Gjest Cynthia Skrevet 9. juli 2008 #1 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei, jeg er helt grønn når det gjelder bil, men hva kan jeg gjøre når jeg ikke får startet bilen p.g.a. problemer med batteriet? Får ikke tak i noen av foreldrene mine, og det haster litt, fordi jeg skal plukke opp en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 Da trenger du startkabler og en annen bil, evt. startbatteri. Sjekk også om polene på batteriet er irret ned(-->dårlig kontakt) og om det er nok vann på det. Kanskje du trenger et nytt hvis det skjer stadig vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 9. juli 2008 #3 Del Skrevet 9. juli 2008 Da trenger du startkabler og en annen bil, evt. startbatteri. Sjekk også om polene på batteriet er irret ned(-->dårlig kontakt) og om det er nok vann på det. Kanskje du trenger et nytt hvis det skjer stadig vekk? Takk for nyttig svar, Gjest. Det er første gang jeg har opplevd noe sånt, det er også hovedgrunnen til at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Har hatt lappen i over ett år, så det er mulig at jeg burde vite det. Det løste seg ved at naboen hjalp meg, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 9. juli 2008 #4 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis batteriet er noen år gammelt kan det være på tide å bytte det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå