aimee Skrevet 22. september 2008 #581 Del Skrevet 22. september 2008 Hipp hurra for JENTE!! (og jippi for at jeg gjetta rett!) Har dere navn klart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 22. september 2008 #582 Del Skrevet 22. september 2008 Næmmen så koselig da! Hyggelig med ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 22. september 2008 #583 Del Skrevet 22. september 2008 Så moro at magefølelsen stemte, og godt at alt sto bra til der inne. Gratulerer med en liten jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. september 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 22. september 2008 Da blir det shopping på deg. Det er maange fine jenteklær nå Ja det blir det Hadde nok blitt shopping uansett, men nå må jeg liksom litt mer. Jenta kan jo ikke gå i blå klær hele tida Aaaaah, jeg tippa rett!!! Gratulerer med ei lita babyjente i magen! Så moro! Ja, det gjorde du Siden vi har gutt fra før så ja, ekstra moro med jente Gratulerer så mye med ei lita jente i magen! Takker! Så herlig med ei lita jente i magen Men syns vi kan få en klem i trøstepremie også altså Klart du også skal få! Så godt å høre at alt var bare velstand der inne, gratulerer så mye med ei lita jente i magen! Shoppiiing! Tusen takk Så gøy med ei lita jente hos deg også! Kjempe koselig! Bra alt sto bra til i magen! Jepp, begynner å bli noen jenter her nå. Var jo litt redd for at dere brukte opp alle sammen. Men nei da Hipp hurra for JENTE!! (og jippi for at jeg gjetta rett!) Har dere navn klart da? Navn? Kan ikke skjønne hvordan vi skal bli enige jeg... Næmmen så koselig da! Hyggelig med ei lita jente Ja ikke sant Så moro at magefølelsen stemte, og godt at alt sto bra til der inne. Gratulerer med en liten jente! Skal ikke tulle med magefølelsen nei *måtte fjerne noen smilyes her... idiotisk begrensning altså!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 22. september 2008 #585 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har tro på magefølelsen jeg... Jeg opplever hvertfall ofte at den har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. september 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 22. september 2008 Glemte å si at terminen min ble satt til 17. februar. Får se om jeg ikke får endra tickeren min etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. september 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Nå er jeg vannvittig selskapssyk! Kom hjem fra jobb, spiste midag og så måtte samboern dra på jobben sin. Har ikke vært hjemme alene mer enn en times tid, men kjeder meg... Prøvde å ringe mamma'n og pappa'n min, men ingen hjemme Ikke mye selskap i lillemannen heller der han sitter på gulvet og maltrakterer dagens avis. Dessuten har han tatt fjernkontrollen og gutten har zappetalent altså! Nei, nå sutrer jeg fælt altså Endret 23. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. september 2008 #588 Del Skrevet 23. september 2008 Stakkar lille Cloudberry. Funnet noen å skravle med ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. september 2008 Forfatter #589 Del Skrevet 23. september 2008 Stakkar lille Cloudberry. Funnet noen å skravle med ennå Mamma og pappa tok ENDELIG telefonen. Enn å dra bort begge to når dattera sitter ensom, alene og pratesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. september 2008 #590 Del Skrevet 23. september 2008 For noen foreldre du har! Ikke ta telefonen når du ringer, nei nå har jeg nå aldri hørt maken!!! Fin dag der oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. september 2008 Forfatter #591 Del Skrevet 23. september 2008 For noen foreldre du har! Ikke ta telefonen når du ringer, nei nå har jeg nå aldri hørt maken!!! Fin dag der oppe? Ja ikke sant Bortsett fra at samboer'n dro på jobb så og si med en gang jeg kom hjem og at jeg er selskapssyk så har ikke dagen vært så verst altså. Faktisk en koselig dag med førsteklassen. Tirsdager er ikke hu andre kontaktlæreren der og ofte synes jeg det blir litt mer kaotisk da. Men ikke i dag Egentlig er de jo veldig koselige. Selv om noen gråter bare du ser på dem og at de fleste ikke er i stand til å skjønne hvorfor man må ha på regnklær når det plasker ned eller at innesko er sko man kun bruker inne. Måten de smiler på når vi synger abc sangen eller gleden de viser over noen mariekjeks eller at de kan få ta med seg kosebamsene sine på torsdag... Huff, tro det eller ei, men jeg kommer nok til å savne krapylene når jeg slutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. september 2008 #592 Del Skrevet 23. september 2008 Unger er innmari sjarmerende, og alt de kan få seg til å si! Jeg er mer enn en gang blitt sjarmert av små krapyl Når er det du har termin forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. september 2008 Forfatter #593 Del Skrevet 23. september 2008 Unger er innmari sjarmerende, og alt de kan få seg til å si! Jeg er mer enn en gang blitt sjarmert av små krapyl Når er det du har termin forresten? 17 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. september 2008 #594 Del Skrevet 23. september 2008 Ah, stemmer, du har jo nettopp sagt det også.... Men sjekket jeg bakover? Neisjda... Lat er jeg og spør.... Da regner jeg med at du ikke begynner i ny jobb lenger sør? Altså siden du ikk vil ha lenge igjen før du går ut i permisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. september 2008 #595 Del Skrevet 23. september 2008 Irriterande at eg forandra meining i siste liten! Men så utrulig kjekt med ei lita jente i magen! Hugsar sjølv kor glad eg vart då eg var på UL, og fekk vita at me venta ei lita jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. september 2008 Forfatter #596 Del Skrevet 23. september 2008 Ah, stemmer, du har jo nettopp sagt det også.... Men sjekket jeg bakover? Neisjda... Lat er jeg og spør.... Da regner jeg med at du ikke begynner i ny jobb lenger sør? Altså siden du ikk vil ha lenge igjen før du går ut i permisjon.. Har ikke problemer med å gjenta meg selv vettu Nei, jeg slutter å jobbe før jul også blir det ikke mer jobbing før permisjonen er ferdig. Er jo derfor flytting nå passer så bra. Jeg har jo inntekt det neste året og må ikke stresse med å finne meg jobb med en gang Irriterande at eg forandra meining i siste liten! Men så utrulig kjekt med ei lita jente i magen! Hugsar sjølv kor glad eg vart då eg var på UL, og fekk vita at me venta ei lita jente. Too bad, too bad... Nå synes ikke jeg at kjønn spiller så stor rolle, men litt moro med jente siden vi alt har en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millie_82 Skrevet 23. september 2008 #597 Del Skrevet 23. september 2008 Grattis meg liten jente i magen! Så gøy Jeg trenger tips til hva jeg skal finne på. Samboer er bortreist til fredag og i tillegg er jeg sykemeldt og kvalm... Dette kommer til å bli en laaaang uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 24. september 2008 #598 Del Skrevet 24. september 2008 Navn? Kan ikke skjønne hvordan vi skal bli enige jeg... Glemte å si at terminen min ble satt til 17. februar. Får se om jeg ikke får endra tickeren min etterhvert... Er dere såå uenige om navn altså? Vil dere kalle opp eller finne et helt nytt? Det som er fint med å få jente er at det finnes så utrolig mange flere fine jentenavn enn guttenavn Ble du flyttet fram eller tilbake med den nye terminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. september 2008 Forfatter #599 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Grattis meg liten jente i magen! Så gøy Jeg trenger tips til hva jeg skal finne på. Samboer er bortreist til fredag og i tillegg er jeg sykemeldt og kvalm... Dette kommer til å bli en laaaang uke Skaff deg en tvserie eller to på dvd... Det gjorde jeg de siste laaaange ukene av svangerskapet hvor jeg var alene hjemme på dagene og ikke hadde energi til å gjøre noen ting... Er dere såå uenige om navn altså? Vil dere kalle opp eller finne et helt nytt? Det som er fint med å få jente er at det finnes så utrolig mange flere fine jentenavn enn guttenavn Ble du flyttet fram eller tilbake med den nye terminen din? Vi har hver vår favoritt som den andre selvsagt er helt imot... Har ikke tenkt å kalle opp, i såfall blir det ved en tilfeldighet. Sånn som lillemannen som heter det samme som min gammelonkel Også har vi noen sånne navn som begge synes er ok, men de treffer liksom ikke helt... Synes ikke det er mange fine jentenavn... Enten er de "oppbrukte", noen vi ikke liker heter det eller så er det dilldallnavn. Legen mente at terminen min var 11. februar da jeg var på første kontroll. Selv mente jeg at menstermin måtte være den 15. I følge jordmora på UL så hadde nok legen regna feil med sin termin for hu kom også frem til menstermin den 15... Men nå er den altså satt til den 17. februarog det vil vel si to dager tilbake det da Endret 24. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. september 2008 #600 Del Skrevet 24. september 2008 titter innom dagboken din, har ikke lest så mye, men litt. Gratulerer med Spennede *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå