Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Glemte å fortelle...

Sa til elevene mine at jeg hadde en baby i magen forrige uke. I dag kom en av guttene bort til meg, la hodet inntil magen min og sa "Her inne bor det en liten baby... Hallo lille baby"

Litt søtt da :hjerter_rundt:

Å, så herlig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unger er bare herlige, så rett frem og ærlige!

Håper du har en super tirsdag! Her føler jeg meg i bedre form enn på lenge :bolledeig: Men energi? Tror det er mangelvare her i landet for tiden, kanskje det bare er ett av slike år? Det finnes jo dårlige bærår, lemenår, gode soppår, gode rognebærår og alt slikt, kanskje det finnes dårlige energi år også??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare titte innom og fortelle at her sitter jeg god og mett etter å ha fortært en aldeles nydelig kyllingsuppe a la Cloudberry :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant utrolig nok energien min tilbake da jeg trente i dag :tunge1: Men det var et skikkelig ORK å komme seg på trening :sukk:

Trening... Det er lenge siden det :Nikke:

Unger er bare herlige, så rett frem og ærlige!

Håper du har en super tirsdag! Her føler jeg meg i bedre form enn på lenge :bolledeig: Men energi? Tror det er mangelvare her i landet for tiden, kanskje det bare er ett av slike år? Det finnes jo dårlige bærår, lemenår, gode soppår, gode rognebærår og alt slikt, kanskje det finnes dårlige energi år også??? :klø:

Sliten tirsdag. Herved er 2008 erklært for å være et dårlig energiår :fnise:

Måtte bare titte innom og fortelle at her sitter jeg god og mett etter å ha fortært en aldeles nydelig kyllingsuppe a la Cloudberry :sikle:

Så bra :tommelopp: Bare synd det er såpass med fløte i suppa. Kanskje man kan bytte ut litt med melk istedet :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk alt for sliten til å stikke innom KG i går jeg :( Først på jobb fra klokka åtte, rett til tannlegen. Hjem igjen, spise litt middag før jeg tok lillemann i vogna og gikk ned på jobb igjen for å hente noe jeg hadde glemt. Vel hjemme igjen måtte lillemannen mates og legges. Og vips var det slutt på kreftene (eller det var egentlig slutt på de sånn rundt middag tenker jeg)

:veslejenta: og der ble jeg liggende Så litt "kvalitetstv" da :fnise: som Cæsar, jakten på kjærligheten og selvsagt Grey's! Også måtte jeg bistå samboer'n litt som pakket til tur sørover (og jobbintervju :bolledeig: ) Lillemannen skal være med så han var en smule stressa. Han har jo aldri pakka til lillemannen før og jeg måtte stort sett kvalitetssjekke alt. Tror nok det hadde tatt kortere tid å pakke selv :jepp: men men... Nå har han iallefall gjort det

Hjemmedag i dag og har ikke tenkt å gjøre så mye egentlig. Kanskje gå oss en tur ut siden det er strålende vær :sol: Også skal jeg kjøre resten av gjengen på flyplassen i kveld. Gleder meg masse til husmorferie, men gruer meg litt også. Er jo ikke vant til å være borte fra lillemannen min :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husmorferie blir nok bra selvom du kommer til å savne lillemann :)

Du får nyte dagene og bare pleie godt med deg selv.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig dårlig til å skrive her inne, og jeg aner ikke hvorfor! For jeg ler masse av det du forteller om; unger uten oppdragelse, vognkjøp og sofasnorking og cæsar.

Men nå vet du i hvert fall at jeg titter innom hver eneste dag og føler med deg :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg og slapper av i sofaen! :) Skjønner godt at det er rart, men den løsrivelsesprosessen kan vel like gjerne starte først som sist... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skumlest dagboka di og må le litt, du virker utrolig morsom!

Og så stas med 2 tette, det er min drøm! Kan jeg spørre hvor lenge dere jobbet for lillemann? Kanskje det er håp om 2 tette for meg også! :fnise:

Stikker innom igjen og leser mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg og slapper av i sofaen! :) Skjønner godt at det er rart, men den løsrivelsesprosessen kan vel like gjerne starte først som sist... :sjenert:

Jeg slaper av jeg vettu :) Ingen som vekket meg meg før vekkeklokka i dag. Det er skjelden det!

Hei!

Skumlest dagboka di og må le litt, du virker utrolig morsom!

Og så stas med 2 tette, det er min drøm! Kan jeg spørre hvor lenge dere jobbet for lillemann? Kanskje det er håp om 2 tette for meg også! :fnise:

Stikker innom igjen og leser mere!

:velkommen: og takk for det! Skriver no bare om meg og mitt :sjenert: Nå ønsket jeg meg to tette før vi fikk lillemannen, men slo det fra meg da han var et par måneder. Både fordi samboer'n helst ville vente litt og fordi jeg innså at det var nok jobb med en. Men så ble det ikke sånn allikevel og det er helt greit.

Vi begynte å jobb med lillemannen i mai. Hadde en SA i august før spiren satt i februar...

Overlever du?

:fnise:

Spennende med jobbintervju da!!

Ha en super torsdag!

Jeg overlever som bare det jeg :skya: Så langt iallefall. Jobbintervjuet er i morra. Må innrømme at det hadde vært utrolig godt å komme seg nærmere familien. Timinga hadde jo egentlig passa fint også siden jeg skal ut i perm uansett og ikke er avhengig av å finne meg jobb med en gang.

Håper du koser deg alene - det kan jo bli en stund til neste gang. Når kommer gutta dine hjem igjen?

Gutta kommer hjem i morra kveld. Tror to dager borte er sånn akkurat passe. Både for meg - og dem :fnise:

:) Håper du har en fin dag! :)

So far so good :tommelopp:

:hug:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme alene og har det helt fortreffelig :tommelsmil: Eller, det er jo rart å ikke ha noen rundt seg og jeg kjenner at jeg kunne tenke meg en lillemannkos, men det går helt fint :)

Kunne sove litt lenger enn jeg pleier i dag tidlig. Begynner egentlig ikke på jobb før halv ti (og jobben er 2 min unna) men vanligvis kommer jeg tidligere siden jeg blir vekket av en liten en uansett i sjutida. Men i dag kunne jeg sove til kvart på åtte og hadde bare meg selv å tenke på da jeg sto opp. Utrolig deilig :bolledeig:

Fikk ånden over meg på jobb i dag og var der en times tid ekstra. Godt å være litt prouktiv og jobbe seg litt frempå. Var jo ingen som ventet hjemme uansett. Da jeg kom hjem var jeg fremdeles i jobbemodus så jeg tok like gjerne en kjapp helgevask. Godt med alt som er unnagjort :tommelopp: Og litt got å kunne styre på uten en som er livredd støvsugeren.

I kveld skal jeg ikke gjøre noen ting. Blir nok :veslejenta: og "kvalitetstv" i dag også tenker jeg :fnise: Og litt nammis tenker jeg :sjenert: Og kanskje en lang :dusje: med bodyscrub og ansiktsmaske. Irriterende at vi ikke har badekar på sånne dager som det her.

Nok en søt elevuttale i dag :hjerter_rundt: "Skal du ha en baby" spurte ei og da jeg svarte ja kunne hun opplyse veldig alvorlig: "Du vet at du må på sykehuset da?"

Nei, jeg må lage meg noe å spise jeg. Tortellini med ostsaus :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ungene altså, de får nå sagt det!

Håper virkelig at mannen får jobben da, sikkert greit å komme seg, som du sier, nærmere familie :jepp: Selv har jeg alltid sagt det jeg, skal jeg ha barn så skal jeg bo i nærheten av besteforeldre!

:klappe:

Imponert over hvor produktiv du er!! :jepp:

Ha en strååååålende kveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ungene altså, de får nå sagt det!

Håper virkelig at mannen får jobben da, sikkert greit å komme seg, som du sier, nærmere familie :jepp: Selv har jeg alltid sagt det jeg, skal jeg ha barn så skal jeg bo i nærheten av besteforeldre!

:klappe:

Imponert over hvor produktiv du er!! :jepp:

Ha en strååååålende kveld!!

:klem:

De er herlig de ungene ;)

Godt å høre at du koser deg alene hjemme selv om det nok er litt tomt ;)

Håper du får en fin helg.

Prøver å slappe av men kjenner at det gjør litt vondt i mammahjertet :hjerter_rundt: Lillemannen gråt visst endel da han skulle legge seg og det gjør han sjelden... Skulle ha vært der.

Men, alt bra nå heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...