Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Ferden går mot Trøndelag... :tommelopp: Må flytte ca 100 mil, så ja... Det er et stykke.

Bestemmer oss nok i kveld tenker jeg.

Trøndelag er bra det, der har jeg bodd i 6 år! Vi glær oss ;)

Ble det bestemt noe i går da mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøndelag er bra det, der har jeg bodd i 6 år! Vi glær oss ;)

Ble det bestemt noe i går da mon tro?

Trøndelag er bra ja :bolledeig: Vi er tross alt derifra begge to og har all famile og nettverk der.

Vi innså vel i går at det skal litt til for at vi ikke flytter, men samboer'n må ta noen telefoner til den nye jobben i dag for å få klarhet i noen punkter. Avgjørelsen faller nok i kveld :hoppe: Jeg vet hva jeg vil, så egentlig er alt opp til samboer'n... Men ønsker jo ikke å flytte hvis han må ta en jobb han egentlig ikke vil ha heller da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU! Gratulerer!!

Du har sikkert skrevet det tidligere i dagboka di, men jeg orker ikke lete. Hva var grunnen for at dere flytta fra trøndelag i utgangspuntet og hele 100 mil unna?

Så deilig å flytte hjem igjen da - særlig for barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU! Gratulerer!!

Du har sikkert skrevet det tidligere i dagboka di, men jeg orker ikke lete. Hva var grunnen for at dere flytta fra trøndelag i utgangspuntet og hele 100 mil unna?

Så deilig å flytte hjem igjen da - særlig for barna!

Flytter ikke helt hjem da, men nært nok og til en kommune deler av slekta mi kommer fra :)

Grunnen til at vi flytta var at samboer'n som nyutdanna fikk jobb her. Var ikke så mange jobber i trøndelag på den tida og spesielt ikke for nyutdannede. Så vi pakka og dro vi og angrer ikke på det altså! Har hatt fine år i nord, men kjenner nå at det skal bli godt å flytte "hjem" igjen... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt fine år i nord, men kjenner nå at det skal bli godt å flytte "hjem" igjen... :strix:

Åjaaa - klart det!

Jeg hadde 6 fine år i Trondheim, men det var søren meg godt å komme hjem til Oslo igjen ;)

Blir fint å bare være en kjøretur unna familien. Når flytter dere forresten? Før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb til samboeren din! Det må være godt å vende nesa hjem etter noen år.

Samboeren min er også fra Trøndelag! ;)

:) Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa - klart det!

Jeg hadde 6 fine år i Trondheim, men det var søren meg godt å komme hjem til Oslo igjen ;)

Blir fint å bare være en kjøretur unna familien. Når flytter dere forresten? Før jul?

Flytter helt opp i jula, slik det ser ut nå iallfall. Regner med at jeg og lillemannen drar ned litt før samboer'n og tar i mot flyttelasset/pakker ut, mens han blir igjen og vasker :lur:

Gratulerer med ny jobb til samboeren din! Det må være godt å vende nesa hjem etter noen år.

Samboeren min er også fra Trøndelag! ;)

:) Ha en super dag!

Ja, da vet vel du at trøndere er KOSELIGE :hjerter_rundt:

:hoppe::duskedame::kaklehone: for flytting!

:bolledeig:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippii!! Så bra å komme hjem til Trøndelag, det blir nok herlig etter flere år langt unna, spesielt nå når dere snart har 2 små krabater :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må flytte ca 100 mil

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Det var et aldri så "lite" stykke det, gitt!!!! Dæven...

Men :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: for flytting nærmere "hjem" igjen!! :strix: Herlig, vil jeg tro!

Eier dere hus der dere bor nå eller? Så dere skal selge og kjøpe nytt i Tr.lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :skya:

Monica85: Vi eier ikke her vi bor i dag og vil nok leie den første tiden etter at vi kommer sørover også. Vet ikke helt om vi kommer til å slå oss ned i kommunen der samboer'n har fått seg jobb, men prøver det først. Hvis ikke blir det nok i en by i nærheten.

Siste arbeidsdag på jobb denne uka, og UL nærmer seg med stormskritt. Er sååååååååå spent altså :bolledeig: Bare helga igjen nå og den går jo vanligvis fort ;)

Har så vondt i ryggen i dag :( Våkna i femtida av at lillemannen gråt litt og fikk selvsagt ikke sove etterpå pga ryggsmertene. Kjipe greier altså. Synes det var i tidligste laget.

Nei, må begynne å gjøre litt :husarbeid: Synd å si det, men huset ser litt ut som en slagmark når jeg kommer fra jobb om dagene. Hva er det med menn og rydding? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med menn og rydding? :vetikke:

Nei du det har jeg også lurt på mange ganger! Skjønner det ikke! Hos oss er det sånn at han ikke husker hvor ting skal være. F.eks. middagstallerker, er ikke det logisk at de skal stå sammen med de andre? Neida, her setter vi dem inni skapet ved siden av der hvor glassene står, det er jo bare til å omøblere i glassene og flytte dem :ler: Og gryter... hvorfor sette dem der det er plass, vi setter dem inni et skap! :skratte: Nei, jeg føler jeg rydder og rydder og rydder og litt etterpå er alt likedan igjen! :sukk:

Og det var dagens utblåsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...