Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jada, og etter å ha sjekket hva power cage egentlig er, har jeg jo ganske mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hodet mitt har jeg allerede trøkt hele Domus Athletica inn i kjellerrommet mitt....

:fnise:

Men om man tenker seg om så trenger man egentlig ikke så stor plass egentlig. Vi har jo et lite treningsrom på jobben, vet ikke hvor stort det er, 20 kvadrat kanskje? Og det er utrolig hvor mye vi har fått inn på det rommet uten at det har blitt ubehagelig trangt.

Om du tar buret som bolledeig linker til m/stang og vekter + benk og manualsett så har du jo egentlig kommet langt når det gjelder styrketreninga. Matter og strikker osv. tar jo ikke stor plass. Og ei ellipsemaskin tar jo heller ikke all verdens plass.

Misunner deg muligheten til å få deg eget rom altså. Det er min store drøm og. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ønske meg power cage i morgengave av min kjære :fnise:

Du har rett i det, Skya. Jeg trenger ikke så mye. Må jo tenke økonomi og. Det er nå som jeg er student, at jeg har muligheten til å trene så billig, og treningsrommet blir en investering i fremtiden. Men det blir jo ikke en investering om jeg skal kjøpe mer enn nødvendig ;) Da tar det hvertfall flere år å tjene inn :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... ble litt stressa av den... :ler:

Esc er en fin knapp!! Jeg trykker automatisk på den når det dukker opp slike bevegende signaturer jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ønske meg power cage i morgengave av min kjære :fnise:

Du har rett i det, Skya. Jeg trenger ikke så mye. Må jo tenke økonomi og. Det er nå som jeg er student, at jeg har muligheten til å trene så billig, og treningsrommet blir en investering i fremtiden. Men det blir jo ikke en investering om jeg skal kjøpe mer enn nødvendig ;) Da tar det hvertfall flere år å tjene inn :Nikke:

Høres ut som en perfekt morgengave spør du meg. ;)

Og det er jo bedre å spare og kjøpe noe skikkelig og ta ting litt etter litt enn å kaste seg over det første og det billigste. Ellipsemaskin f.eks. det ville jeg aldri ha kjøpt før jeg hadde råd til noe skikkelig. De billige er nemlig så altfor dårlige. Iallefall om man er vant til de proffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellipsemaskinen blir et spareprosjekt, ja :Nikke: Er jo student i minst to år til, og jeg kommer ikke til å slutte på Domus på lenge enda ;) Skal jo suge energien ut av alle veilederne der først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...