Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg logger all gåing over en halvtime, ja Mest fordi det er morsomt å se at jeg tross alt forbrant kalorier, selv om jeg ikke egentlig var så keen på å gå ut med hunden i snøværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 21. februar 2009 #522 Del Skrevet 21. februar 2009 Blir logging av gåingen min også når snøen forsvinner på fjellet DA frøken! Skal jeg slå deg Begynne å gå over vidda fra fløyen til ulriken hver søndag, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 21. februar 2009 Hver søndag? Bare en gang i uka, altså?? Høhø, duger nok ikke for å slå meg, nei :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 21. februar 2009 #524 Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe Jeg skjønner jeg må øke innsatsen her! Og jeg som allerede føler skolearbeidet henger litt etter pga at jeg heller vil på trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. februar 2009 #525 Del Skrevet 21. februar 2009 Dere skulle jo vært med på konkurransen på senteret mitt dere, da tror jeg jeg hadde fått hard konkurranse. Godt å se at konkurranseinstinktet er på topp i alle fall Og klart man må logge gåturer over en halvtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke sant De har hatt konkurranser på SiO før, men jeg følger ikke helt med... Men det var ikke slik at det var om å gjøre å ha MEST treninger (saltimer), men om å gjøre å ha over et visst antall, og så var det trekning. Det kan kanskje være bedre, er litt enig i hun som var i dagboken din, *Enigma*, som mente at folk fort kan slite seg ut i slike konkurranser, og at det er rart at senteret legger opp til en så hard linje. Samtidig er det irriterende med trekning, hvis man vet man fortjener en premie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. februar 2009 #527 Del Skrevet 21. februar 2009 Bare vent til mars, da skal jeg slå dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 21. februar 2009 Skakke bli slått av verken vestlandsfanden eller bartebydama. Fårra værra måte på!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. februar 2009 #529 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke sant De har hatt konkurranser på SiO før, men jeg følger ikke helt med... Men det var ikke slik at det var om å gjøre å ha MEST treninger (saltimer), men om å gjøre å ha over et visst antall, og så var det trekning. Det kan kanskje være bedre, er litt enig i hun som var i dagboken din, *Enigma*, som mente at folk fort kan slite seg ut i slike konkurranser, og at det er rart at senteret legger opp til en så hard linje. Samtidig er det irriterende med trekning, hvis man vet man fortjener en premie Det er det det pleier å være hos oss, og jeg har alltid irritert meg grønn. Derfor er jeg litt glad for at de for en gangs skyld har en skikkelig konkurranse, selv om det sklir ut litt. Veilederen min er også veileder for de 2 andre som fortsatt konkurrerer med meg, og hun har kjeftet litt på oss alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe, hun har litt å styre med hun, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 21. februar 2009 Neste uke blir det litt jobbing, nattevakter på mandag og tirsdag. Dermed blir det to dager på rad uten trening. Dårlig med restistusjon når jeg snur døgnet. Altså, planen er som følger: Mandag: Kondis og styrke Tirsdag og onsdag: Sove Torsdag: Kondis og styrke Fredag: Ellipse langkjøring Lørdag: Flow - hatha yoga Søndag: Vet ikke enda.... kanskje litt styrke igjen... I morgen skal vi dra og besøke foreldrene mine, så det blir nok ingen trening, de bor et stykke unna, så det er et dagsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #532 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag var jeg ikke helt i toppform, altså. Jeg har åpenbart får bedre kondis, det ser jeg når jeg skal få opp pulsen min, det tar mye lenger tid. Jeg har tråkket i vei på level 10, men økt i speed, nesten helt ubevisst. Plutselig gikk det opp for meg at jeg har faktisk hatt fremgang, og bestemte meg for å gå ned i speed, og opp i level. Så nå ble det level 12, og holdt meg over 120 i speed. Jammen ikke så mye som skal til før aerob blir anaerob Ytterligere noe å jobbe mot altså Styrkeøkten min i dag var litt rar. Den gikk som følger: Knebøy med vekt, 20 kg: 2 sett, 15 reps. Er ikke tyngre vekter i friskvernet. Får komme meg inn blant gjengen i frivekthjørnet. Stående benhev: Til siden, 6 kg x 10 Skrå bak, 8 kg x 10 Rett bak, 10 kg x 10 Fant ut at det lønte seg å gjøre litt forskjellig, balansen og teknikken er ikke lik alle veier Nordic hamstrings: 3 sett, 10 reps. Litt slapp i dag. Var litt støl etter den brutale tøyinga på yogaen. Rumpeløft med benhev: 3 sett, 10 reps. Dette er ikke så tung som første gang jeg tok den på rygg og rytme. Ikke tung i det hele tatt, faktisk. Planken: 3 sett, 30 sek. Dårlig innsats. Nedtrekk, 35 kg: 3 sett, 10 reps. Økte med 2,5 kg i dag Skulderpress, 15 kg: 9 reps 6 reps 4 reps WTF??? Rygghev: 2,5 kg x 10 5 kg x 5 5 kg x 5 Brystpress, 25 kg: 3 sett, 10 reps! Klarte alle!! Roing, 35 kg: 3 sett, 10 reps! Økte med 5 kg i dag Total abdominal, 52,5 kg: 3 sett, 10 reps. Økte med 2,5 kg i dag! Puh Ok, så har jeg økt litt i dag, så jeg var ikke heeeeelt bortevekk. Men jeg følte meg bare litt dvask i dag. Snart er det jobb, så er det to dager med soving. Tata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. februar 2009 #533 Del Skrevet 23. februar 2009 Kom deg over i frivektsrommet, ting blir uendelig mye enklere når du kan ta knebøy fra stativ i stedet for å måtte frivende stangen opp på skuldrene. Med tanke på at akkurat dette ikke er en veldig snill manøver for skuldrene heller, er det greit å gå over til stativ når vektene begynner å bli litt tunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 23. februar 2009 Det har du selvfølgelig helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. februar 2009 #535 Del Skrevet 23. februar 2009 Så flink du er! Og jeg har så dårlig samvittighet. Her sitter jeg og eser ut, mens du får finere og finere rompe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 23. februar 2009 Kom ikke her å si at du ikke er like flink som meg. Du har ferie, har du ikke? Er du i barteby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 23. februar 2009 Måtte forresten flekse for min kjære i går. Han ble imponert Jeg har fått mer definerte muskler på overkroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. februar 2009 #538 Del Skrevet 23. februar 2009 Sånt er alltid kjempemoro Jeg lurte på noe, har du prøvd Flow-timer før? Er det forskjell på nivå/instruktører i løpet av uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vært flere ganger på flow på lørdager. Har ikke prøvd noen andre instruktører enn Elen, og hun er kjempeherlig. Jeg liker de timene kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. februar 2009 #540 Del Skrevet 23. februar 2009 Okei, det er notert bak øret når repertoaret skal utvides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg