Gå til innhold

Vet du om billig overnatting i Brussel?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vi skal reise til Brussel i høst og leter etter et billig og greit sted å bo i ca en uke. Har søkt en del på nettet, men alt vi finner som er noenlunde billig, har masse dårlige omtaler. Vet at man ikke alltid kan ta hensyn til omtalene, men de gir jo ofte en viss pekepinn... Men kanskje noen her har bodd billig og greit og har et sted å anbefale? :goodbye:

Vi er to personer som langt ifra trenger noen luksus, men det er snakk om et opphold med daglige behandlinger og undersøkelser ved et sykehus, så vi ønsker oss i hvertfall eget bad og toalett, og det må være tilgjengelig uten noen lang trapp.

Vi ønsker oss noe enten noenlunde i sentrum, eller nordover i retning Vilvoorde, men tar imot forslag over hele Brussel. Hvis det er leilighet med eget kjøkken eller andre typer matlagingsmuligheter, hadde det vært fint pga diett, men vi skal kunne klare oss uten.

Så da er det bare å krysse fingrene for at noen her er kjent i Brussel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg skal ikke påberope meg å være godt kjent men bodde på Hotel van Belle som ikke ligger så veldig langt fra Gare du Midi. Ikke akkurat byens bedre vestkant, tror jeg, men hotellet var greit nok og forholdsvis billig.

Sengetøy og bad var rent, noe støv i krokene på gulvteppet på rommet da, men slik blir det vel gjerne. Stort pluss for en skikkelig frokostbuffet ;) . Vi hadde bedt om "quiet room" og fikk plass et godt stykke opp i etasjene. Trafikkstøy hørte vi, men med vinduet lukket var det ikke verre enn at jeg fikk sove (og jeg sover ganske lett).

Det var heis i bygget så lange trapper kunne unngås, men mulig det var et trinn eller to her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk for tipset, Cata! :)

Det ble til at vi bestilte på et annet hotell, siden vi fikk en kjempegod pris på et firestjerners, faktisk. Hadde ikke tenkt oss sånn luksus, men! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset, Cata! :)

Det ble til at vi bestilte på et annet hotell, siden vi fikk en kjempegod pris på et firestjerners, faktisk. Hadde ikke tenkt oss sånn luksus, men! :ler:

:ler: Luksus til en billig penge må man få med seg når man kan. Særlig når man skal være et sted flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...