Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som ikke har mistet sexlysten ved bruk av diane? Jeg vil ha hjelp med kvisene men ønsker ikke å miste sexlysten...

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet
Er det noen som ikke har mistet sexlysten ved bruk av diane? Jeg vil ha hjelp med kvisene men ønsker ikke å miste sexlysten...

jeg fikk mer sexlyst av å begynne på de.... hadde null sexlyst når jeg hadde p-stav..

Gjest Gjest
Skrevet
jeg fikk mer sexlyst av å begynne på de.... hadde null sexlyst når jeg hadde p-stav..

Sannsynligvis kom økningen av sexlyst av at du slyttet på p-staven ;) Tviler litt på at du hadde fått en økning i sexlysten av å gå fra å ikke bruke hormonprevensjon, til å begynne på Diane. Men det er jo alltid unntak sm bekrefter regelen :)

Skrevet

Jeg gikk på Diane da jeg var yngre, de tok knekken på kvisene uten at sexlysten forsvant:) P-plaster derimot.... :roll:

Skrevet

Diane35 er anti androgen så siden sexlyst kommer med mannlige hormoner så sier det seg selv at Diane35 vil senke sex lysten men jeg vil si at det kommer helt an på partneren din. Har du ikke sex lyst så er det vel et partner problem eller hva? :spise:

Anne Selene

Skrevet

Jeg har gått på Diane i flere år og har definitivt ingen problemer med nedsatt sexlyst! Sambo lurer litt på hva som går av meg innimellom, hihi.. :rødme:

Gjest smotti
Skrevet
Sannsynligvis kom økningen av sexlyst av at du slyttet på p-staven ;) Tviler litt på at du hadde fått en økning i sexlysten av å gå fra å ikke bruke hormonprevensjon, til å begynne på Diane. Men det er jo alltid unntak sm bekrefter regelen :)

Gikk på trionetta før, dårlig med lyst da og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...