Cloudberry Skrevet 28. september 2008 Forfatter #641 Del Skrevet 28. september 2008 :hoppe: Jeg fikk se Himmelblå allikevel! Men bare fordi det går en enda viktigere fotbalkamp på tv neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. september 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 28. september 2008 Lillemannen jobba forresten på egenhånd i dag, så nå har vi en laptop som mangler et par piltaster Utrolig hvor kjapp han er blitt altså og så utrolig utspekulert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. september 2008 #643 Del Skrevet 28. september 2008 Takk for tips! Syns den dressen til Nøstebarn ser innmari god ut, så da blir det nok til at jeg bestiller den. Må bare bestemme meg for hva annet jeg skal bestille i samme slengen... Den dressen hadde min lille nevø sin første vinter - kjempegod! Så hadde tanta hans strikket noe som han hadde under den om det var skikkelig skikkelig kaldt :hoppe: Jeg fikk se Himmelblå allikevel! Men bare fordi det går en enda viktigere fotbalkamp på tv neste uke. Heldig du er! Jeg så det også, men så har jeg ikke noen fotballinteressert mann heller Lillemannen jobba forresten på egenhånd i dag, så nå har vi en laptop som mangler et par piltaster Utrolig hvor kjapp han er blitt altså og så utrolig utspekulert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. september 2008 #644 Del Skrevet 28. september 2008 Den dressen hadde min lille nevø sin første vinter - kjempegod! Så hadde tanta hans strikket noe som han hadde under den om det var skikkelig skikkelig kaldt Godt å høre gode erfaringer!! Da er det nok enda sikrere at jeg bestiller...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #645 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Strikkeforslag til Coudberry's lille Hentesett 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Kjoler 1 bedre bilde 2 3 4 Tepper 1 2 Diverse ting 1 2 Endret 29. september 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2008 #646 Del Skrevet 29. september 2008 Misunnelig på badekaret Cloudberry skal ha, selv om det er lysegrønt *puslius fryser og har veeeeeeeeeldig lyst på en tur i et badekar nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #647 Del Skrevet 29. september 2008 Misunnelig på badekaret Cloudberry skal ha, selv om det er lysegrønt *puslius fryser og har veeeeeeeeeldig lyst på en tur i et badekar nå* Lysegrønt badekar kan jo være kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. september 2008 #648 Del Skrevet 29. september 2008 Å Pysepus, så masse fine strikkeforslag du har funne til Cloudberry. Må innrømma at eg falt heilt for hentesett nr. 7. Men det er sikkert vanskelig å strikka slikt mønster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2008 #649 Del Skrevet 29. september 2008 Lysegrønt badekar kan jo være kult Lysegrøt badekar er kjempestilig, og sykt godt å synke ned i en kald høstkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #650 Del Skrevet 29. september 2008 Å Pysepus, så masse fine strikkeforslag du har funne til Cloudberry. Må innrømma at eg falt heilt for hentesett nr. 7. Men det er sikkert vanskelig å strikka slikt mønster... Ja, fant masse fint der som jeg kunne tenke meg å strikke!! Det er nok ikke vanskelig å strikke jakka til det settet, men buksa er nok ikke favoritten nei... er nok ikke sånn super super vanskelig, men litt vanskeligere enn gjennomsnittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #651 Del Skrevet 29. september 2008 Lysegrøt badekar er kjempestilig, og sykt godt å synke ned i en kald høstkveld Å, badekar *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2008 #652 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Maaange nydelige hente sett ja Og de to teppene er jo så utrolig søte Er litt teppe fiksert jeg Endret 29. september 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 30. september 2008 #653 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du liker Himmelblå, liker du kanskje Hvaler også? Så du på? Nå må jeg sjekke strikkeoppskriftene du fikk *nysgjerrig* Har du forresten sjekka ut Myk Start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. september 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 30. september 2008 Oh my som dere skravler da Men bare hyggelig det altså! Strikkeforslag til Coudberry's lille Hentesett 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Kjoler 1 bedre bilde 2 3 4 Tepper 1 2 Diverse ting 1 2 Her var det utrolig mye fint. Har bare sett sånn fort igjennom foreløpig, men skal sette meg å "fin-se" når lillemannen er i seng i kveld. Misunnelig på badekaret Cloudberry skal ha, selv om det er lysegrønt *puslius fryser og har veeeeeeeeeldig lyst på en tur i et badekar nå* Lysegrønt badekar kan jo være kult Lysegrøt badekar er kjempestilig, og sykt godt å synke ned i en kald høstkveld Å, badekar *drømme* Mobber dere badekaret vi skal få??? Skal bli utrolig godt med badekar iallefall. Spesielt når ryggen begynner å verke litt ekstra i ryggen sånn i slutten av januar Å Pysepus, så masse fine strikkeforslag du har funne til Cloudberry. Må innrømma at eg falt heilt for hentesett nr. 7. Men det er sikkert vanskelig å strikka slikt mønster... Ja, fant masse fint der som jeg kunne tenke meg å strikke!! Det er nok ikke vanskelig å strikke jakka til det settet, men buksa er nok ikke favoritten nei... er nok ikke sånn super super vanskelig, men litt vanskeligere enn gjennomsnittet! Maaange nydelige hente sett ja Og de to teppene er jo så utrolig søte Er litt teppe fiksert jeg Utrolig mye fint ja men må innrømme at jeg ikke vet om jeg orker å strikke babyteppe. Strikka et til lillemannen og det tok jo hundre år... Så langt leder kjole i prioriteringsrekkefølgen Hvis du liker Himmelblå, liker du kanskje Hvaler også? Så du på? Nå må jeg sjekke strikkeoppskriftene du fikk *nysgjerrig* Har du forresten sjekka ut Myk Start? Myk Start var utlånt på biblioteket, men jeg står på venteliste. Jeg liker Himmelblå, men må innrømme at jeg synes de noen ganger går "litt fort frem" og sånt irriterer meg. Alt ordner seg så lett liksom og alle problemer ordner seg før episoden er over. Men det er kanskje litt typisk mange norske serier. Ikke vet jeg Hvaler valgte jeg IKKE å se i går. Jeg følger desverre med på alt for mange serier allerede, så en ny er egentlig ikke nødvendig. Var den bra, hvis du så på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2008 #655 Del Skrevet 30. september 2008 mobber ikke Er bare fryktelig misunnelig på deg *skal ha badekar når jeg blir stor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 30. september 2008 #656 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg liker Himmelblå, men må innrømme at jeg synes de noen ganger går "litt fort frem" og sånt irriterer meg. Alt ordner seg så lett liksom og alle problemer ordner seg før episoden er over. Men det er kanskje litt typisk mange norske serier. Ikke vet jeg Hvaler valgte jeg IKKE å se i går. Jeg følger desverre med på alt for mange serier allerede, så en ny er egentlig ikke nødvendig. Var den bra, hvis du så på? Det du sier om Himmelblå er faktisk helt sant! Jeg har ikke tenkt på det før, men liker serien allikevel. Jeg pleier ikke følge med på så mange norske serier, bortsett fra Berlinerpoplene som jeg likte veldig godt. Jeg så på Hvaler og "ser potensiale" som det heter så fint. Litt stiv dialog innimellom, men det var vakre bilder og jeg tror det kommer til å bli bra etter hvert som man blir vant til det. Kommer nok til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. september 2008 #657 Del Skrevet 30. september 2008 Det kommer nytt babyhefte fra SandnesGarn i morgen med masse jenteting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2008 #658 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Det finnes så utrolig mange fine strikkeklær til babyer.. Må ta meg sammen og prøve mer på strikking Endret 30. september 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 30. september 2008 #659 Del Skrevet 30. september 2008 Bare innom og sier hei og hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. september 2008 Forfatter #660 Del Skrevet 30. september 2008 mobber ikke Er bare fryktelig misunnelig på deg *skal ha badekar når jeg blir stor* Jepp, badekar er obligatorisk. Derfor en fordel å leie et hus hvor det har bodd gamle mennesker. Gamle mennesker med hus har alltid badekar Det du sier om Himmelblå er faktisk helt sant! Jeg har ikke tenkt på det før, men liker serien allikevel. Jeg pleier ikke følge med på så mange norske serier, bortsett fra Berlinerpoplene som jeg likte veldig godt. Jeg så på Hvaler og "ser potensiale" som det heter så fint. Litt stiv dialog innimellom, men det var vakre bilder og jeg tror det kommer til å bli bra etter hvert som man blir vant til det. Kommer nok til å følge med Ja, det er liksom litt sånn "gjestene skal dra, nei nå skal de bli allikevel", "Det er glasskår i maten, for en katastrofe" også har alle glemt det bare de får litt mer vin. Verden er vel ikke helt sånn... Får se etterhvert om jeg gløtter innom Hvaler... Likte Berlinerpoplene sånn litt over middels. Ikke noe galt om tv-produksjonen, men hadde desverre lest bøkene alt for mange ganger på forhånd og endel stemte ikke med mitt hode. Men på den andre siden så stemte overraskende mye også. Blir alldri fornøyd jeg Det kommer nytt babyhefte fra SandnesGarn i morgen med masse jenteting Må sjekke ut... Finnes det på nett allerede eller først i morra? likte forresten den første kjolen godt. Spørs om det ikke blir kjole altså, for det kunne jeg jo ikke strikke sist. Det finnes så utrolig mange fine strikkeklær til babyer.. Må ta meg sammen og prøve mer på strikking Strikking er gøy Bare innom og sier hei og hallo! Heisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå