Gjest Pysepus Skrevet 2. oktober 2008 #681 Del Skrevet 2. oktober 2008 Reprise av Hvaler på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #682 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så herlig med en skikkelig shoppingdag da! Og ang. mønsteret - det ligger ikke på nett ennå Men kjolen er veldig fin altså - med heklekant Mamma gleder seg allerede Gleder meg til å lage råååsa! Ha en fin kveld på sofaen P.S. Den rosa og rød-stripete buksa kan det være jeg har i den lille eska som det kan være jeg har inni skapet (men den er med ben) Det kommer vel på nett snart da og takk for opplysningen ang Hvaler... Kanskje jeg må se allikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #683 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fyyyy flaaate! Ble helt misunnelig av å lese om den shoppingrunden din! Skulle gjerne ha gjort det samme Men jeg kjøper litt klær nesten hver måned, så jeg har liksom ikke samvittighet til å ta et sånt raid. Fristelsene blir rett og slett for store når man bor i sentrum! Men en ting er sikkert, jeg må på HM, for mamma-strømpebukser trenger jeg også nå. Og leggings er jo genialt når man sykler eller går til jobb. Det kan fort bli kaldt med bare strømebukse da. Alpelue med matchende skjerf og hansker høres jo bare SÅ lekkert ut! Jepp, shoppingrunde er deilig (bortsett fra for kontoen )Synes liksom jeg bruker så mye penger hver gang jeg er i byen, men det er jo ikke så ofte da. Bodde midt i byen før og da shoppa jeg litt hele tida. Ble sikkert like dyrt det Har vel kanskje et vel stort utvalg av luer, skjerf og hansker nå. Samboer'n rydda faktisk i gangen i dag slik at det skulle bli plass til lillemannen sine klær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. oktober 2008 #684 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så mye shopping du fikk unna da Utvalget mitt av sjal, votter og luer øker stadig det også Hekler selv, og da er det vanskelig å begrense seg. Det er så utrolig mye fint, også får jeg de fargene jeg vil ha God torsdags kveld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 2. oktober 2008 #685 Del Skrevet 2. oktober 2008 for gårsdagens bytur og shoppingrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #686 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så mye shopping du fikk unna da Utvalget mitt av sjal, votter og luer øker stadig det også Hekler selv, og da er det vanskelig å begrense seg. Det er så utrolig mye fint, også får jeg de fargene jeg vil ha God torsdags kveld til deg Tør ikke tenke på hvordan gangen hadde sett ut om jeg skulle ha heklet/strikket sånt selv Er nok best jeg holder meg til babyklær. for gårsdagens bytur og shoppingrunde! Hopper litt jeg også :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #687 Del Skrevet 3. oktober 2008 Klokka er ni og brøddeigen står allerede til heving. Skal si man blir effektiv og får mye ut av dagene når en må opp klokka sju UANSETT Skal prøve å vaske litt i dag, men det er sannelig ikke så lett lenger. Kan ikke gå fra lillemannen i to minutter engang uten at han er på oppdagelsesferd. Er jo bra at han kommer seg frem her i verden, men jeg fikk gjort litt mer da dørstokkene var en hindring han ikke kom seg over Ingen som har fått med seg at jeg nå er over halvveis??? Så det ikke selv før i dag heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. oktober 2008 #688 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer med over halveis! OG god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #689 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) OVERSIKT BABYKLÆR Nytt - arv fra lillemannen Størrelse 56 5 stk body med lang arm 2 stk body med lang arm hvitt sett (jakke og bukse) Rosa sett (jakke og bukse) hvit bukse heldrakt brun bukse bukse med fot 3 nattdrakter 3 par sokker (str 10-13) Størrelse 62 7 stk body med lang arm 4 stk body med lang arm 4 stk body med kort arm brun "snekkerbukse" rosa "snekkerbukse" 2 stk sparkebukser med fot sparkebukse uten fot "dongeri"bukse sett med bukse/tunika 3 nattdrakter 1 fleecedress 2 par strømpebukser 1 par sokker (str 13-15) Har jo egentlig mye mer etter lillemannen da, men jenta kan jo ikke gå i blått heller Endret 3. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. oktober 2008 #690 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei hun kan da ikke gå i blått Eller, mørk blått gååååår jo da, men jeg hadde nok kjøpt masse nytt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #691 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nei hun kan da ikke gå i blått Eller, mørk blått gååååår jo da, men jeg hadde nok kjøpt masse nytt jeg Stor fare for det ja... Irriterer meg egentlig litt at vi kjøpte så mye hvitt (og kjedelig kjønnsnøytralt) da vi fikk lillemannen. Trenger jo egentlig nesten ingenting... Men det går jo fint ann å shoppe ting man ikke trenger Endret 3. oktober 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. oktober 2008 #692 Del Skrevet 3. oktober 2008 Stor fare for det ja... Irriterer meg egentlig litt at vi kjøpte så mye hvitt (og kjedelig kjønnsnøytralt) da vi fikk lillemannen. Trenger jo egentlig nesten ingenting... Men det går jo fint ann å shoppe ting man ikke trenger Da har jeg lært at man ikke skal kjøpe kjønnsnøytrale klær når man går gravid Eller, må jo nesten det da om man kjøper litt før ultralyd liksom For jeg kommer nok ikke til å klare å holde meg så lenge når jeg blir gravid Og det går fint an å kjøpe ting man ikke trenger, for kan jo ikke la barn nr. 2 bli et skikkelig arvebarn, må jo få egne klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #693 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har bestemt meg for å strikke denne kjolen til bittelille Men jeg finner ikke det h******* mønsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. oktober 2008 #694 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mykje med halvgått svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. oktober 2008 #695 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har mønsteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2008 #696 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nydelig kjole du skal strikke da Og gratulerer med over halvveis :ningo: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #697 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mykje med halvgått svangerskap! Nydelig kjole du skal strikke da Og gratulerer med over halvveis :ningo: God helg Tusen takk Halveis er bra, men nå er det vel den lengste biten som gjenstår... Stor til dere begge. Jeg har mønsteret! Det har jeg også Fant det tilslutt etter iherdig leiting og litt for mye bannskap. Jeg kunne da vel ikke gjette med en gang at mønsteret lå oppi scrappestæsj-boksen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #698 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde jo bestemt meg for å strikke denne kjolen i går, men jeg tenkte jo ikke på at jeg må inn til byen for å kjøpe Dalegarn Har jo nettopp vært der og orker likesom ikke å kjøre en time hver vei kun for å kjøpe garn. Får ta det en dag jeg har ærend i byen allikevel... Men da måtte Cloudberry finne seg noe annet å strikke i mellomtida Vi har en sånn alt muligbutikk her som selger Sandnesgarn og da blir det denne kjolen i stedet. Skal strikke den i størrelse 1 - 3 måneder da og i lyserosa istedet for hvitt. Har kjøpt oss vogn også i dag vi, søskenvogn altså. Vi har fulgt litt med på finn.no for å se om vi kunne få tak i noe brukt og i går kveld oppdaga vi at nabon til mamma og pappa hadde akkurat den vogna vi hadde sett på, nemmelig GT safari dobbbel. Jeg satte pappa på saken, men tror du ikke nabon hadde lovet den bort da Egentlig ville han selge den til pappa istedet for det var jo mye mer lettvindt å trille den til naboen enn å sende den i posten til han andre. Uansett, noen ganger skal man være glad at posten har så høye portotakster, for når den andre fant ut hvor mye frakta ville koste var han ikke interessert allikevel og vips var vogna vår. Så da var enda en ting i boks. Vi hadde bestemt oss for å vente med å kjøpe vogn til vi kom nedover, men nå står jo vogna klar og venter på oss (og så slipper vi å tenke på vognkjøp midt oppi flyttelass og alt som flytting og jobbskifte fører med seg ) Da er det snart kveld... Fyr i ovnen for første gang i år og jeg har sikkert løfta lillemannen bort fra ovnen 15 ganger allerede. Men det ser til å funke da, for nå sitter han fint og leker på teppet sitt Må vel sette pitabrøddeig tenker jeg, slik at det blir noe middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 5. oktober 2008 #699 Del Skrevet 5. oktober 2008 for vogn i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 5. oktober 2008 for vogn i boks! Jepp Alltid godt med ting vi kan stryke fra den enormt lange lista vi har over ting som må ordnes de neste månedene. _____________________________________________________________ Det slår meg at søndager er en ganske så kjiip dag. Helg, men allikevel må jeg stå opp tidlig og samboer'n må alltid på jobb Lillemannen sto i dag opp med feil fot først, så det var definitivt ikke en hyggelig morgen. Jeg har noe jobbgreier jeg må gjøre til i morra (har alltid det på søndager) og får ikke gjort det før etter klokka sju. Ikke så bra dag i dag kanskje... Men fårikål på menyen hjelper litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå