Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Det er ikke mye annet fornuftig å gjøre på nattevakt, annet enn å fjase på nettet, og f.eks ta mål av diverse kroppsdeler, og se om det har vært fremgang :) (Bortsett fra å skrive oppgave, det er vel derfor jeg har tatt med pc'n)

Mine mål natt til tirsdag 24. februar, sammenlignet med målene jeg tok 1. februar:

Bryst: 94 cm, samme som sist.

Underbust: 76 cm, 5 cm mindre enn sist

Midje: 75,5 cm, 3,5 cm mindre enn sist

Hofte: 107 cm, 3 cm mindre enn sist

Lår: 65 cm, samme som sist

Legg: 40, 5 cm, 0,5 cm mer enn sist

Overarm: 31 sm, 2 cm mindre enn sist

:tommelopp:

Det morsomme er at jeg har merkbart flatere mage, merket det i helga faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom ikke her å si at du ikke er like flink som meg. Du har ferie, har du ikke? :) Er du i barteby?

:Nikke: Og ja, jeg veit, jeg har ferie og alt det der. Men er man hekta så er man hekta... :sjenert:

Det er ikke mye annet fornuftig å gjøre på nattevakt, annet enn å fjase på nettet, og f.eks ta mål av diverse kroppsdeler, og se om det har vært fremgang :) (Bortsett fra å skrive oppgave, det er vel derfor jeg har tatt med pc'n)

Mine mål natt til tirsdag 24. februar, sammenlignet med målene jeg tok 1. februar:

Bryst: 94 cm, samme som sist.

Underbust: 76 cm, 5 cm mindre enn sist

Midje: 75,5 cm, 3,5 cm mindre enn sist

Hofte: 107 cm, 3 cm mindre enn sist

Lår: 65 cm, samme som sist

Legg: 40, 5 cm, 0,5 cm mer enn sist

Overarm: 31 sm, 2 cm mindre enn sist

:tommelopp:

Det morsomme er at jeg har merkbart flatere mage, merket det i helga faktisk :)

Så utrolig bra!! :dåne: :blomst:

Må nesten la det gå noen uker etter at jeg kommer hjem igjen før jeg måler igjen jeg, men nå gleder jeg meg faktisk enda mer. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra fremgang med målene! Ingen tvil om at du har vært flink og trena nei :) Morsomt at det blir så merkbare forandringer på under en måned. Bra du har noe morsomt å gjøre på nattevakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Og ja, jeg veit, jeg har ferie og alt det der. Men er man hekta så er man hekta... :sjenert:

Så utrolig bra!! :dåne: :blomst:

Må nesten la det gå noen uker etter at jeg kommer hjem igjen før jeg måler igjen jeg, men nå gleder jeg meg faktisk enda mer. :hoppe:

Ja, jeg vet det. Jeg ville mest sannsynlig følt det samme :Nikke: Å være borte fra treningsstudioet uten at jeg egentli vil, gjør meg utrolig sur!!

Takk for blomst :)

Kjempebra fremgang med målene! Ingen tvil om at du har vært flink og trena nei :) Morsomt at det blir så merkbare forandringer på under en måned. Bra du har noe morsomt å gjøre på nattevakt ;)

Takk :)

Så deilig med ordentlig merkbar framgang da :) Utrolig bra på så kort tid :Nikke:

Takk :) Tror det har litt å gjøre med at jeg endret litt på kardioen. Langkjøringen skal trappes opp før sommeren, det er sikkert og visst :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Her var jeg vettu;) Jeg må innrømme at jeg ikke orket å lese samtlige sider i dagboken min, men jeg har fått med meg en del! Og jammen kan det sies at du har stått på! Virkelig stått på! Og da er det jo ikke noe bedre enn å se resultatene og få igjen litt for strevet, og det kan man jo si at du har!! Virkelig gøy å lese at du har redusert i samtlige kroppsdeler med tanke på cm!! Stå på:)

Skal henge meg på dagboken din og prøve å holde meg oppdatert så kan vi kanskje utveksle litt råd og dytte hverandre litt i rumpa når motgangen blir som værst!! (mulig jeg snakker mest formeg selv nå)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

:hoppe:

Hei!!!

Her var jeg vettu;) Jeg må innrømme at jeg ikke orket å lese samtlige sider i dagboken min, men jeg har fått med meg en del! Og jammen kan det sies at du har stått på! Virkelig stått på! Og da er det jo ikke noe bedre enn å se resultatene og få igjen litt for strevet, og det kan man jo si at du har!! Virkelig gøy å lese at du har redusert i samtlige kroppsdeler med tanke på cm!! Stå på:)

Skal henge meg på dagboken din og prøve å holde meg oppdatert så kan vi kanskje utveksle litt råd og dytte hverandre litt i rumpa når motgangen blir som værst!! (mulig jeg snakker mest formeg selv nå)hehe

De første sidene er bare fjas og prat likevel ;) Om hvordan ting skal bli når jeg begynner å trene :fnise: Fikk nå begynt tilslutt, og det er gøy å se resultater :Nikke:

Koselig å se deg her inne :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk:O)

Ja, men nå kan du jo være stolt over at de første sidene med pjatt om hvordan det skal bli, hvilke resultater du ønsker osv... HAr blitt til realitet! DET er jo noe å være stolt av:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med all grunn..Skal få lest igjennom litt flere av sidene dine senere idag når tiden strekker litt mer til, akkurat nå er det litt småkaos her på jobb...Men senere. Da er det litt lettere for meg å uttale meg og forstå;)god dag så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pløyet NESTEN hele boka di..en ting å si: DÆVEN som du står på;) det er ikke noe feil med motivasjonen og treningsgleden din! hvordan får du det til? Hvordan får du tid??

Imponerende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... :sjenert:

Tid? Øøøhh... jeg er student og disponerer tiden min akkurat som jeg vil :) Først trening, så lesesal, stort sett hver dag på en eller annen måte :Nikke: Nesten hver dag, da. Jeg bør hvile mer... har følt en snikende utmattelse i det siste... vil ikke gå på en smell. Så jeg skal prøve å ta det litt med ro en periode! Men pause? Ånei... :nei:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨Det er ihvertfall ikke noe feil på stå på viljen, det kan konkluderes! Men du har nok godt av en litt roligere periode. Men på sin egen kropp kjenner man seg selv best, så du kjenner det vel. Bare ikke gå på en smell;)

Men tror ikke du blir lei av treningen, så der ligger det ingen fare! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke lei, tror jeg ;)

-----------------------------------------------

I dag dro jeg rett fra nattevakt og til Blindern for å levere en oppgave. Da jeg først var der, og ikke var spesielt trøtt, tenkte jeg å likegreit dra på forelesning. Jeg spurte svensken bak disken om hun kunne lage en 4-dobbel americano til meg. Hun fniste litt, men gjorde så. Så tok jeg en proteinbar, og jammen ble jeg ikke høy... eller no... satt og fniste og skalv mens jeg prøvde å lese David Hume. Det var et godt forsøk. Forelesningen gikk strålende, jeg skrev masse, men jeg kan nesten ikke huske noenting. Nå skal jeg legge meg :Nikke: Blir nok ikke styrketrening i morgen som planlagt, men prøver meg på en langkjøring ellipsen i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullfører nå bachelor i estetiske studier. Tar de siste frie emnene mine nå, i filosofi. Min fordypning er teatervitenskap :)

Nå er sekken pakket og klar til i morgen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen for en økt!! Jeg er overbevist om at å sove i 12 timer ikke er bra, selv om man er i underskudd på søvn. Jeg har alltid fungert best når jeg får sovet mellom 6 og 8 timer. Jeg følte meg rett og slett råtten i dag. Dessuten pleier alltid en periode med jobb påvirke meg veldig, er ikke så ung lenger :fnise:

Det ble nå hvertfall 1 time på ellipsen, klarte å holde meg på level 7, sist var jeg på 10. Holdt en speed tett opptil 120, sist gang var jeg mellom 120 og 125 konstant. I tillegg til at jeg var sliten, er det jo lenge siden siste kardiotrening, så det har selvsagt innvirkning. Jammen godt jeg ikke trente tung styrke i dag, som opprinnelig var planen. Jeg følte meg ikke bra før et par timer etterpå. Får se hva jeg gjør i morgen, mest sannsynlig blir det styrke da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...