Gå til innhold

Fiskens smutthull

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er jeg :) Hvordan står det til med deg?

Både skriftlig og muntlig gikk bra, fantastisk deilig. Aldri mer biokjemi! Fridag i dag, før jeg begynner lesing til nursingeksamen (liten eksamen, krevet max to dagers lesing) og deretter physiology, som krever 2-3 ukers lesing.

Livet er herlig i dag, våknet av meg selv halv ni, spiste en god frokost og så en film. Så en film klokken 10 om morgenen! Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig i dag, våknet av meg selv halv ni, spiste en god frokost og så en film. Så en film klokken 10 om morgenen! Fantastisk.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Lite liv på meg her i det siste. Rart med det, når ting er enkelt, går tiden ustyrtelig fort.

Jeg var så heldig å stå på alle eksamner på første forsøk, så fikk ferie fra 1. juli, 2 uker før ordinær eksamenstid var over. Hadde først én uke fri, før turnusen på sykehuset jeg har fått jobb på startet. Friuken var helt fantastisk! Etter nesten to måneder kun bestående av lesing (lesing fra 08:00-20:00, deretter kollokvie til 22-23) var det helt fantastisk å våkne av seg selv, lese avisen og drikke kaffe, ta en tur på stranda (dessverre ingen sjø i Slovakia), ta et glass vin til en god film på kvelden og slike ting. Det skal nevnes at det hele ble krydret opp av en fantastisk mann.. Denne personen har hatt friår, og skal begynne samme trinn som meg til høsten. Han er ikke fra samme sted som meg, men var rett i nærheten på familiebesøk. Vi hadde noen fine dager. Jeg fikk langhelg fri helgen som var og besøkte han, fantastisk landskap, nydelig og varm familie og herlige dager. Jeg går en spennende tid i møte :) Jeg trodde ikke at dette skulle skje så fort etter bruddet i påsken, men samtidig var det bruddet noe jeg hadde tenkt over i langt over ett år. Jeg var veldig ferdig med det forholdet.

Da er det leggetid for små fisker, fisken jobbet nattevakt sist natt, og fikk bare sove 4 timer på dagen i dag. God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...