Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jamen Bolledeig da! Jeg gidder ikke gå til Sandviken først :ler: Skulle vel være rundt fjellveien der et sted. Jeg skal lete senere. Ja, helt riktig Miss Shorty - når det ikke er vinter! Blir masse fjellturer når det først blir vår for jeg skal være såpass utholden at jeg overlever 7-fjellsturen! Dermed basta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips fra min venninne som tok syvfjellsturen; ta med flere sko!! Selv om du har et par skikkelig bra inngåtte hikingsko, er føttene glad for forandring. Hun hadde store blemmer under føttene.... au au au au au au :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Sikkert ikke dumt! Det blir bra klamt nedi skoene etter hvert! Litt for mange faktorer som spiller inn når man går fjelltur synes jeg. Skal litt til for at alt skal klaffe og det blir en vellykket tur. Jeg var nemlig med en kompis i fjor, men da kom vi halvveis fordi han fikk vondt i en fot. I år skal ikke jeg drasse på speilreflekskameraet hele turen. Jeg var stort sett for sliten til å ta bilder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg sitter her og koser meg med vann og internett, er det andre som skal ut på en lørdagskveld. Min stesønn og fetteren hans skal ta med seg kusina dems ut for å feire 18-årsdagen. Min kjære er selvsagt i gang med formaninger, da min søte, "lille" stesønn utbryter: "Ikke vær så nervøs'a, slapp a', vi er 19!!!"

:ler:

Ja, nettopp!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke at begge to, bare ved å stå rett opp og ned, tiltrekker seg bråkmakere ;) Noen er bare sånn... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet, som planlagt, med en times gåtur med hunden, så dro jeg bort på senteret og trente langkjøring på ellipsen. 1 time og 5 min, de siste 5 var nedtrapping. Gikk 3,6 km, gjennomsnittspuls på 161. Litt ukorrekt, har fremdeles ikke skaffet meg pulsklokke, så jeg ser på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er;) :jepp:

:enig:

Jeg savner pulsklokka mi :grine: Må få ræva i gir og sendt den til batteribyttestasjonen snart ;)

Sånt er tiltak! Av en eller annet teit grunn tar det lang tid før jeg får gjort slike ting og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud, som jeg har fråtset i helgen :fnise: Det er sjelden, så jeg har ikke dårlig samvittighet eller no, men magen min står omtrent rett ut. :ler: Og jeg som var så stolt over at magen min var flat igjen. Jaja, i morgen er det nok en tur i studio, da blir det styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det snør det snør..Men nå må det snart holde opp! Er så mye snø uti her at jeg ser jo ikke lenger buskene mine. Men hørte noen rykter om at det skal begynne å regne istedenfor. Da blir det virkelig fint føre gitt. Håper på sol imorgen jeg da, så man kan gå en tur;)

Er fort gjort å fråtse i helgene ja...Jeg klarte nok å styre unna denne helgen ja! Men hva legger du i fråtse? Er det stoooore mengder? Som du skriver så skjer det jo sjeldent så da går det jo greit en sjelden gang!

Magen din er heeelt sikkert flat igjen på et blunk skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bolledeig
Æsj! Snø! Igjen!!!

I know :kjefte:

Og akkurat nå som det var blitt greit å fote seg utendørs igjen....... grr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det snør det snør..Men nå må det snart holde opp! Er så mye snø uti her at jeg ser jo ikke lenger buskene mine. Men hørte noen rykter om at det skal begynne å regne istedenfor. Da blir det virkelig fint føre gitt. Håper på sol imorgen jeg da, så man kan gå en tur;)

Er fort gjort å fråtse i helgene ja...Jeg klarte nok å styre unna denne helgen ja! Men hva legger du i fråtse? Er det stoooore mengder? Som du skriver så skjer det jo sjeldent så da går det jo greit en sjelden gang!

Magen din er heeelt sikkert flat igjen på et blunk skal du se:)

Tja... fråtse var vel å ta litt hardt i, men spiste hvertfall mer enn vanlig kan du si ;) Jeg har forøvrig ikke skulket trening, det er helligbrøde. Spise noe rart innimellom går an, men å droppe treninga? :nei:

I know :kjefte:

Og akkurat nå som det var blitt greit å fote seg utendørs igjen....... grr...

Må nesten gå kurs i stressmestring for å takle føret som er nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten trent i dag. Kondis og styrke. Orker ikke logge nå, Tare i morra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Gidder ikke full logg :gjeiper: Det ble nå hvertfall økning i både stående benhev og brystpress :) Da jeg skulle ro, fikk jeg plutselig vondt i ryggen, og avsluttet med en gang. Da tok jeg heller ikke den siste øvelsen, som er total abdominal. Bruker ryggen der og til en viss grad, og jeg turde ikke. Da jeg kom meg i dusjen var det borte, så det var vel like greit å la være.

I går ble det langkjøring på ellipsen igjen. Forrige gang hadde jeg drukket appelsinjuice og spist en energibar først, denne gangen glemte jeg det, og var sliten etter ett kvarter. Men jeg holdt ut en time :Nikke: Trodde glykogenlagrene ble rimelig bra fyllt av å spise Axa Frukt til frokost, men... :klø:

I dag skal jeg trene bosu, for første gang på lenge. Skal bli digg med en saltime igjen, i går merket jeg at jeg bar drittlei studioet. :ler: Tar vel ikke lang tid før jeg blir stressa av sal igjen, og lengter etter å forsvinne inn i min egen introverte treningsverden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...