Cloudberry Skrevet 11. august 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 11. august 2008 *gjesp* opplagt til jobb ja Liker ikke husarbeid jeg heller, gjør bare det som er nødvendig. Liten leilighet er bra dessuten er det jo kjekt å tilbringe tid med kjære når han er hjemme i helgene da Ønsker deg en fortreffelig dag.. Takker for det :bukke: Godt å høre det var andre som var oppe i natt! Helt enig med deg. Er det OL så må man få med seg de store begivenhetene! Håper du har en fin dag! Helt enig... Og Norge har jo ikke tatt OL-medalje i svømming før heller Også er det jo ikke noe stort problem å stå opp et kvarters tid når man kan legge seg igjen etterpå! Jeg har ikke sett noe på OL jeg... Men hjelpes meg så dere skravler da!! Jeg har bare vært borte noen få dager og jeg må bla meg gjennom maaaaaaaange sider med oppdateringer... Det er jo en heldagsjobb å følge med dere! Nå er jeg på tur i barnebursdag!! KAAAKER!! :juhu: Har du ikke sett på OL??? Her i huset har det blitt endel, men så er man hjemmeværende også da Kake hørtes helt fortreffelig ut må jeg si! Og hurra for bursdagsbarnet :juhu: Vil ha kaker jeg også *nøyer seg med å ta opp skillingsboller fra fryseren* Me also Spørs om jeg ikke må hente meg en KANELBOLLE jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. august 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 11. august 2008 EN UKE TIL JEG BEGYNNER Å JOBBE :juhu: :juhu: :juhu: I dag har det faktisk vært fint vær her. Fremdeles ikke så varmt, men helt ok! Jeg og lillemannen gikk en lang tur, men det kan vel diskuteres hvor lurt det var Er så stiv i leggene og så har jeg vært helt utslitt etterpå. Tåler ikke så mye... Ringte forretsen legen i dag, men fikk ikke time før på fredag. Det får ikke hjelpe, for nå SKAL jeg finne ut hva dette er. Det blir jo neppe bedre heller, når det blir kaldere i været + at kroppen nok blir noen kilo tyngre. Får se hva de har å si, men jeg går ikke ut derifra med en beskjed om å gå i skogen, for det holder ikke Ja ja... Lillemannen har lagt seg og endelig litt alenetid. Blir vel å se litt OL (bombe) på tv og titte innom noen dagbøker tenker jeg. Har egentlig såååå lyst på krokanis, men samboer'n er litt på slanker'n og da er det litt dårlig gjort av meg. Eller... Det er jo han som må holde sin egen viljestyrke i sjakk da. Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. august 2008 #263 Del Skrevet 11. august 2008 Veeeel... Vi ser nesten ikke tv vi... Og det eneste jeg har en tendens til å se på sommer-OL er synkronstup og slikt.... Og, det går vel midt på natta, og da skal jeg jo sove!!! Ha en strålende natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. august 2008 Forfatter #264 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Veeeel... Vi ser nesten ikke tv vi... Og det eneste jeg har en tendens til å se på sommer-OL er synkronstup og slikt.... Og, det går vel midt på natta, og da skal jeg jo sove!!! Ha en strålende natt! Går i reprise på dagtid også vettu, men det er vel ikke alle som går hjemme og slenger Endret 12. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. august 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 12. august 2008 PAKKEN MIN KOM ENDELIG I DAG! :juhu: Nå var det forsåvidt bare halve pakke, siden ikke alt var på lager, men de "store" plaggene kom. Mammajoggedressen var helt super. Skjørta derimot synes jeg var helt grusom, så den går i retur. Vet ikke helt hva som var feil med den jeg. Stoffet var for tynt iallefall og formen på den passet iallefall ikke med min kroppsfasong. De ringte endelig fra skolen hvor jeg begynner å jobbe på mandag og gjett hvor jeg skal jobbe i første klasse. Kanskje ikke der jeg føler meg mest hjemme, siden jeg strengt tatt trives best på ungdomstrinnet (og har valgt fag under utdanningen deretter). Men på den andre siden, så har jeg aldri jobba i første klasse før. Kanskje stortrives jeg? Og om jeg mistrives så er det uansett bare for et halvt år. Grunnen til at de plasserer meg der er at de da allerede vat o en førskolelærer som kan ta over når jeg går ut i permisjon, og det er jo bra. Sa jo tidlig i fra til sjefen slik at de skulle finne en god løsning. Siden det er sommer har vi spist JORDBÆR i dag! Riktignok bare 11 grader ute, men det er tydeligvis sommertemperatur det. De var litt sure da, men alt ordner seg med litt sukker. Nå skal jeg se Private Practice (igjen) og kose meg med kakao! Hej då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 12. august 2008 #266 Del Skrevet 12. august 2008 :juhu: for pakke!! Kos deg med kakaoen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. august 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Tenkte jeg skulle ta en dagbokrunde før bysse lalle, men så ble jeg sittende å se på jordmødre og gråte istedet. Får ta runden i morra Natta Endret 12. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. august 2008 #268 Del Skrevet 12. august 2008 Endelig kom pakken *vil få post jeg også* Må kanskje kjøpe noe da :klø: Nå for tiden sverger jeg til So You Think You can dance, da glemmer jeg alle andre TV program på tirsdager Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. august 2008 #269 Del Skrevet 13. august 2008 Endelig kom pakken *vil få post jeg også* Må kanskje kjøpe noe da :klø: Den hørtes kjent ut. Måtte faktisk bestille meg H&M katalogen etter å ha lest her, så jeg går bare å venter på den Så får vi se om det blir pakke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. august 2008 #270 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg får også pakke i posten snart!!! :juhu: Bestilt meg bøker jeg!! Og en film eller to.... ....jeg har jo fått meg jobb jo.... Litt annet enn å bare ha et studielån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2008 #271 Del Skrevet 13. august 2008 Det er veldig greit med pakker i posten, de burde ha kommet helt av seg selv, uten betaling! Kakao hørtes utrolig godt ut! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. august 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 13. august 2008 Pakke er bra og det som er enda bedre er at ikke hele pakken har kommet enda. Så da har jeg enda mer i vente Jeg er så utrolig sliten i kveld at jeg knapt orker røre meg. Har farta litt i dag da, men kan ikke skjønne at det skal bli så ille Starta dagen på helsestasjonen med lillemann. Må jo se hvor stor han er blitt siden sist, og det hadde han så sannelig blitt. Ni måneder og over 10 kilo. Ikke noen liten kar altså, men som legen sa tidligere "babyer skal tåle å bli syke" og det tåler vår lillemann! Rett etter helsestasjonbesøket kjørte vi til byen for å møte ei studievenninne og drikke kaffe. Veldig koselig, spesielt siden hu ikke klarte å holde hemmelig at hun også skal ha en liten en. Så de ble MYE babyprat for å si det mildt! Men bare moro det da. Kikka litt etter mammaklær mens jeg alt var i byen, men fremdeles var det et sørgelig kapittel. Lindex har til og med slutta med mammaklær, så nå er det bare 2 butikker igjen. Den ene har nesten ikke noe og den andre er H&M. Hvis de ikke får inn noe nytt snart så blir jeg miss bad-taste denne høsten altså Nei, jeg må legge meg. Skal en tur ned på skolen i morra for å få litt mer info om klassen jeg skal ha. Blir litt spennende... Så noen førsteklassinger på tv i dag og gud hjelpe meg så små de er, men det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. august 2008 #273 Del Skrevet 13. august 2008 Lillemann er da blitt stor gutt Har oppdaget at tiden går fort jeg, har fire veninner som fikk baby i juli og august i fjor. De rakkerene har begynt i barnehage og løper rundt som noen virvelvinder, de ble plutselig så stor da de begynte å gå. Det blir sikkert stas å ha første klassen :juhu: Så mange forventningsfulle barn :-D Husker fremdeles hvor stolt jeg var da jeg begynte på skolen, hadde ventet på den dagen i over tre år sånn er det å ha eldre søsken Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 13. august 2008 #274 Del Skrevet 13. august 2008 Tenkte jeg skulle ta en dagbokrunde før bysse lalle, men så ble jeg sittende å se på jordmødre og gråte istedet. Får ta runden i morra Du også, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. august 2008 #275 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) God morgen våkna for 30 min siden jeg Endret 14. august 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. august 2008 #276 Del Skrevet 14. august 2008 Åh, førsteklasse er jo koselig, da. Mamma skal også ha førsteklasse i år, så hun driver og lufter ideer for hva hun skal gjøre første skoledag for meg i ett sett. Så kjedelig at du ikke finner mer mammaklær! Det er vanskelig å finne noe særlig i Norge, det er tross alt ikke så altfor mange kjeder å velge mellom. Har du sjekket ut noen nettbutikker? Mamasita eller Den Kule Mage, f.eks? Jeg har kikket litt der, og synes det ser ut som om de har litt allrighte ting. Jeg tror det er VELDIG viktig at man føler seg fin og vel under graviditeten! (Det er ihvertfall det jeg argumenterer med overfor sambo... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 14. august 2008 #277 Del Skrevet 14. august 2008 Søren jeg glemmer bare jordmødre jeg... Kan noen minne meg på når og hvor jeg får sett det? HAr også kjøpt meg mammaklær, eller det ble bare to bukser og en genser/topp fra H&M. Det var utrolig godt å kunne gå i olabukse uten å føle seg som en stappa potetsekk.. I dag har vi bydd på et hus, men ble overbydd gang på gang, så nå ga vi oss. Men pytt det kommer stadig nye hus på markedet og prisene stiger i hvertfall ikke lenger. Jeg skal egentlig begynne på jobb fredag som kommer, men har sagt fra at jeg ikke kommer før tirsdag, i og med at jeg jobber nattvakter hele denne uken, til og med mandag- det var helt greit. Gruer meg litt til å si fra at jeg skal ut i permisjon etter 1.termin, men jeg kommer liksom ikke unna det hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. august 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Crap.... Skrev masse nettopp og alt bare forsvant Endret 14. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 14. august 2008 #279 Del Skrevet 14. august 2008 Håper dagen din har vært fin, sånn sett bort fra at du mistet det du skrev i sted da... Tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. august 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 14. august 2008 Prøver igjen jeg... *ta kopi før du post'er denne gangen* Pusilus: Nei, han er ikke akkurat noen liten gutt og ja, de blir store så alt for fort Kanskje det er like greit at det kommer en til. Og du... Tror ikke det er sunt å ligge å dra seg så lenge om morran (men det hørtes veldig godt ut da ) *Mim*: Skjønner ikke hvorfor vi ble sittende å se på, for vi så alle episodene da de gikk første gangen. Og jeg så faktisk alle enda en gang på nett-tv. Men det er jo litt fasinerende da itla: Håper første klasse blir koselig, men det krever en god dose omstilling i hodet mitt, siden den siste klassen jeg hadde var en tiendeklasse. Jada, det er endel ok klær på nett, men så liker jeg ikke å nettshoppe klær jeg da er så kresen på klær at jeg helst vil prøve de først. Det var faktisk en barriere for meg å handle på fra H&M katalogen (men så gikk jo det bra da ) Mamma1: Du kan se alle jordmødre-episodene på nett-tv da! Spennende med huskjøp, eller nesten huskjøp! Blir nok ikke det på oss enda, siden vi trolig flytter lenger sør innen et års tid. Er nok litt vanskelig å komme unna at man skal ut i permisjon etterhvert Jeg fortalte det jo til sjefen min med en gang jeg passerte 12 uker, men jeg er veldig spent på hva foreldrene sier når jeg kun blir kontaktlærer et halvt år. Heldigvis er vi to kontaktlærere da, så alt blir ikke nytt for dem! _______________________________________________________________ Var nede på skolen en tur i stad og "sonderte terrenget". Er jo litt greit å vite hvilke elever man skal ha, hvilke timer og litt diverse. Fant blant annet ut at jeg skal være kontaktlærer jeg også og det er det jo en fordel at man er klar over! Ser litt lysere på det nå iallefall. Vi skal stort sett være to lærere i alle timer og hu jeg skal jobbe sammen med er dreven i gamet (og veldig dyktig). Da går det sikkert bra selv om jeg ikke har peiling egentlig. Har heldigvis noen dager før elevene kommer i neste uke. Det som er litt dumt er at jeg skal til jordmora på torsdag. Og torsdag er første skoledag for førsteklassingene. Var litt nervøs for at jeg ikke skulle få til å dra, siden jordmora bare er her hver 14 dag, men det gikk heldigvis bra at jeg stakk av litt midt på dagen. Har sagt at jeg kan ta blodprøver og sånn på fredag istedet slik at jeg blir borte kortest mulig tid. Hva er det som skjer i seventh heaven da? Alle skal ha tvillinger nå Jiises... jaja, nok om det. Måtte bare få det ut! Noen som vet om dette var siste episode eller noe sånt. Synes det skjedde så mye rart. Men det føles kanskje sånn når man ikke følger med på ordentlig lenger Og da fikk lillemannen den ene pastakokeboka mi til odel og eie Sånn går det når mamma'n er mer opptatt av KG enn å nistirre på sitt eget barn Han har rukket å rive litt i sidene allerede og siden den er så moro får han bare beholde den. Var litt teite oppskrifter i den uansett. Ellers fikk jeg faktisk litt alenetid i dag. I det siste har jeg sovet når lillemann har sovet på dagtid, siden jeg har vært så utrolig trøtt. Men jeg tror det var slitsomt for en liten gutt å være på skolen, for han sovna i gangen da vi ko hjem og jeg var så sulten at jeg måtte spise litt. Var veldig godt da... lagde meg Pasta Parma og kosa meg med tv/KG. Også litt sjokolade og Algrens biler. Eneste ulempen er at jeg nok ikke blir veldig sulten til middag. Også vi som skal ha pannekaker med blåbær og bacon i dag Har faktisk gjemt snopet under dukene i skapet på stua siden samboern min prøver å gå ned noen kilo og har litt dårlig viljestyrke. Er jo så dårlig gjort av meg å friste han. derfor smugspiser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå