ikke samboer'n gjøre for meg Også må jeg begynne å se på hva jeg skal ha i sykehusbagen kanskje... Men så langt har dette vært en rolig dag. Ungen måtte vekkes kvart over sju og samboer'n kjørte han i barnehagen slik at jeg kunne legge meg igjen når de dro. Sov til nesten halv elleve. Sto opp og la meg i badekaret med ansiktsmaske og lydbok på cd-spilleren. Lagde meg toast til frokost/lunsj og sitter nå å avslutter det hele med dream mint is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. januar 2009 #1188 Del Skrevet 16. januar 2009 Høres ut som en helt herlig start på dagen! Også så snill samboer'n er... Kan jeg låne ham litt? Helt enig i at han ikke kan rydde i klærne, da. Det går rett og slett ikke. Mannfolk er og blir mannfolk, tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1189 Del Skrevet 16. januar 2009 Høres ut som en helt herlig start på dagen! Også så snill samboer'n er... Kan jeg låne ham litt? Helt enig i at han ikke kan rydde i klærne, da. Det går rett og slett ikke. Mannfolk er og blir mannfolk, tross alt! Ja, lurer på hvordan det ville gått Tviler på at jeg hadde blitt veldig velkledd i tida etter fødselen i allefall. Han er forresten veldig irritert på at jeg er så nøye med at klærne til Lillemannen skal matche. "Vi kommer til å få en jålegutt" utbrøt han her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. januar 2009 #1190 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, lurer på hvordan det ville gått Tviler på at jeg hadde blitt veldig velkledd i tida etter fødselen i allefall. Han er forresten veldig irritert på at jeg er så nøye med at klærne til Lillemannen skal matche. "Vi kommer til å få en jålegutt" utbrøt han her om dagen Menn er rett og slett rare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. januar 2009 #1191 Del Skrevet 16. januar 2009 Titter bare innom for å si "hei!" Kanskje jeg er en dagbok-snik? Bare så utrulig lyst på en liten baby selv. Derfor suger jeg til meg alt andre skriver:) Dessuten viker dere så koslige her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1192 Del Skrevet 16. januar 2009 Titter bare innom for å si "hei!" Kanskje jeg er en dagbok-snik? Bare så utrulig lyst på en liten baby selv. Derfor suger jeg til meg alt andre skriver:) Dessuten viker dere så koslige her inne! Hei og til dagboka mi... Alltid hyggelig med sniklesere (selv var jeg snikleser lenge før jeg lagde meg profil ) KG er en koselig plass vettu, så her bør du fortsette å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1193 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg fått rydda i klærne mine og etter det har jeg rett og slett gjort ingenting. Sittet i godstolen og sett på tv og strikket litt. Deilig Nå skal jeg kle på meg å gå samboern/lillemannen i møte slik at vi får handla litt. Fant ut at jeg bare har godt av litt frisk luft etter å ha vært inne hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 16. januar 2009 #1194 Del Skrevet 16. januar 2009 Ville bare si at jeg føler meg litt som en snikleser for tiden jeg og. Får med meg hva som skrives her inne, men sjelden jeg tar meg tid til å kommentere! Håper du kan tilgi meg Ha en riktig god helg Cloudberry! Ikke slit deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1195 Del Skrevet 16. januar 2009 Ville bare si at jeg føler meg litt som en snikleser for tiden jeg og. Får med meg hva som skrives her inne, men sjelden jeg tar meg tid til å kommentere! Håper du kan tilgi meg Ha en riktig god helg Cloudberry! Ikke slit deg ut Har vel ikke vært så flink til å legge igjen spor hos deg heller God helg til deg også, skal ikke slite meg ut nei. Nå har samboer'n nettopp tatt helgevask og lagd middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1196 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg og lillemannen bada nettopp og når samboer'n skulle tørke han tissa han over hele pappa'n sin Så nå er vi rene og pene til helga alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. januar 2009 #1197 Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, flire litt av at han tissa på pappan sin Kanskje jeg skulle bli en fast dagbok-snik:) I allefall hyggeli å følge med på hva som skjer! Fint å følge med på hvor glade folk blir for råd om omtanke, så jeg får støtte oppom litt mens jeg venter på at min kjære vil prøve! Du kan ikke tenke deg å informere om hvordan man siterer? Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1198 Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, flire litt av at han tissa på pappan sin Kanskje jeg skulle bli en fast dagbok-snik:) I allefall hyggeli å følge med på hva som skjer! Fint å følge med på hvor glade folk blir for råd om omtanke, så jeg får støtte oppom litt mens jeg venter på at min kjære vil prøve! Du kan ikke tenke deg å informere om hvordan man siterer? Hihi.. Ja, det er litt rart hvordan man begynner å bry seg om hverandre her inne på KG uten at man egentlig kjenenr hverandre. Tar meg i det mange ganger å tenke på folk her inne... Så dere er ikke prøvere enda? Vi var prøvere en stund før vi ble gravide med lillemannen. Bittelille prøvde vi ikke på i det hele tatt, hun ble bare til av "seg selv" hun Når du skal sitere trykker du enten på "svar" under det aktuelle innlegget. Eller så kan du trykke på siterknappen under de innleggene du vil sitere fra og så på "skriv svar" helt nederst. Var dette forståelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 16. januar 2009 #1199 Del Skrevet 16. januar 2009 Veldig forståelig, takk:) Ja, er jo veldig hyggelig og fint at man kan snakke med folk, og få råd og medtanka fra andre. Er en god følelse! Hihi, hun ble til helt av seg selv Hmm, en god overraskelse i allefall! Nei, vi prøver ikke. Men jeg tror kanskje samboern kan være litt på gli..Håper i allefall det! Stor aldersforskjell på oss, så hadde ikke gjort noe å fått begynt snart:) Hehe, hjelper vell ikke at jeg sitter å leser her hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #1200 Del Skrevet 16. januar 2009 Veldig forståelig, takk:) Ja, er jo veldig hyggelig og fint at man kan snakke med folk, og få råd og medtanka fra andre. Er en god følelse! Hihi, hun ble til helt av seg selv Hmm, en god overraskelse i allefall! Nei, vi prøver ikke. Men jeg tror kanskje samboern kan være litt på gli..Håper i allefall det! Stor aldersforskjell på oss, så hadde ikke gjort noe å fått begynt snart:) Hehe, hjelper vell ikke at jeg sitter å leser her hele tiden! Hun ble vel ikke til heeelt av seg selv, men ikke kjempeplanlagt akkurat. Nå brukte vi ikkeprevansjon så man behøver ikke akkurat å være rakettforsker for å forstå at det kunne skje, men jeg var virkelig ikke forberedt på en positiv test da jeg skulle teste for å være på den sikre siden Å nei, KG hjelper kanskje ikke på verpesyke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå