Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg skal saksøke NSB, eller henrette en eller annen sentral person der!! :kjefte: Jeg rakk hvertfall ikke bosu kl 8.15 i dag tidlig, de instilte nemlig det toget jeg stod og ventet på!! Dermed gikk planen i vasken, og jeg stod nok en gang på ellipsen i en time. Var fornøyd senere, etter en lett tøying og et lite måltid. Men skjerp deg, NSB. Herregud. Materialmangel du lissom! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:kjefte: på teite NSB!! :sinna:

Men du er ihvertfall flink som da ikke blir demotivert og gir blanke i hele treninga!! :nigo: Godt du fikk en bra økt ut av det hele uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente som fikk en økt likevel. Skjønner at du var gretten ja, alltid kjipt å gå glipp av en time man har planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å finne på noe annet da, ja, ellers blir man bare mer grinete ;)

------------------------

De siste dagene har det blitt lite studiotrening, det har begrenset seg til gåturer. I helgen skal jeg jobbe, så det blir ikke mye trening da heller. På tirsdag blir det styrketrening igjen, gleder meg. Og så skal jeg dra på flere saltimer tidlig om morgenen, for å komme meg opp rett og slett. Ser helst at treningen er unnagjort senest 9, slik at jeg kommer meg på lesesalen innen rimelig tid.

Så til dere som har fri: God helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:pls: over deg, som reiser for å rekke en time kl 8:15, jeg er meget imponert!! Synd at du ikke rakk det da, men intensjonene, de er gull verdt :hoppe: Prøvde meg på morgentrening jeg også, det ble med de to gangene :fnise: Det er jo så godt å slappe av litt :sove:

Du får ha en så god jobbehelg som mulig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Ha en alldeles strålende helg :)

Trening som å "få igang dagen" er kjempebra tiltak, gjør det selv av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med deg Miss shorty, deilig å få i gang dagen med å ha unnagjort treningen. Dessuten så blir man litt mer "gira" etter en trening oig da er det jo godt at dagen nesten ikke har startet enda. Hva er vel bedre å starte en dag med masse ekstra energi???

Utrolig irriterende med NSB ja, og tbanen generelt. Det er mang engang jeg kunne kverka dem ja! Skal lissom være så flott. pengene tilbake ved forsinkelser og det ene etter det andre..Men neida. Nå skal jo billett prisen øke igjen også, og hva får vi tilbake?? Dritt service er det vi får! Men jaggu imponerende å stå opp så tidlig for å rekke en time ja, også rakk du den ikke....

Nå er det helg ja...Disse ukene flyr avgårde..men det gjør egentlig helgen også.

god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls: over deg, som reiser for å rekke en time kl 8:15, jeg er meget imponert!! Synd at du ikke rakk det da, men intensjonene, de er gull verdt :hoppe: Prøvde meg på morgentrening jeg også, det ble med de to gangene :fnise: Det er jo så godt å slappe av litt :sove:

Du får ha en så god jobbehelg som mulig! :klemmer:

Takk for det, god helg til deg og :hug: Fint å høre at mine intensjoner er verdt noe i det minste :fnise:

Ha en alldeles strålende helg :)

Trening som å "få igang dagen" er kjempebra tiltak, gjør det selv av og til..

God helg til deg og :)

Er veldig enig med deg Miss shorty, deilig å få i gang dagen med å ha unnagjort treningen. Dessuten så blir man litt mer "gira" etter en trening oig da er det jo godt at dagen nesten ikke har startet enda. Hva er vel bedre å starte en dag med masse ekstra energi???

Utrolig irriterende med NSB ja, og tbanen generelt. Det er mang engang jeg kunne kverka dem ja! Skal lissom være så flott. pengene tilbake ved forsinkelser og det ene etter det andre..Men neida. Nå skal jo billett prisen øke igjen også, og hva får vi tilbake?? Dritt service er det vi får! Men jaggu imponerende å stå opp så tidlig for å rekke en time ja, også rakk du den ikke....

Nå er det helg ja...Disse ukene flyr avgårde..men det gjør egentlig helgen også.

god helg :klemmer:

Ukene flyr, helgene flyr, syns ikke det er så lenge siden jeg hadde jobbehelg. Det betyr hvertfall at våren kommer fort som bare fy! :Nikke:

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ukene flyr, helgene flyr, syns ikke det er så lenge siden jeg hadde jobbehelg. Det betyr hvertfall at våren kommer fort som bare fy! :Nikke:

Jippi for vår og tøffere skotøy når det ikke lenger er slaps!! :jepp:

Ha en fin jobbehelg Shorty! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!! Da kan vi legge bort flytebryggene våre, og gå rundt og være sexy hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sommeren blir det opprydning i kjelleren, da skal min kjære få sitt mørkerom, og jeg få mitt treningsrom. Kjelleren er skummel, jeg kaller den Twilight Zone, og det er bare katta som tør å gå ned dit. Det er ikke bare å ta noen søplesekker og håpe at det blir ryddig i løpet av noen timer... her snakker vi et par runder med container.

Uansett, tar vare på denne linken; http://www.mobech.no/ Kan tenkes jeg handler litt herfra. Finn.no primært, men supplerer herfra. Skal bruke vinteren på å finne ut av hvordan favorittprogrammet mitt skal bli, og planlegge hva slags utstyr jeg vil ha. Jeg ønsker meg ellipsemaskin, men her må jeg passe meg for ikke å kjøpe no dritt. Jeg prøvde no billig jævelskap på smartclub, herregud... kanskje jeg er bortskjemt. Er jo veldig vant til de proffe i studio... :fnise:

Tips mottas med takk :) Om alt egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hurra :-D

Jeg har masse ideer

Hvis du har lyst å trene knebøy og markløft alene kan et power cage være lurt. Hvis ikke holder det igrunn med et stativ.

En olympiastang på 20 kg og en ez-stang til lettere øvelser for biceps, triceps etc. Så kan man kjøpe diverse vektskiver, så har man igrunn til de fleste øvelser. Om man har en stang man kan feste i buret til omvendt roing/chins, burde man igrunn ha det meste man trengte ;)

(også en benk kanskje da)

*drømme seg bort*

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva et power cage er :fnise: Men det er slike ting jeg skal finne ut av! Jeg tenkte hvertfall et stativ, ja. Og en benk jeg kan justere ryggen på. Og hantler jeg kan justere vekten på, og stang selvsagt. Ja.. det du nevnte.. egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Stang er jo ofte mer praktisk enn hantler, nettopp fordi du må kjøpe færre. Men ja, justerbare hantler er også en mulighet. Treningsstrikk er jo også en idé å skaffe seg, både for assisterte hang-ups, til benk/bøy og i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ser for meg at hvis jeg skal ha mulighet til hang-ups.. må jeg ikke ha et eller annet stativ til det og? Eller har du andre kreative måter å henge deg opp på? :klø: Plutselig ville jeg også ha slike stativ til chins og dips... blir ganske velutstyrt etterhvert... :ler: Men strikk er absolutt lurt, ser den. (Tenker på ryggen til han ene på YouTube-klippet ditt, hver gang jeg tenker på strikk :hakeslepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bolledeig

Chinsstang kan man ha i et power cage, hvis man har det ;) Eventuelt feste en chinsstang i døråpningen, finnes det også.

(er bare et eksempel jeg har linket til, det finnes mye forskjellig)

Det er den største fordelen, man kan bruke til bøy, benk, hang-ups og markløft og i det hele tatt.

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hodet mitt har jeg allerede trøkt hele Domus Athletica inn i kjellerrommet mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

:ler:

Cluet er jo å få ting som kan brukes til mest mulig, og med to stenger og vektskiver har man kommet veldig langt.

Men jeg ser jo hvordan manualer fra alt fra 1 til 32 kg på rekke og rad og en egen leggtrenings-maskin virker småfrekt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...