Coxy Skrevet 29. oktober 2008 #861 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du har stadig noe nam nam i ovnen du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. oktober 2008 #862 Del Skrevet 29. oktober 2008 Litt sent ute, men lykke til på konferansene i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #863 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du har stadig noe nam nam i ovnen du! Må jo ha noe å servere når en får besøk, og i dag ble jeg nekta å gå ut av samboern pga underkjølt regn og en EKSTREMT glatt bakke ned til butikken. Han ville ikke at jeg skulle ut å skli på isen med barnevogn. Litt søtt da Så det eneste jeg hadde nok ingredienser til å lage var boller. Litt sent ute, men lykke til på konferansene i dag! Takk for det Gikk kjempefint faktisk. Imponert over hvor godt enkelte foreldre takler det at gullklumpen får kritikk. Nå er jeg veldig sliten da, men har fått meg litt mat kroppen og straks begynner House Fikk nettopp beskjed på MSN fra naborommet om at samboer'n bestiller en kopp kakao til tv-tittinga, så da er det vel bare å svinge seg over grytene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. oktober 2008 #864 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk nettopp beskjed på MSN fra naborommet om at samboer'n bestiller en kopp kakao til tv-tittinga, så da er det vel bare å svinge seg over grytene Herlig Godt det ikke bare er her i huset man sitter på hver sin data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. oktober 2008 #865 Del Skrevet 29. oktober 2008 Her skal jeg finne sengen jeg! Den lille firbeinte har allerede lagt seg... Hører det durer i veggene her.... Og om du ikke orker lage kakao... Jeg har litt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #866 Del Skrevet 29. oktober 2008 Herlig Godt det ikke bare er her i huset man sitter på hver sin data Neida, skjer titt og ofte her i huset Her skal jeg finne sengen jeg! Den lille firbeinte har allerede lagt seg... Hører det durer i veggene her.... Og om du ikke orker lage kakao... Jeg har litt her? Kakao er lagd og fortært. Slår meg at han er litt bortskjemt han jeg bor sammen med. Men siden han tar det meste av husvasken for tida kan jeg alltids koke en kopp kakao eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. oktober 2008 #867 Del Skrevet 29. oktober 2008 Min klager han.... På at jeg lager for god mat... OG skjemmer han bort... Men, er det ikke slik at man skal være snill med de man er glad i??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. oktober 2008 #868 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forresten.. Nå gjør jeg alvor av Ha en super dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #869 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal reise bort i morra. Gikk akkurat hjem fra jobb pga kvalme og brekninger Hm.... *krysse fingre nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 #870 Del Skrevet 30. oktober 2008 Huff, høres ikke godt ut. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #871 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kvalmen begynner å slippe taket og her ligger jeg på sofaen med dårlig samvittighet for at jeg skulker jobb Vurderer å gå ned igjen, men vet ikke helt hvordan det vil ta seg ut heller *tenke, tenke* Fikk springkatalogen fra H&M i posten i går og tenkte jeg skulle bestille ett og annet slik at jeg har noe nytt til etter fødselen. Står at man kan bestille fra den på nettet, men JEG FINNER DEN IKKE Er jo bare vinterklær der Noen som vet. Itla, pleier ikke du å vite sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 30. oktober 2008 #872 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hold sofaen og ta det med ro du! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. oktober 2008 #873 Del Skrevet 30. oktober 2008 *itla to the rescue!* Du må bruke det bestillingsskjemaet på nett når du bestiller fra forhåndskatalogen - det ligger link øverst til høyre på siden. "Bestillingsskjema", står det. Så taster du inn artikkelnummer + str. for hvert enkelt plagg. Litt knotete, men... Slapp av og bli frisk! *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. oktober 2008 #874 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Du må virkelig ikkje ha dårlig savittighet for at du gjekk heim frå jobb i dag, sjølv om du er bedre no! Kvil deg og ta det med ro resten av dagen du, det har du absolutt fortent. Endret 30. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2008 #875 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig Godt det ikke bare er her i huset man sitter på hver sin data Virkelig godt å høre på Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 30. oktober 2008 #876 Del Skrevet 30. oktober 2008 Virkelig godt å høre på Cloudberry Samme her også, man må jo ha to datamaskiner! Ellers hadde det blitt slossing innemellom Håper formen din er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #877 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hold sofaen og ta det med ro du! God bedring! *itla to the rescue!* Du må bruke det bestillingsskjemaet på nett når du bestiller fra forhåndskatalogen - det ligger link øverst til høyre på siden. "Bestillingsskjema", står det. Så taster du inn artikkelnummer + str. for hvert enkelt plagg. Litt knotete, men... Slapp av og bli frisk! *streng* Du må virkelig ikkje ha dårlig savittighet for at du gjekk heim frå jobb i dag, sjølv om du er bedre no! Kvil deg og ta det med ro resten av dagen du, det har du absolutt fortent. Jeg gikk på jobb igjen jeg Fikk så dårlig samvittighet ovenfor hu som jeg arbeider sammen med som måtte ha hele gjengen alene. Dessuten var det et viktig møte på slutten av dagen som jeg fikk med meg. Men formen er bra altså, litt uvel bare, men ikke mer enn man kan leve med. Og tusen takk, itla. Skjønte at du hadde kontroll på det der. Da må jeg vel bestille litt i kveld da Må vel pakke litt også siden vi reiser bort i morra. Skal bli godt med litt forandring i hverdagen Endret 30. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #878 Del Skrevet 30. oktober 2008 Virkelig godt å høre på Cloudberry Samme her også, man må jo ha to datamaskiner! Ellers hadde det blitt slossing innemellom Håper formen din er bra Ja ikke sant. Kommunikasjon er viktig, uansett hvordan den foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. oktober 2008 #879 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, no må du sjå til og leggja den dårlige samvittigheten din vekk, Cloudberry! Du burde IKKJE ha gått tilbake på jobb igjen, når du først var dårlig og hadde gått heim. Trudde eg var samvittighetsfull når det gjaldt jobben, for eg er aldri vekke frå jobb uten at eg virkelig har god grunn for det. Men er eg først heime ein dag fordi eg er dårlig, så går eg ikkje på jobb seinare på dagen igjen - uansett kor bra eg måtte føla meg utover dagen! Du er altfor snill og samvittighetsfull du, Cloudberry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2008 #880 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Samme her også, man må jo ha to datamaskiner! Ellers hadde det blitt slossing innemellom Håper formen din er bra Akkurat nå er det 3 mac maskiner i huset og jeg er alene hjemme senere i dag kommer kjære hjem med maskin nr 4 inn døren :flau: Endret 30. oktober 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå