Cloudberry Skrevet 3. september 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Heter den virkelig det.. Har ikke sett den før jeg.. Men den var jo ganske søt den å da.. Men ingen slår juhu.. Fått hvilt deg noe mer i dag da? Juhu var den beste! Går det ann å få den tilbake mon tro Har vel fått hvilt litt, men det blir jo ikke så mye hvile når en er hjemme med en liten knert. Kjenner at det tar på mer enn jeg trodde å gå på jobb. Får se om jeg holder helt til permisjonen begynner... Så bra at han har fått intervju! (den heter nok det fordi alle moddene har fått egne smilyer) Åh, da vet jeg det. Takker Intervju er bra. Kjenner at jeg har veldig lyst til å flytte nå! _____________________________________________________ I dag har jeg ikke gjort noe særlig, men sliten allikevel. Blir til at jeg tilbringer hver kveld på sofaen Skulle egentlig ha vært på foreldremøte i barnehagen i dag, men jeg orket rett og slett ikke. Dessuten måtte samboer'n på jobb en tur... Gruer meg litt til i morra kjenner jeg. Skal på jobb, men er nok ikke så godt forberedt som jeg burde vært. Kjenner at jeg ikke har energi til å jobbe litt nå heller. Dessuten har vi foreldremøte i morra kveld, så jeg kommer nok ikke hjem før i åttetida. Blir lang dag det. Har heldigvis fri på fredag da, og da skal jeg og lillemannen til byen en tur tenkte vi for å handle litt mat og sånn. Har nemmelig planer om thaimat i helga Har aldri lagd eller smakt det før, så jeg er litt spent! Ellers skal jeg være helt alene hjemme for første gang siden lillemannen ble født neste uke Samboer'n skal på intervju og tar med seg lillemannen slik at han kan besøke sin bestemor som ikke har sett han siden i sommer. Blir nok rart å være alene, men får meg iallefall en etterlengtet shoppingtur alene uten barnevogn Gleder meg faktisk litt jeg, selv om jeg nok kommer til å savne lillemannen MASSE Endret 3. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. september 2008 #422 Del Skrevet 3. september 2008 Nå skulle :juhu: være her, men og får holde nå da.. Er juhu'en borte!!??!! WHAT!???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. september 2008 Forfatter #423 Del Skrevet 3. september 2008 Vi har fått denne da :strix: Ikke like bra, men den funker jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. september 2008 #424 Del Skrevet 3. september 2008 Så herlig da å få være hjemme alene litt! Da kan du slappe godt av Selvfølgelig kommer du til å savne lillegutt, men da blir det ekstra gøy å se ham igjen! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. september 2008 #425 Del Skrevet 3. september 2008 Er juhu'en borte!!??!! WHAT!???? juhu'n var kopibeskytta eller noe, så den skulle aldri ha vært her. Men den er virkelig savna nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. september 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 4. september 2008 12 timers arbeidsdag er ikke bare bare kjenner jeg. Heldigvis er det fridag i morra og da skal jeg og lillemannen kose oss på bytur Har heldigvis en litt bedre opplevelse av det å være førsteklasselærer i dag. Enda godt det, for på tirsdag hadde jeg mest lyst til å gi opp hele prosjektet. Må vel gi det litt mer tid tenker jeg, så blir det nok bra Nå skal jeg virkelig ikke gjøre noen ting... Svippe innom noen dagbøker kanskje før Donald Trump skal herske over sine kandidater igjen. Jada, jeg vet det Jeg er tv-slave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. september 2008 #427 Del Skrevet 4. september 2008 12 timers arbeisdag er aaaaalt for lenge.. Har hatt det noen ganger jeg også, jobbet med prosjekt etter arbeidstid.. Å gu hvor lei jeg var av arbeidslokalene og de jeg jobbet med. De er hyggelige mennesker ikke det, men noen ganger blir det nok.. Ser at du skal være alene hjemme mens mannen tar med seg lillemann sørover det blir nok deilig å gjøre akkurat det som passer deg når det passer deg. Det må du nyte, og tenk hvor godt det blir å få lillemann og mannen hjem igjen Kos deg på fridagen din i morgen Natta sendes din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) *her skulle det stått en lang regle med bannskap, men Cloudberry er sivilisert nok til å sensurere seg selv* :slåss: Skulle på en hyggelig bytur sammen med lillemannen i dag, og vi sto opp, kledde på og spente oss fast i bilen. Setter i nøkkelen, vrir om.... INGENTING SKJER!!! Den starter ikke, noe som er litt krise når man bor utenfor allfarvei og har veldig dårlige bussforbindelser. Ikke at byturen i dag er de verste, men mye skjer neste uke og da MÅ vi ha bilen i orden. Hvordan reagerer Cloudberry.... Hun ringer pappa som er på sydenferie Mest trolig er det nok batteriet, men det er jo ikke bare brare å få ordna det når nærmeste verksted ikke har åpent i dag Men det er da gode kollegaer comes in handy Ei jeg jobber sammen med er gift med en bilmekaniker som tilfeldigvis er i byen en tur og får han til å kjøpe et batteri til meg. Enda bedre er at han også kan skifte det for meg, hvis jeg har verktøy vel og merke. Har jo selvsagt ikke det, men det meste finnes jo på sløyden Så nå sitter jeg å venter og håper at det ikke drøyer så lenge... Kanskje rekker vi en bytur allikevel... Endret 5. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. september 2008 #429 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann! Kjedelig når bilen streiker. Håper nytt batteri snart er på plass. Har du fått en ok klasse? Er det mange elever? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2008 Forfatter #430 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann! Kjedelig når bilen streiker. Håper nytt batteri snart er på plass. Har du fått en ok klasse? Er det mange elever? I know!!! Tidspunktet var elendig også. Men biltrøbbel kommer vel som regel når man trenger det minst Klassen er fin den. 18 stykk veldig sosiale unger som er glad i å skravle. Så støynivået er en smule høyt til tider. Dessuten er det nok noen som sliter litt med å takle overgangen fra barnehagen, men det går seg nok til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 5. september 2008 Og der funker bilen igjen Snille snille verkstedmannen som kjøpte batteri og kom hit å skifta det! Det kaller man service altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 5. september 2008 #432 Del Skrevet 5. september 2008 Så godt at bilen er i orden igjen! Ble det bytur likevel da, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Så godt at bilen er i orden igjen! Ble det bytur likevel da, kanskje? Bytur it is Men fant ut at siden vi er så sent ute allerede kunne vi likegjerne vente til samboer'n er ferdig på jobb i tre tida Så får han være med han også... (tror er blitt den nye juhu jeg :strix: ) Endret 5. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. september 2008 #434 Del Skrevet 5. september 2008 Bytur it is Men fant ut at siden vi er så sent ute allerede kunne vi likegjerne vente til samboer'n er ferdig på jobb i tre tida Så får han være med han også... (tror er blitt den nye juhu jeg :strix: ) Eller liker den også jeg Godt å høre at dere fikk fiksa bilen så kjapt og enkelt, det kaller man service ja. Håper dere har en fin bytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2008 #435 Del Skrevet 5. september 2008 Bytur med familien Så kjekt. Bra service av verkstedsmannen God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. september 2008 #436 Del Skrevet 6. september 2008 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. september 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 6. september 2008 Eller liker den også jeg Godt å høre at dere fikk fiksa bilen så kjapt og enkelt, det kaller man service ja. Håper dere har en fin bytur Skal ikke klage på servicen nei... Bytur med familien Så kjekt. Bra service av verkstedsmannen God fredag Greit med en bytur innimellom, selv om man bare skal handle litt mat. Ha en fin helg! Ha ei fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. september 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Lørdag formiddag, sola skinner og Cloudberry er svært så fornøyd Huset er vaska og det er egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å lene seg tilbake å nyte lørdagen Samboer'n er på jobb en tur da, men har jo lillemannen til å holde meg med selskap. Tenkte å gå en liten tur på butikken etterpå. Glemte selvsagt et og annet da vi var i byen i går. Også tenkte jeg at vi skulle ta en tur innom lekeplassen mens vi alt er ute å går. Var stor stas sist iallefall. Tenkte bare at han skulle sove litt før vi går ut, men vi er ikke helt enige på det punktet Selv om det er like før han sovner på leketeppet sitt. Skal lage thaimat i kveld da... Har verken smakt eller lagd før så jeg er veldig spent Blir litt forskjellig tenkte jeg... Paneng red curry, wokgrønnsaker, fried rice og mangosalat. Skulle egentlig lage Tom yum soup, men de hadde ikke den derre kryddermixen på butikken (og jeg hadde ikke med meg ordentlig oppskrift). Sitter å funderer litt på hva jeg skal lage til dessert da Bør jo være noe som passer litt... Ha en fortreffelig lørdag Endret 6. september 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 6. september 2008 #439 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg bruker å lage en sånn kina-thai-inspirert suppe jeg... Eller indisk kanskje? Steker litt kyllingbiter, eller har oppi brystkjøttet på grillet kylling. Koker kokosmelk, litt sitrongress (om jeg har), litt buljong, chili og koriander... Himmelsk spør du meg... Men så er jeg veldig glad i supper også da... Lykke til med middagen i kveld, rapport leses med glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. september 2008 #440 Del Skrevet 6. september 2008 Kosa meg med Thai mat i går jeg *mmmmm* I dag tenkte jeg og prøve meg på kyllingsuppen din gleder meg.. anbefaler : BANAN MED KARDEMOMME OG KOKOSMELK 3 dl kokosmelk (1 boks) 5- 7 kardemommefrø 4 små bananer sukker Knus kardemommefrøene litt med hendene. Ha kokosmelk og kardemomme i ei gryte som er akkurat stor nok til at bananene får plass og kok til kardemommesmaken har begynt å sette sitt preg på kokosmelka. Ha i bananer og la koke i 5 minutter. Smak til med sukker og server. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå