Alive Skrevet 11. januar 2009 #1161 Del Skrevet 11. januar 2009 Oj, du skal føde snart Gratulerer med ny bil. Jeg kjøpte meg en Toyota i julen jeg også. Må jo ha stasjosvogn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1162 Del Skrevet 13. januar 2009 Oj, du skal føde snart Gratulerer med ny bil. Jeg kjøpte meg en Toyota i julen jeg også. Må jo ha stasjosvogn nå Var det vi fant ut vi også. Var egentlig i trangeste laget med bare en unge, men det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. januar 2009 #1163 Del Skrevet 13. januar 2009 Oi, grattis med ny bil! Greit med større plass nå når du blir tobarns-mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 13. januar 2009 Har ikke vært innom på ei lita stund, men formen har ikke vært noe særlig. Mye kvalm og har faktisk spydd de to siste morgenene Er ikke det litt sent da :klø: I dag var jeg hos jordmora en tur igjen. Tok opp kvalmen med henne, men siden alle prøver ellers ser helt fine ut bestemte vi oss for å avvente. Skal heller komme tilbake om en uke igjen også måtte jeg love å kontakte lege hvis det ble verre, hvis jeg fikk hodepine eller smerter i magen. Har faktisk ikke vært så ille i dag da Alt av prøver var som sagt fine. Perfekt blodtrykk, 0 på ødem, symfysemålet ligger på den røde streken og vekta viser + 12 kilo Nå er kanskje ikke 12 kilo så mye å juble for, men det ser iallefall ikke ut som om jeg går opp 20 denne gangen da Dessuten ligger hun med hodet ned, dog ikke festet enda. Ellers var jeg nok en gang hos NAV i dag og det ser nok dårlig ut med tanke på dagpenger, men jeg prøver å søke allikevel. God nyhet uanset - DE HAR KLART Å FLYTTE MEG HIT slik at mitt lokalkontor ikke er over 100 mil unna (som det var på fredag) Thumbs up for NAV altså Nei, jeg får vel titte innom en og annen dagbok... Ciao så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1165 Del Skrevet 13. januar 2009 Oi, grattis med ny bil! Greit med større plass nå når du blir tobarns-mor! Må innrømme at jeg ikke er helt konfortabel med tobarnsmor enda... Det høres veldig voksent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. januar 2009 #1166 Del Skrevet 13. januar 2009 Må innrømme at jeg ikke er helt konfortabel med tobarnsmor enda... Det høres veldig voksent ut Hehe, det synes jeg også Synes det høres rart ut at JEG skal bli det liksom... Du venner deg nok til det Godt alt stod bra til på kontroll da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. januar 2009 #1167 Del Skrevet 14. januar 2009 Fant ut at jeg visst ikke har vært innom her. Hadde deg ikke på mine innlegg hvertfall. Ikke så lett å få meg seg alle. Gratulerer med ny bil, ser at behovet kan melde seg med flere unger, ja. Vi har foreløpig ikke bil og kommer ikke til å ha det før vi flytter fra sentrum, men når vi skal ha, blir det nok en Toyota. Liker det merket. Tobarnsmor ja. Sikkert litt rart å tenke på. Høres veldig voksent ut. Men er vel på tide å begynne å se på seg selv som voksen uansett når man har barn Ha en fin dag. Håper ikke kvalmen kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. januar 2009 #1168 Del Skrevet 14. januar 2009 Tobarnsmor høres veldig voksent ut, ja!!! Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1169 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, det synes jeg også Synes det høres rart ut at JEG skal bli det liksom... Du venner deg nok til det Godt alt stod bra til på kontroll da Ja, det blir nok merkelig Må innrømme at jeg er litt redd for at jeg ikke skal greie å gi to stykker nok oppmerksomhet. Fant ut at jeg visst ikke har vært innom her. Hadde deg ikke på mine innlegg hvertfall. Ikke så lett å få meg seg alle. Gratulerer med ny bil, ser at behovet kan melde seg med flere unger, ja. Vi har foreløpig ikke bil og kommer ikke til å ha det før vi flytter fra sentrum, men når vi skal ha, blir det nok en Toyota. Liker det merket. Tobarnsmor ja. Sikkert litt rart å tenke på. Høres veldig voksent ut. Men er vel på tide å begynne å se på seg selv som voksen uansett når man har barn Ha en fin dag. Håper ikke kvalmen kommer tilbake. Kvalmen har faktisk vært fraværende i to dager nå Joda, jeg er vel voksen, men tobarnsmor høres så VELDIG voksent ut... Tobarnsmor høres veldig voksent ut, ja!!! Hvor gammel er du egentlig? Jeg blir 27 om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. januar 2009 #1170 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan er livet i nytt hus? Jeg ser jeg må bla tilbake maaaaaaaange sider for å oppdatere meg skikkelig.... Pc'en min har vært langt fra samarbeidsvillig, og det er vel grense for hvor mye jeg kan sitte på KG på jobb?? Men Du har bare en måned igjen? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1171 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har ikke vært kvalm og uvel på to dager Men er sulten konstant Synes ikke jeg har gjort annet enn å spise de to siste dagene, men så har jeg vel ikke fått i meg så mye i det siste og det må vel tas igjen Uansett så har alt vært mye lettere når man ikke går rundt å tror at man må spy hele tiden. I går var jeg på shopping Måtte nesten ha meg noen nye ammebh'er. Hadde tre jeg likte veldig godt sist og to av dem er rett og slett vasket sønder og sammen. Nå er jeg veldig kresen på ammebh'er da og finner kun sånne som jeg liker på Lindex. Kjørte til nærmeste kjøpesenter og der hadde de akkurat sånn bh som jeg ville ha, men selvsagt i alle andre størrelser enn min Ikke hadde noen av butikkene der nattdrakt med shorts istedet for bukse heller. Fant ut at det må være greit å ha med seg på sykehuset siden det ble veldig varmt å ligge i pysj sist. Føler ikke for å ligge med skjorte og truse heller hvis man deler rom med noen. Fant ut at jeg hadde to valg. Enten kjøre hjem og ta enda en shoppingtur litt senere eller kjøre enda en halvtime til nytt senter og nye muligheter. Valgte det siste og der hadde de rett størrelse På Cubus fant jeg dessuten diverse natt-tøy på salg. Fant ikke akkurat shorts, men sett med singlet og boxer og "capribuksepysjbukse" (eller hva det nå heter) med genser. Tilsammen - under 200 kroner. Det kan man leve med Når jeg kom hjem hadde jeg fått pakke fra H&M i posten også Ikke at det var så mye til meg der, men jeg har oppdaget at jeg finner stor glede av å kle opp lillemannen i nye klær også Jeg hadde bestilt en singlett og en cardigan fra vårkatalogen, mens til lillemannen hadde jeg kjøpt masse klær på salg, joggebukser, bodier og hettejakke. Alt passet kjempefint, eller nå får vel ikke jeg prøvd klærne mine ordentlig enda Men det ser veldig bra ut. Tror dessuten det kan være hyggelig å ha noe nytt til rett etter fødselen. I dag har vi hatt besøk av min svigermor og mannen hennes. De kom i totida, så formiddagen ble brukt til litt og shining av huset + baking av eplekake. Fant ei kjempelettvindt oppskrift til langpanne og den var kjempegod også! Litt kjekt med langpannekaker, for da blir det jo litt til overs og jeg har begynt å fylle opp fryseren nå slik at vi har litt til eventuelle barselsbesøk i februar. Måtte kjøre en tur og vise de barnehagen da de kom, slik at de finner fem om vi plutselig må kalle de ut når fødselen starter. De har også fått med seg en ekstranøkkel hit sånn i tilfelle. Alt var mye enklere når man ikke hadde noe annet barn å tenke på altså Nå har besøket dratt, ungen lagt og jeg er utrolig sliten. Tar på å underholde besøk, bake og lage middag... Blir vel litt KG før bysse lalle tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1172 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvordan er livet i nytt hus? Jeg ser jeg må bla tilbake maaaaaaaange sider for å oppdatere meg skikkelig.... Pc'en min har vært langt fra samarbeidsvillig, og det er vel grense for hvor mye jeg kan sitte på KG på jobb?? Men Du har bare en måned igjen? :dåne: Ja, det er ikke lengre igjen :dåne: :dåne: :dåne: Kan ikke tro det og det ble jo ikke bedre av at jordmora sa at "nå kan det jo skje når som helst egentlig" Da dro vi og kjøpte en pakke med små bleier Må vel pakke bag'en snart også... Livet i nytt hus er flott. God plass og det har blitt veldig koselig her. Mye sjarm i et gammelt hus da Også går det mye bedre enn vi fryktet å bo så nært tante og onkel og det er jo bra Endret 15. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1173 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi bor jo på en liten plass nå og som nyannsatt ble samboer'n intervjuet i lokalavisa i dag. Og sannelig var vi ikke blitt gift Journalistisk frihet kalles vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. januar 2009 #1174 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er bra! Hadde jo vært kjedelig om dere ikke trivdes. HVA?! Er dere ikke gift altså? Lever dere i SYND? Det var vel det han tenkte på journalisten... Tenkte på at dere ikke skulle bli dømt nedenom og hjem av lokalbefolkningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1175 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er bra! Hadde jo vært kjedelig om dere ikke trivdes. HVA?! Er dere ikke gift altså? Lever dere i SYND? Det var vel det han tenkte på journalisten... Tenkte på at dere ikke skulle bli dømt nedenom og hjem av lokalbefolkningen... Vi lever i synd ja og har snart TO lausunger Hadde faktisk booka vielse og greier, men utsatte da lillemannen var "i ovnen". Ville ikke gifte med med stor mage Også har det bare blitt utsatt og utsatt... Kommer jo alltid en unge i veien her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. januar 2009 #1176 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi lever i synd ja og har snart TO lausunger Hadde faktisk booka vielse og greier, men utsatte da lillemannen var "i ovnen". Ville ikke gifte med med stor mage Også har det bare blitt utsatt og utsatt... Kommer jo alltid en unge i veien her i huset Vel, det er vel ikke det verste som kan skje det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. januar 2009 #1177 Del Skrevet 15. januar 2009 Er vel ikke det verste som kan skje, nei Ikke lenge igjen, bei, Er vel litt mer å tenke på denne gangen ja. Men samtidig har du jo vært gjennom det en gang allerede, så det er kansje litt mer avslappet denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 15. januar 2009 Vel, det er vel ikke det verste som kan skje det da Det har du forsåvidt rett i Men vi burde absolutt ha giftet oss og vil jo det også. Det er bare den derre feiringa jeg ikke orker tanken på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #1179 Del Skrevet 15. januar 2009 Er vel ikke det verste som kan skje, nei Ikke lenge igjen, bei, Er vel litt mer å tenke på denne gangen ja. Men samtidig har du jo vært gjennom det en gang allerede, så det er kansje litt mer avslappet denne gangen? Er faktisk veldig avslappet med tanke på fødselen ja. Vet jo at det gjør vondt, men så er det jo slutten på en lang ventetid også. Det jeg derimot gruer meg til er tiden etterpå... Renselse og sånn, skulle gjerne vært foruten. Verre enn fødselen det spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. januar 2009 #1180 Del Skrevet 15. januar 2009 Renselse?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå