Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Det er jeg med på ;)

Ønsker deg en fin fin dag :hoppe:

Så fint at vi kan være enige. det er tross alt nok krig i verden allerede!

9 DAGER IGJEN TIL JEG BEGYNNER Å JOBBE :danser:

I dag var det min tur til å sove lenge, men hva hjelper det når jeg drømmer så fryktelig for tida. Er mindre uopplagt når jeg står opp enn da jeg la meg. SÅNN SKAL DET JO IKKE VÆRE :kjefte: Drømmer genrelt mye for tida og det er skjelden drømmene er spesielt hyggelige. Huff og huff... Håper det går over snart :sjenert:

Må vel ut å gå en tur etterpå siden jeg mangler et par greier til middagen. Gleder meg til middag i kveld altså! Skal lage chicken Tikka Masala med nanbrød, raita, mango og cashewnøtter :sikle:

Ellers vinner nok Norge håndballkampen mot Kina og i fotball har de også scora. Ser bra ut for Norge dette!

Ha en fortreffelig lørdag :vinke:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer også veldig om dagen! Tildels marerittaktige greier, men også noen skikkelig, skikkelig rare drømmer. :fnise: Også våkner jeg av dem... Akkurat det er ganske så plagsomt. Vi får håpe at det gir seg snart. :) Kanskje du kan få tatt en liten lur på sofaen i ettermiddag? Jeg drømmer ihvertfall mindre når jeg sover på dagtid...

Indisk er nam, kos dere med middag! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også veldig om dagen! Tildels marerittaktige greier, men også noen skikkelig, skikkelig rare drømmer. :fnise: Også våkner jeg av dem... Akkurat det er ganske så plagsomt. Vi får håpe at det gir seg snart. :) Kanskje du kan få tatt en liten lur på sofaen i ettermiddag? Jeg drømmer ihvertfall mindre når jeg sover på dagtid...

Indisk er nam, kos dere med middag! :spise:

Det blir dupp STRAKS! Må benytte annledningen mens lillemann har kapitulert i sin fars armer et øyeblikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dager til jeg har FERIE i en uke :hoppe::danser: gleder meg :jepp:

Merkelig det der... Noen teller ned til ferie, andre til å begynner å jobbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hvordan har dagen din vært så langt da?

Uvant å våkne så tidlig fordi man må, og ikke fordi man er våken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hvordan har dagen din vært så langt da?

Uvant å våkne så tidlig fordi man må, og ikke fordi man er våken ;)

Du kan vel strengt tatt bare venne deg til å stå opp tidlig ;) Her i huset er vi oppe klokka sju - UANSETT! (bortsett fra lørdag da, som er min sove-lenge dag).

Vi har vel vel ikke gjort så mye så langt i dag. Sett litt på OL da, og det er jo stas! Men jeg er sååååå trøtt :sove: og litt uvel kjenner jeg. Også må vi vaske gulv og sånn i dag, for det gidda vi ikke i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der... Noen teller ned til ferie, andre til å begynner å jobbe ;)

Sånn er det når man ikke har hatt fri mer enn 3 dager sammenhengende siden påske :-D da blir det vanvittig deilig med FRI.

:klem: håper formen din bedrer seg utover dagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel strengt tatt bare venne deg til å stå opp tidlig ;) Her i huset er vi oppe klokka sju - UANSETT! (bortsett fra lørdag da, som er min sove-lenge dag).

Vi har vel vel ikke gjort så mye så langt i dag. Sett litt på OL da, og det er jo stas! Men jeg er sååååå trøtt :sove: og litt uvel kjenner jeg. Også må vi vaske gulv og sånn i dag, for det gidda vi ikke i går :(

Uff, lillegutt sover som regel til halv åtte, bortsett fra litt skravling i 6-tida hvor han bare trenger smokken så får jeg sove mer ;)

Tror nok vi skal satse på en sove-lenge dag hver her også, høres veldig lurt ut :)

Fått vaska noe gulv i dag da? Her har det bare blitt med klesvask i dag, lillegutt var her til 4-tida så da har jeg bare brukt tida til å kose med han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man ikke har hatt fri mer enn 3 dager sammenhengende siden påske :-D da blir det vanvittig deilig med FRI.

:klem: håper formen din bedrer seg utover dagen .

Ja, og sånn er det når man ikke har jobbet mer enn tre dager det siste året ;) Formen bedra seg den vettu!

Oppe kl. 7 uansett?!?!?! :hakeslepp: Her er vi ikke oppe før vi må :fnise: Håper du føler deg bedre....

Formen er bra! Sju uansett ja... Sånn er det når man har en liten vekkeklokke i naborommet som ikke tar hensyn til om det er hverdag eller helg : :gjeiper: På hverdagene skal samboer'n på jobb så da må vi opp i den tida begge to, mens vi i helgene står opp en dag hver. Jeg på lørdag og han på søndag :)

Uff, lillegutt sover som regel til halv åtte, bortsett fra litt skravling i 6-tida hvor han bare trenger smokken så får jeg sove mer ;)

Tror nok vi skal satse på en sove-lenge dag hver her også, høres veldig lurt ut :)

Fått vaska noe gulv i dag da? Her har det bare blitt med klesvask i dag, lillegutt var her til 4-tida så da har jeg bare brukt tida til å kose med han ;)

Det er veldig lurt altså! Blir iallefall veldig rettferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg faktisk ikke vært ute av pysjbuksa :fnise: Var ikke meninga sånn egentlig, men det ble bare sånn. Antrekket tilsier vel også at jeg ikke har vært ute av huset i dag i det heletatt :nei:

Var oppe tidlig med lillemann og har sett masse OL på tv... Jeg vurderer faktisk å stå opp i natt også for å se om Dale Oen klarer å karre til seg gull i svømming :) Nå tenker sikkert de fleste at jeg er over middels sportsinteressert, men det er jeg IKKE! Har bare en fascinasjon for sommer-OL. Spesielt sånne idretter som man aldri ser på tv, synkronstup og sånn :ler:

Samboer'n har vært en :engel: i dag og vaska alle gulvene + badet, så jeg slapp å gjøre noe i det hele tatt. Eller, noen måtte jo passe lillemannen. Og vi tok det nokså bedagelig. To dupper sammen på sofaen i dag og det er så koselig :)

Ellers er kneet mitt bedre i dag. Er ikke sikkert jeg har nevnt det, men jeg har et kne (eller to faktisk) som plager meg med jevne mellomrom. Det har vært sånn de siste seks, sju årene, men ingen leger gidder å bry seg hvis jeg titter innom. Har fått en fem, seks diagnoser det kan være, men aldri noen ordentlige undersøkelser. Problemet er at det begynner å gjøre vondt hvis jeg har det bøyd, også knekker det veldig i det når jeg må rette det ut. Også gjør det kun vondt på høsten/vinteren. Hvorfor det har gjort så vondt i det siste aner jeg ikke. Hadde bestemt meg for å ringe legen i morra hvis det ikek bedra seg, og da blir det selvsagt ørlittegranne bedre. Kanskje jeg skal ringe allikevel og KREVE at de gjør noe?

Nei, nå ble jeg plutselig veldig kvalm. Tyder vel på at blodsukkeret er lavt og at det er noen timer siden middag. Er vel bare å spise så går det nok over...

Nyt siste rest av helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk ikke vært ute av pysjbuksa :fnise: Var ikke meninga sånn egentlig, men det ble bare sånn. Antrekket tilsier vel også at jeg ikke har vært ute av huset i dag i det heletatt :nei:

Ååå slike dager er herlig...

Var oppe tidlig med lillemann og har sett masse OL på tv... Jeg vurderer faktisk å stå opp i natt også for å se om Dale Oen klarer å karre til seg gull i svømming :) Nå tenker sikkert de fleste at jeg er over middels sportsinteressert, men det er jeg IKKE! Har bare en fascinasjon for sommer-OL. Spesielt sånne idretter som man aldri ser på tv, synkronstup og sånn :ler:

Digger synkronstup jeg også. synkronsvømming er litt artig det og, de har så artige ansiktsuttrykk. Tror ikke jeg skal se på Dale Oen i natt :riste: Skal sove jeg da, og være opplagt til jobb.

Samboer'n har vært en :engel: i dag og vaska alle gulvene + badet, så jeg slapp å gjøre noe i det hele tatt. Eller, noen måtte jo passe lillemannen. Og vi tok det nokså bedagelig. To dupper sammen på sofaen i dag og det er så koselig :)

Ellers er kneet mitt bedre i dag. Er ikke sikkert jeg har nevnt det, men jeg har et kne (eller to faktisk) som plager meg med jevne mellomrom. Det har vært sånn de siste seks, sju årene, men ingen leger gidder å bry seg hvis jeg titter innom. Har fått en fem, seks diagnoser det kan være, men aldri noen ordentlige undersøkelser. Problemet er at det begynner å gjøre vondt hvis jeg har det bøyd, også knekker det veldig i det når jeg må rette det ut. Også gjør det kun vondt på høsten/vinteren. Hvorfor det har gjort så vondt i det siste aner jeg ikke. Hadde bestemt meg for å ringe legen i morra hvis det ikek bedra seg, og da blir det selvsagt ørlittegranne bedre. Kanskje jeg skal ringe allikevel og KREVE at de gjør noe?

Nei, nå ble jeg plutselig veldig kvalm. Tyder vel på at blodsukkeret er lavt og at det er noen timer siden middag. Er vel bare å spise så går det nok over...

Nyt siste rest av helga :klem:

Så snill samboeren din er, her er det jeg som gjør stortsett alt :sukk: kjære er jo mye borte. Men lell da :roll:

Høres ut som du må ringe til legen ang kneet ditt, krev at de gjør noe! Ei veninne av meg hadde det slik hun også. Hun var på alle mulige undersøkelder, røntgen ++ de fant ikke noe. De foretok en kikkhullsundersøkelse og da var det noe som var løsnet og lå i klem mellom noe. *dårlig hukommelse på akkurat det* Når det er sagt så hadde hun en leddbåndsopperasjon for en del år siden..

:klem:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal se på Dale Oen i natt :riste: Skal sove jeg da, og være opplagt til jobb.

Så snill samboeren din er, her er det jeg som gjør stortsett alt :sukk: kjære er jo mye borte. Men lell da :roll:

Høres ut som du må ringe til legen ang kneet ditt, krev at de gjør noe! Ei veninne av meg hadde det slik hun også. Hun var på alle mulige undersøkelder, røntgen ++ de fant ikke noe. De foretok en kikkhullsundersøkelse og da var det noe som var løsnet og lå i klem mellom noe. *dårlig hukommelse på akkurat det* Når det er sagt så hadde hun en leddbåndsopperasjon for en del år siden..

:klem:

Gjett hvem som sto opp klokka ti på halv fem i natt for å se på svømming? Jo det var Cloudberry og samboer'n det! :) Er jo ikke så ofte Norge kan ta gull i en verdensidrett! Ble riktignok bare sølv da, men spennende var det! Og for all del, sølv er jo glimrende det også :danser:

Her i huset deler vi ganske så 50/50 på husarbeid. For å være helt ærlig, så synes jeg at husarbeid er så dritt at jeg ikke hadde gidda å bo sammen med en mann som ikke tok sin del (og det vet han!) Nå tar vel jeg litt mer av matlaging og klesvask og sånn, men så er jo jeg også hjemme for tida. Uansett så gjør han litt ekstra nå som jeg er gravid og har vært veldig sliten...

Har bestemt meg for å ringe legen i dag, så får jeg se hva de tar seg til...

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gjesp* opplagt til jobb ja :fnise:

Liker ikke husarbeid jeg heller, gjør bare det som er nødvendig. Liten leilighet er bra :jepp: dessuten er det jo kjekt å tilbringe tid med kjære når han er hjemme i helgene da ;)

Ønsker deg en fortreffelig dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Godt å høre det var andre som var oppe i natt! ;) Helt enig med deg. Er det OL så må man få med seg de store begivenhetene! :)

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe på OL jeg... :sjenert:

Men hjelpes meg så dere skravler da!! Jeg har bare vært borte noen få dager og jeg må bla meg gjennom maaaaaaaange sider med oppdateringer... Det er jo en heldagsjobb å følge med dere! :fnise:

Nå er jeg på tur i barnebursdag!! KAAAKER!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe på OL jeg... :sjenert:

Men hjelpes meg så dere skravler da!! Jeg har bare vært borte noen få dager og jeg må bla meg gjennom maaaaaaaange sider med oppdateringer... Det er jo en heldagsjobb å følge med dere! :fnise:

Nå er jeg på tur i barnebursdag!! KAAAKER!! :juhu:

Vil ha kaker jeg også :sjenert: *nøyer seg med å ta opp skillingsboller fra fryseren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...