MiAmore83 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er stemamma til 3 skjønne barn! Kjæresten min er 15år eldre enn meg, og barna er på hht 10, 12 og 14 år. Forholdet mitt til barna og også barnas mor er helt fantastisk, vi oppleves ofte som en "storfamilie" Har dere i samme situasjon f.eks tatt med barna (det er jo pappaen dems som gifgter seg), på bilder tatt av fotograf f.eks? Jenta på 12 ønsker å være brudepike, og det er en selvfølge at hun får. Jeg kunne også tenkt meg at guttene var brudesvenner og sto sammen med oss i kirka. Hvis de ønsker det blir de jo selvsagt med på bilder, men hva om ikke?
Frk Johansen Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg vil vel si at det er naturlig at dere tar noen med hele familien, altså alle fem og noen av bare deg og din mann. Vil vel synes det var rart om barna IKKE var med, særlig siden de skal være aktivt med i dagen deres. Lykke til!
Nasseline Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ville ikke hatt barna med på brudebildet hvis de ikke skulle være brudepike-/svenn. Dette uansett om det er egne eller stebarn. Når vi gifter oss har vi en felles sønn som skal være brudesvenn, sambos datter som brudepike og en nyfødt baby. Tviler på at babyen blir med på bildene. Men det er naturlig å ta med de to som skal være brudebarn.
Gjest fjortismamma Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hehe, vil se at dere får fjortenåringen til å være brudesvenn...
Gjest Ras Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Kjæresten min har to barn, men vi skal ikke ha med de på bildet. Jeg ahdde nok ikke tatt med egne barn heller
Jade Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Hvis du og din kommende mann ønsker noen familiebilder, så hvorfor ikke? De skal jo ikke være på alle bildene. Kan ikke se noen grunn til å la være, med mindre barna absolutt ikke ville være med på bilde. Hva andre (oss) synes er vanlig / ikke vanlig, spiller vel liten rolle. Vi skal ha våre skjønne barn med på bilde ihvertfall. Og minsten er for liten til å være brudepike/-svenn (vet ikke kjønn enda).
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er stemamma til 3 skjønne barn! Kjæresten min er 15år eldre enn meg, og barna er på hht 10, 12 og 14 år. Forholdet mitt til barna og også barnas mor er helt fantastisk, vi oppleves ofte som en "storfamilie" Har dere i samme situasjon f.eks tatt med barna (det er jo pappaen dems som gifgter seg), på bilder tatt av fotograf f.eks? Jenta på 12 ønsker å være brudepike, og det er en selvfølge at hun får. Jeg kunne også tenkt meg at guttene var brudesvenner og sto sammen med oss i kirka. Hvis de ønsker det blir de jo selvsagt med på bilder, men hva om ikke? Ta noen bilder av bare dere 2, noen bilder av dere + brudepike/svenn, og noen bilder av hele gjengen! Koselig å ha noen bilder bare av brudeparet også! Det er tross alt deres store dag.
Blid Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er stemamma til 3 skjønne barn! Kjæresten min er 15år eldre enn meg, og barna er på hht 10, 12 og 14 år. Forholdet mitt til barna og også barnas mor er helt fantastisk, vi oppleves ofte som en "storfamilie" Har dere i samme situasjon f.eks tatt med barna (det er jo pappaen dems som gifgter seg), på bilder tatt av fotograf f.eks? Jenta på 12 ønsker å være brudepike, og det er en selvfølge at hun får. Jeg kunne også tenkt meg at guttene var brudesvenner og sto sammen med oss i kirka. Hvis de ønsker det blir de jo selvsagt med på bilder, men hva om ikke? Jeg har to barn fra før, og for meg var det utenkelig om de ikke skulle få være med på noen av bryllupsbildene. Om de er med på det vi evt velger å henge på veggen, det vet jeg ikke, for vi har ikke sett på bildene enda (=nygift :rødme: ). Mannen min har ingen barn, men han hadde ingen innvendinger på at barna skulle være med. De er jo med i vår familie, så hvorfor ikke?
msplum Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg kommer til å benytte anledningen til å få tatt noen bilder av oss alle 4 selv om mine stebarn ikke skal være brudepike/svenn. Jeg syns ikke det er naturlig at de skal være med på alle bildene, men på ett eller to. Dessuten vil de jo være med på en hel haug av bilder som andre enn fotografen har tatt. Men det har naturligvis litt med situasjonen å gjøre også, om dere skal dra til fotografen etter vielsen, eller om fotografen kommer til dere. Det blir fort litt ekstra styr hvis man skal ha med seg halve slekta til fotografen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå