Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Noen som ha erfaring med denne vibratoren? http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9965768 Har veldig lyst til å kjøpe denne som ett tilskudd i samlinge til min kjære samboer.
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Den kan jeg anbefale!! Har den selv og er strålende fornøyd.... Ser også av lenken din at det refereres til en test i KK og kan slutte meg til denne! + At det er tilbud på den nå!
vilja Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har den i rosa. Jeg er ikke så fornøyd at jeg vil anbefale den, da jeg er mye mer følsom på tuppen en de fleste..... jeg liker at de er litt lenger inn. Den stopper liksom på /i g-punktet.... Tror ikke at jeg ha noe g-punkt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har den i rosa. Jeg er ikke så fornøyd at jeg vil anbefale den, da jeg er mye mer følsom på tuppen en de fleste..... jeg liker at de er litt lenger inn. Den stopper liksom på /i g-punktet.... Tror ikke at jeg ha noe g-punkt. Denne vibratoren har tre vibrasjonstrinn og tre pulseringsmoduser, og dets gjenkjennelsestrekk ”Royal Curl” har en lett bøyd tupp som skal stimulere g-punktet mens knotten stimulerer mot klitoris. Trenger jeg si mere,det er en gpunkt masør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå