Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 27. februar 2009 Heldiggrisen! Det ønsker jeg meg, men har ikke prioritert det enda. Hvilket merke? Si i fra om du er fornøyd, dette er en produktkategori jeg ikke har noen erfaring med i det hele tatt. Hvem som helst kunne lurt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #562 Del Skrevet 27. februar 2009 Heldiggrisen! Det ønsker jeg meg, men har ikke prioritert det enda. Hvilket merke? Si i fra om du er fornøyd, dette er en produktkategori jeg ikke har noen erfaring med i det hele tatt. Hvem som helst kunne lurt meg Polar FT60, svart og rød. Kjære har nektet å støtte mitt ønske om pulsklokke før jeg fant en hos Polar, så hun har tydeligvis en mening om sånt. Nå skal det sies at hun har hatt sin ganske lenge, så hun har rukket å bli veldig fornøyd! Gleder meg så utrolig til å ta den med på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 27. februar 2009 Godkjent av en profesjonell, atlså Da får jeg sjekke ut det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #564 Del Skrevet 27. februar 2009 Godkjent av en profesjonell, atlså Da får jeg sjekke ut det! Skal ihvertfall holde deg oppdatert på hvordan den er å bruke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 27. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det bare jeg som synes Mylog kan være ufattelig tung å laste opp til tider? :klø: I perioder er den verre enn KG, og det sier ganske mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 27. februar 2009 #567 Del Skrevet 27. februar 2009 MyLog er litt treig i oppstart her i gården av og til. Ellers merker jeg ikke noe særlig til det. Derimot finner jeg småfeil som jeg vurderer å si til Sigurd (han som har laget siden som jeg kjenner litt, men ikke såååå godt) som er litt morsomt i min verden når jeg driver å programmerer litt selv Jeg får feilmelding dersom jeg prøver å legge inn 10g pepperskinke eller noe slikt. Jeg husker ikke i farta :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 27. februar 2009 Vel vel, da var det den daglige loggen! (Nesten daglige da ) Det ble 25 min med ellipse i dag, et kvarter med opptrapping, 10 min høypuls, og 5 min nedtrapping. Klarte ikke mer enn 10 min. Tror egentlig ikke det har noe å gjøre med at jeg har hatt en areidsperiode, jeg pleier å komme meg fort, resten av treningen var jo ypperlig. Det er vel heller det at det er for lenge mellom hver gang. Har lest et sted at det bør ikke ta mer enn 48 timer mellom hver kondisøkt, for at effekten fra forrige trening fortsatt skal gjøre seg gjeldene. Det merket jeg jo da jeg i en periode rakk å trene høypuls hver dag. På slutten av den uka klarte jeg å holde meg på 90% av makspuls i 20 min. Så jeg regner med å gå opp og ned i form akkurat her, men det tar jeg ikke så tungt. Så var det styrketreningen! Stående benhev: Til siden, 6 kg På skrå bak, 8 kg Rett bak, 10 kg Det største problemet for teknikken min her, er balansen. Har funnet ut at jeg ikke gidder å fokusere på balanse på akkurat denne øvelsen, og satser på mer belastning neste gang. Får heller holde meg i veggen Nordic hamstrings: 3 sett, 10 reps. Love it!! Rumpeløft med benhev: 3 sett, 10 reps. Sakte og effektivt. Planken: 3 x 30 sek Nedtrekk, 35 kg: 3 sett, 10 reps. Øker neste gang Begynner å merke behovet for hansker. Skulderpress, 15 kg: 10 reps 9 reps 6 reps Hvertfall bedre enn sist. Teknikken min er fin, vurderer snart å bare gå videre Dette har lissom blitt bøygen min. "Gå utenom" Haha!! Rygghev: 2,5 kg, 10 reps 5 kg, 2 sett, 10 reps Brystpress, 25 kg: 3 sett, 10 reps. Holdt hardt i dag og, men fikk det til Roing, 35 kg: 3 sett, 10 reps. Denne klarer jeg bare på pur faen. Har egentlig ikke falt i smak hos meg, men er sikkert godt for noe. Total abdominal, 52,5 kg: 3 sett, 10 reps. Øker neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 27. februar 2009 MyLog er litt treig i oppstart her i gården av og til. Ellers merker jeg ikke noe særlig til det. Derimot finner jeg småfeil som jeg vurderer å si til Sigurd (han som har laget siden som jeg kjenner litt, men ikke såååå godt) som er litt morsomt i min verden når jeg driver å programmerer litt selv Jeg får feilmelding dersom jeg prøver å legge inn 10g pepperskinke eller noe slikt. Jeg husker ikke i farta :gjeiper: Jeg får ofte opp feilmeldiner, errors. Det skjer stadig når jeg skal legge inn treninger. Hmm... :klø: Får skrive en melding på forumet hvis det blir mer plagsomt, jeg vil jo gjerne blir værende, liker den siden veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 27. februar 2009 #570 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg får ofte opp feilmeldiner, errors. Det skjer stadig når jeg skal legge inn treninger. Hmm... :klø: Får skrive en melding på forumet hvis det blir mer plagsomt, jeg vil jo gjerne blir værende, liker den siden veldig godt!! Må bare gi han tilbakemeldinger! Tror jeg han bare blir glad for Mye kluss om du trykker på tilbakeknapper og sånt føler jeg. Uansett er han veldig flink som har laget hele siden på fritiden alene. Bare litt bugs rundt omkring. Jeg har ikke testet lignende sider jeg da, men jeg liker opplegget på hans veldig godt! Vet ikke om du har lest denne jeg? Sikkert ikke så greit for kroppen om du jobber nattevakt i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk, bra artikkel. Mye av det har jeg allerede merket på kroppen, men fint å se det "dokumentert". Det kommer en ernæringsdame på jobb snart og skal snakke med oss nattevakter. Det syns jeg var et fint tilbud. Det med proteiner har jeg hvertfall merket viktigheten av. Det var primært derfor jeg skaffet meg shake igjen, magen min er ikke så veldig glad i fast føde om natten selv om den er sulten. Og kaffe tåler den hvertfalll ikke, selv om jeg er kaffekjerring over alle kaffekjerringer til daglig Hadde en periode i sommer hvor jeg jobbet ekstremt mye. I løpet av halvannen måned hadde jeg 8 netter fri... dette var like før jeg flyttet tilbake til min kjære, så jeg bodde alene. Da går det an. Det kan jeg ikke gjøre mer, min energi skal brukes på andre ting enn å snu døgnet nå. På slutten av perioden var jeg ødelagt, mensen ble fremskyndet med en uke, og ryggen sa "fuck you". Over 50 % stilling er ikke greit lenger. I sommer skal jeg heller jobbe ekstra på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daimyo Skrevet 27. februar 2009 #572 Del Skrevet 27. februar 2009 Det kommer en ernæringsdame på jobb snart og skal snakke med oss nattevakter. Jøss, så utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 27. februar 2009 Det synes jeg og Det er min fjerde arbeidsplass med nattevaktsstilling, og dette er første gangen jeg har opplevd å få et slikt tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #574 Del Skrevet 28. februar 2009 En fantastisk deilig gåtur med hunden i dag tidlig. Det var kaldt, friskt og strålende sol. 7.30 rasket vi oss ut, og egentlig skulle jeg tatt på stilongs, men man snur ganske enkelt ikke, nope. Tilbake 8.30 og følte meg kjempefrisk Jeg må huske på å sette pris på at jeg er 100% frisk, og ikke bare lengte etter den gode formen hver gang jeg er syk, men nyte å være i god form når jeg er det!! Gleder meg til en ny treningsuke, kommer ikke til å bli tid til så mye trening i studio, men tar de lange turene om morgenen. En time gjør underverker, håper det er masse sol fremover, og at kulden holder seg, slik at slapsen uteblir. I dag skal vi på kjøretur, besøke alle besteforeldrene mine, som alle lever, takk for det. Og så til foreldrene mine! Skulle egentlig gjort det forrige helg, men det ble utsatt. Tata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 28. februar 2009 Sånn, da har jeg proppet i meg pappas burgere og annet godt. Det var utskeielse til den store gullmedalje. Well, well, det må man vel unne seg innimellom I morgen er det først lang tur med hunden, deretter en langkjøring på ellipsen. To langkjøringer, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 28. februar 2009 #576 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja du med disse gåturene dine kjører lett forbi meg på topp 10 listen Jeg får bare godta det siden det er god trim for både deg og voffsen Sukk.. Jeg har lyst på hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 28. februar 2009 Du kan da gå uten hund Dessuten har du Fløyen Hva med Stoltzen da, frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 28. februar 2009 #578 Del Skrevet 28. februar 2009 Fløyen går jeg jo opp når jeg finner på det Jeg skal bare vente til den he*** snøen er borte! Dessuten snødde det i Bergen i dag. Blæ! Og ja.. Altså.. Jeg må ærlig innrømme at etter snart 5 år som "bergenser" har jeg fortsatt ikke funnet ut hvor de dumme trappene er henne! Jeg har nok ikke leta så utrolig godt, hehe Men jeg skulle vel tatt turen opp trappene ja. Når man først er så heldig å bo i en by omringet av fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. februar 2009 #579 Del Skrevet 28. februar 2009 Følg skiltingen Det er ganske enkelt å finne fra Sandvikssiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #580 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg ville vel uansett ikke tatt Stoltzen om vinteren heller Den har jeg tatt én gang, og da var jeg i veldig mye dårligere form enn jeg er nå. Brukte ca 40 min, og var grisestøl dagen etterpå. Hjalp vel heller ikke på restitusjonen at jeg dro på Escalon etterpå og tok en runde (eller 3) med tapas og øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg